۱۰۰۶۹۰۷
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

هواوی از سامسونگ جلو زد!

شرکت چینی هوآوی برای نخستین بار از بزرگترین رقیب خود سامسونگ جلو زد و عنوان نخستین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری ایسنا: شرکت چینی هوآوی برای نخستین بار از بزرگترین رقیب خود سامسونگ جلو زد و عنوان نخستین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داد.

بر اساس آمار و گزارش های منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت، شرکت چینی هوآوی برای نخستین بار از رقیب خود سامسونگ که سال ها لقب بزرگترین و نخستین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده بود، جلو زد و این عنوان را در ماه آوریل ۲۰۲۰ از آنِ خود کرد.

بر اساس این گزارش که در وبسایت gsmarena نیز آمده است، کارشناسان و تحلیل گران فعال در حوزه فناوری دلایل متعددی برای این تغییر در رده بندی جدول بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند در جهان برشمرده اند که از مهمترین آنها می توان به تعطیلی و اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی در بسیاری از بازارهای فروش گوشی‌های سامسونگ همچون ایالات متحده آمریکا، اروپا، آمریکای جنوبی و هند و همچنین توقف خطوط تولید کارخانه‌های این غول تکنولوژی کره ای اشاره کرد.

این آمارها حاکی از آن است که در آوریل ۲۰۲۰، سهم سامسونگ از بازارهای فروش گوشی‌های هوشمند در جهان ۱۷ درصد بوده در حالی که سهم فروش گوشی های هوشمند هوآوی در همین بازه زمانی ۱۹ درصد ثبت و گزارش شده است.

به عقیده این کارشناسان، از آنجایی که بزرگترین بازار فروش گوشی های هواوی در چین واقع شده است و شرایط کرونا نیز در این کشور در آوریل نسبت به سایر نقاط جهان بهتر و کنترل‌شده تر بود، این شرکت چینی توانست عملکرد بهتری را نسبت به بزرگترین رقیب خود سامسونگ برای خود رقم بزند و عنوان نخست رده بندی بزرگترین تولیدکنندگان گوشی را به خود اختصاص دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چین،دنیارافتح میکند!

    • بدون نام

      من هم اپل داشتم هم هوآوی هم سامسونگ هم ال جی.
      حاظرم قسم بخورم هوآوی از همشون بهتر و پرکارتر و قوی تره

    • بدون نام

      فقط جی ال ایکس ایرانی خخخخخخخخ واقعا کی به این کشورا میرسیم ما؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      هواوی های جدید که حالا که از گوکل ساپورت نمیشه چه جوری؟ آخه یک سری‌ اپ ها پیش نیاز ش گوگل ‌پلی بعد فروش یک ماهه که مهم نیست فروش سالانه مهم

    • علی جمالیان

      مردانه حالا که کره برای ما شاخ شد همه محصولات کره رو تحریم کنیم و محصولات ایرانی و نهایتا چینی رو انتخاب کنیم.

    • شهروز

      تصویر و دوربینش و کیفیتش بعد از اپل و وان پلاس همه گوشی ها رو نک اوت میکنه . تو ایران و هند خیلی مشتری داره. هارد گوشی های هواوی وقتی پر یا نیم سوز میشه هنگ میکنه و هر چی حافظه رو پاک میکنی دوباره محتواش بر میگرده و پاک نمیشه و عنگ میکنه البته بعد چند سال. تاچ و ال سی دی سامسونگ سوپر امو ال ای دیه ولی هواوی ال سی دیه و باطری بیشتری مصرف میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج