adexo3
۱۰۰۵۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اخبار جدید درباره وضعیت مرزبانان ایرانی

مادر مرزبان آزاد شده مشهدی با بیان اینکه دیشب تلفنی با پسرم صحبت کردم، گفت: قرار است امشب یا فردا پسرم وارد فرودگاه مشهد شود و مطابق صحبت تلفنی مسئولان با ما سجاد اکنون به همراه سایر مرزبانان در خاک زاهدان است.

خبرگزاری مهر: مادر مرزبان آزاد شده مشهدی با بیان اینکه دیشب تلفنی با پسرم صحبت کردم، گفت: قرار است امشب یا فردا پسرم وارد فرودگاه مشهد شود و مطابق صحبت تلفنی مسئولان با ما سجاد اکنون به همراه سایر مرزبانان در خاک زاهدان است.

مادر سجاد زوهانی اظهار کرد: طبق صحبتی که با ما شده قرار است مرزبانان مشهدی امشب یا فردا وارد مشهد شوند البته هنوز هم لحظه رسیدن آنان به صورت قطعی مشخص نیست.

وی عنوان کرد: دیروز بعدازظهر ساعت ۶ با پسرم تلفنی صحبت کردم و خیلی خوشحال شدم که صدایش را شنیدم در حال حاضر نیز مدام لحظه شماری می کنم که خودش را صحیح و سالم ببینم.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گاه تصور نمی‌کردم که خبر آزادی پسرم را بشنوم، بیان کرد: روزی که اطلاع دادند سجاد آزاد شده باز هم باور نکردم اما هنگامی که صدایش را از پشت تلفن شنیدم از صمیم قلب خوشحال شدم و ایمان آوردم که پسرم آزاد شده است.

مادر سجاد تاکید کرد: آزادی سجاد با کمک خداوند و بعد هم مسئولین صورت گرفت و من از همه کسانی که در این زمینه به ما کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به روزی که خبر اسارت پسرش را شنیده، گفت: کمتر از یک ماه پیش با منزل ما تماس گرفتند و اطلاع دادند فرزند شما به همراه چهار نفر دیگر به اسارت یک گروه تروریستی درآمده و در این راستا مسئولان نیروی‌انتظامی و نظامی و امنیتی کشور به صورت جدی پیگیر آزادی این افراد هستند.

وی ادامه داد: آن روز تمام وجودم بی‌حس شده بود و مدام دست به دعا بر می‌داشتم و برای آزادی او نزد خداوند التماس و زاری می‌کردم و بارها از امام هشتم(ع) خواستم که پسرم را به من برگرداند.

وی افزود: در تمام روزهایی که از سجاد خبری نبود تنها آرزویم شنیدن خبر بازگشت او بود و مدام با شنیدن صدای زنگ در گمان می‌کردم که پسرم آمده است.

مادر سجاد که از خوشحالی اشک در چشمانش جمع شده بود، اظهار کرد: وقتی پاره تنت اسیر شود به هیچ چیز جز آزادی او فکر نمی‌کنی طوری که در روزهای قبل که نمی‌دانستیم بالاخره تکلیف سجاد چه می شود نه پدر و نه خواهر و برادران او خواب و خوراک نداشتند و گریه و زاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه ۳ پسر و یک دختر دارد، افزود: یکی از پسرانم مدرسه می‌رود. یکی دیگرشان کارگر است و دیگری سجاد است و پس از اینکه پدرشان در یک حادثه ساختمانی دچار آسیب کمر شده تنها درآمد زندگیمان از طریق سجاد تامین می‌شود و او در حقیقت نان آور خانه نیز هست.

گروهکی تروریستی موسوم به جیش العدل ۱۷ بهمن ماه ۵ نفر از مرزبانان ایران را از مرز سراوان استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفت و امروز در نهایت با پیگیری مسئولان و مردم مرزبانان ایرانی از اسارت رهایی یافتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میثم قدبیگ لو

      از مولانا عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان بخاطر زحماتی که به خاطر آزادی مرزبانان کشیدن و نشان دادن بین برادران اهل سنت و گروه تند روی وهابی جیش العدل فرق بسیاری هست تشکر می نماییم و امید به وحدت واقعی مسلمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج