اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۷۰۰۶
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

هشدار پلیس فتا به متقلبین امتحانات مجازی

تغییراتی که با شیوع کرونا در بسیاری از رویه‌ها و رفتارها ایجاد شده بود، با فرارسیدن فصل امتحانات دانشجویان، شامل حال آنان هم شده و امتحانات گروهی از دانشجویان در برخی شهرها و دانشگاه‌ها به شکل آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود، همین موضوع نیز سبب نوعی کاسبی جدید برای تقلب رساندن به دانشجویان در امتحانات شده است.

خبرگزاری ایسنا: تغییراتی که با شیوع کرونا در بسیاری از رویه‌ها و رفتارها ایجاد شده بود، با فرارسیدن فصل امتحانات دانشجویان، شامل حال آنان هم شده و امتحانات گروهی از دانشجویان در برخی شهرها و دانشگاه‌ها به شکل آنلاین و غیرحضوری برگزار می‌شود، همین موضوع نیز سبب نوعی کاسبی جدید برای تقلب رساندن به دانشجویان در امتحانات شده است؛ موضوعی که رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا در مورد آن هشدار داده و در عین حال از برخورد با متخلفان خبر داده است.

سرهنگ علی‌محمد رجبی درباره شرکت فردی دیگر به جای دانشجویان در امتحانات مجازی گفت: این موضوع یک تخلف آموزشی است و برابر آئین نامه دانشگاه و مقررات وزارت علوم با متخلفان برخورد خواهد شد. در این زمینه دانشگاه‌ها نیز تمهیدات خوبی برای جلوگیری از این اقدام داشته‌اند تا چنین موضوعی را به حداقل برسانند.

وی درباره افرادی که اقدام به درج آگهی شرکت در آزمون به جای فردی دیگر کنند نیز گفت: چنین اقدامی تخلف آشکار است و قطعا پلیس با آن برخورد خواهد کرد. به همین دلیل نیز هشدار به اندک افرادی که ممکن است چنین تصمیمی داشته باشند این است که از انجام چنین کاری صرفنظر کنند چرا که در صورت اطلاع پلیس یا شکایت افراد، حتما با آنها برخورد خواهد شد.

رجبی ادامه داد: از سوی دیگر این احتمال بسیار وجود دارد که افراد آگهی دهنده هیچ سررشته یا دانشی در رشته مورد نظر نداشته و پس از دریافت پول از دانشجو در امتحان حاضر نشده یا پاسخ درستی به سوالات ندهد به همین دلیل نیز لازم است دانشجویان نیز به هیچ عنوان به سراغ چنین افرادی نروند. ضمن اینکه همانطور که گفته شد برابر مقررات دانشگاه‌ها نیز ارتکاب چنین اقدامی از سوی دانشجویان تخلف محسوب می شود.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا از شهروندان و به خصوص دانشجویان خواست که در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را حتما به پلیس فتا اطلاع دهند.

هشدار پلیس فتا به متقلبین امتحانات مجازی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدیقه

      منم امتحاناتم به شکل مجازی بود،
      ولی استادام درک و شعورشون بالا بود
      مثلا یکیشون ازمون درخواست کرده بود بریم وارد یه لینکی بشیم و از بین هزاران مقاله مدیریتی یکیو ب دلخواه انتخاب و بصورت خلاصه منظم براش بفرستیم. اولش خیلی ناراحت بودم ولی بعدا پی به کار خوبشون بردم.
      یا یکی دیگه از استادام گفتش سه نمونه از سوالات گذشته رو
      بگیرید و به اونا پاسخ تشریحی کامل بدید با ذکر صفحه ای ک در کتاب به این مبحث پرداخته شده. و یا گفتن پاورپوینت چکیده تهیه کنید.

    • بدون نام

      خیلیم خوب میکنن والا ما بدون مجازی جا خودمون کسه دیگه میفرستادیم سرجلسه الا من دکترا دارم چه شدم؟؟؟؟
      درس فقط یه مدرکه بقیش پارتی یا پول که استخدام شی شغل ازادم نیازی به درس نداره سیکلم زیادیشه

    • بدون نام

      چه سرزمین امنی داریم.خدایا ایمانی عطا بفرما تا نداشته هایم باعث نشود به داشته هایم شک و تردید بمانیم.

    • بدون نام

      هشدار به محتکران خودرو.محتکران برنج ۲۰۰هزاری.محتکران موتورسیکلت.محتکران موبایل.محتکران دولار.محتکران لیموترش.ای هشدار ای نفسکش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج