adexo3
۱۰۰۶۹۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بخشش قاتل پای چوبه دار قصاص

رئیس دادگستری کل استان اردبیل گفت: به همت و تلاش مسؤولان ذیربط در واحد مصالحه اجرای احکام و مددکاران زندان، اولیای دم مقتول در پای چوبه دار، بدون هیچ درخواستی از حق مسلم خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.

خبرگزاری فارس: ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت و تلاش مسؤولان ذیربط در واحد مصالحه اجرای احکام و مددکاران زندان، اولیای دم مقتول در پای چوبه دار، در ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق(ع) و به احترام آن امام همام و بدون هیچ درخواستی از حق مسلم خود گذشتند و قاتل را بخشیدند.

وی افزود: در تمامی پرونده‌های مربوطه که شواهد و مدارک دال بر آن دارد که قتل انجام شده هیجانی و بدون برنامه‌ریزی بوده و منجر به اجرای حکم قصاص می‌شود همه مسؤولان و پرسنل تشکیلات قضایی استان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شاکی به کار می‌بندند.

رییس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: این کار در راستای عمل به کلام الهی بوده که می‌فرماید؛ «هر‌ کس جان انسانی را نجات دهد، همانا جان کلیه انسان‌ها را نجات داده است» و از همین رو همه تلاش می‌کنند تا با این عمل جان یک هموطن مسلمان را نجات دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج