جاباما
۱۰۰۹۴۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کِی واکسن آنفلوانزا بزنیم؟

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: واکسن آنفلوانزا را از اواخر شهریور ماه افراد گروه‌های هدف باید تزریق کنند.

ایسنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: واکسن آنفلوانزا را از اواخر شهریور ماه افراد گروه‌های هدف باید تزریق کنند.

دکتر "حمیدرضا رشیدی‌نژاد" عصر امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در نشست مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان جز منطقه آمایشی ۸ کشور محسوب می شود که تعامل خوبی با همه همکاران در وزارت بهداشت داشته‌ایم.

وی با اشاره به ضعف زیرساختی در برخی از نقاط استان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیش از ۴۰ سال سابقه تاسیس دارد و جزو دانشگاه‌های مطرح علوم پزشکی کشور است که هم اکنون دارای بیش از ۲۰ رشته تحصصی می باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیصی کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بیان کرد: مردم و مسئولین استان توقعاتی از ما دارند که برخی از آنها قابلیت اجرا شدن ندارند.

وی بیان کرد: هر ساله در این زمان درخواست واکسن آنفولانزای H۱N۱ را می دهیم که امسال نیز درخواست به وزارت بهداشت ارسال شده ضمن آنکه باید عنوان سال گذشته به وفور این واکسن در سطح داروخانه های استان موجود بود به طوری که با مقداری اضافه از این واکسن روبرو شدیم و تاکید می شود این واکسن از اواخر شهریور افراد گروه‌های هدف باید تزریق کنند.

رشیدی‌نژاد با اشاره به اعتبارات تخصیصی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۷ میلیارد تومان در دوران کرونایی اعتبار تخصیص داده شد که حدود ۶۰ میلیارد تومان دیگر نیاز داریم ضمن آنکه برای راه‌اندازی ۳۰ تخت بیمارستانی در بیمارستان افضلی‌پور حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

دکتر محمد صابری رییس اورژانس کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه استان کرمان یک استان حادثه خیز می‌باشد، تصریح کرد: باید نمایندگان استان در خانه ملت، حوزه سلامت را توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به توسعه صنایع مس و فولاد در استان و افزایش میزان ترانزیت و حمل و نقل بار عنوان کرد: اگر به ایجاد شبکه‌های ریلی و ... در استان توجه نکنیم در ۵ یا ۶ سال آینده جاده‌های استان کرمان به جاده‌های مرگباری تبدیل خواهند شد.

"محمدرضا پورابراهیمی" نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: از روزهای اول شیوع کرونا، جلسات ستاد کرونا در استان مستمرا تشکیل شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به مسایل و مشکلات دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: باید در آینده نزدیک یک جلسه با وزیر بهداشت برای حل مشکلات دانشگاه‌های علوم پزشکی در بخش دریافت یکسری امکانات و تجهیزات برای دانشگاه‌های علوم پزشکی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج