جاباما
۱۰۱۲۵۵۷
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

مرگ نوجوانی که در رقابت عشقی مرتکب قتل شد

پرونده اتهامی دو پسر نوجوان که جوانی را در درگیری عاشقانه به قتل رسانده بودند در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که یکی از دو متهم اصلی پرونده به‌دلیل خوردن مواد ضدعفونی‌کننده جانش را از دست داده است.

روزنامه شرق: پرونده اتهامی دو پسر نوجوان که جوانی را در درگیری عاشقانه به قتل رسانده بودند در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که یکی از دو متهم اصلی پرونده به‌دلیل خوردن مواد ضدعفونی‌کننده جانش را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ما، آبان‌ماه دو سال قبل خبر درگیری شدیدی بین چند جوان در منطقه‌ای در جنوب تهران به مأموران اطلاع داده شد. بلافاصله تحقیقات دراین‌‌باره آغاز و پلیس متوجه شد در این درگیری جوانی ۱۹ساله به نام شاهرخ زخمی شده و او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، اما قبل از اینکه مأموران موفق به بازجویی از شاهرخ شوند، او بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد. مأموران شاهدان عینی را بازجویی کردند و مشخص شد این درگیری به‌دلیل یک رقابت عشقی اتفاق افتاده و عاملان نزاع دو نوجوان به نام‌های ساتیار و سینا بوده‌اند و علت این درگیری هم دختری به نام لیلا بوده که هم با شاهرخ و هم با ساتیار رابطه داشته است. براساس یافته‌های مأموران ساتیار و سینا هر دو با واردکردن ضربات چاقو شاهرخ را زخمی کردند و این ضربات در نهایت منجر به مرگ شاهرخ شد.

همچنین مأموران دو مرد جوان دیگر را که در این درگیری شرکت داشتند و از دوستان شاهرخ بودند، به اتهام شرکت در نزاع خیابانی بازداشت کردند. با صدور کیفرخواست علیه چهار متهم پرونده، قرار شد آنها در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران حاضر شوند؛ اما ساتیار، یکی از دو متهم اصلی، به دادگاه نرفت و کانون اصلاح و تربیت اعلام کرد او فوت کرده است؛ بنابراین برای دیگر متهمان پرونده جلسه دادگاه تشکیل شد. بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست را علیه متهمان خواند، اولیای دم شاهرخ در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند. مادر شاهرخ گفت: من از خون پسرم نمی‌گذرم، قبول دارم که متهمان بسیار جوان هستند؛ اما داغ جوان ندیده‌اید که بدانید چقدر غیرقابل تحمل است؛ بنابراین گذشت نمی‌کنم و درخواست قصاص دارم. سپس نوبت به سینا، متهم ردیف اول پرونده رسید. سینا اتهام قتل عمدی شاهرخ را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم، چون ضربات کشنده چاقو را من نزدم. متهم درباره اینکه چرا قبلا اعتراف به قتل کرده بود، گفت: من قبلا تحت تأثیر ساتیار و همچنین تحت تأثیر فشارهایی که تحمل می‌کردم، به قتل اعتراف کردم اما گفته‌هایم واقعیت ندارد و عامل اصلی قتل ساتیار بود. سینا گفت: روز حادثه ساتیار به‌دنبال من آمد. او خیلی عصبانی و ناراحت بود.

صورتش از عصبانیت سرخ شده بود. پرسیدم چرا ناراحت هستی، گفت لیلا به او خیانت کرده است. ساتیار گفت لیلا را همراه شاهرخ در خیابان دیده، به صورت او سیلی زده و درگیری بین آنها اتفاق افتاده است. ساتیار گفت وقتی به صورت لیلا سیلی زد، شاهرخ که همراه لیلا بود واکنش نشان داد و با هم درگیر شدند. از کاری که شاهرخ کرده بود، عصبانی بود و گفت می‌خواهد تلافی کند و از من کمک خواست. سینا در ادامه توضیح داد: من دوستم را همراهی کردم. زمان حادثه من و ساتیار به جایی که شاهرخ بود رفتیم و یکباره شاهرخ و دوستانش با دیدن ما به سمتمان حمله و با واردکردن ضربات چوب و چاقو ما را زخمی کردند. من و ساتیار هم چاقو داشتیم؛ من دو ضربه به دست شاهرخ زدم اما ضربات کشنده را که به سینه و پهلوی شاهرخ وارد شده است، من نزدم. متهم گفت: وقتی ما را بازداشت کردند، ساتیار از من خواست یکی از ضربات را گردن بگیرم و گفت این‌طوری جرممان کم می‌شود، او خیلی به من فشار می‌آورد، به ‌همین دلیل هم من قبول کردم؛ اما واقعیت این است که هر دو ضربه را ساتیار زد. در این هنگام قضات از سینا خواستند توضیح دهد چرا ساتیار فوت کرد.

او گفت: وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، در کانون اصلاح و تربیت به هرکدام از ما مقداری مواد ضدعفونی‌کننده دادند، تأکید هم کردند این مواد را نباید بخورید و فقط باید دست‌ها و وسایل شخصی‌تان را با آن ضدعفونی کنید، اما ساتیار از اینکه مبتلا شود خیلی می‌ترسید، به ‌همین‌ دلیل به توصیه‌ها توجهی نکرد و مواد ضدعفونی‌کننده‌ای را که به او داده بودند، سر کشید، چون آن مواد الکل داشت فکر می‌کرد ویروس را در بدنش می‌کشد و مقاوم می‌شود اما مسموم شد و جانش را از دست داد. البته ما که هم‌اتاقی‌اش بودیم، خیلی زود فهمیدیم و او را به درمانگاه بردیم و بعد هم او را به بیمارستان منتقل کردند، اما فایده‌ای نداشت و به کما رفت و بعد هم فوت کرد. هم‌زمان با ساتیار دوست دیگرمان که او نیز در کانون اصلاح و تربیت بود، همین مواد را خورد اما او فقط چشمانش را از دست داد و نابینا شد. بعد از گفته‌های متهم ردیف اول پرونده، دو متهم دیگر در جایگاه قرار گرفتند. آنها گفتند: ما دیدیم که ساتیار و سینا هر دو ضربات را وارد کردند، اما اینکه کدامشان ضربات کشنده را زده است نمی‌دانیم.

ضمن اینکه این دو بودند که به شاهرخ و ما حمله کردند. وقتی بار اول درگیری شد، ما شاهرخ و ساتیار را جدا کردیم، لیلا هم از محل رفت و دعوا تمام شد، اما ساتیار هنوز عصبانی بود و وقتی برگشت به ما حمله کرد و برای اینکه از خودمان دفاع کنیم، ما هم مقابله کردیم، اما چاقو نداشتیم و فقط با دست می‌توانستیم جلوی ضربات را بگیریم. ما فقط از خودمان دفاع کردیم. در پایان متهمان برای بیان آخرین دفاع در جایگاه حاضر شدند.

سینا یک بار دیگر مدعی شد قتل کار او نبوده و ساتیار مرتکب قتل شده است و دو متهم دیگر نیز اتهام مشارکت در نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل را رد کردند و مدعی شدند از خودشان دفاع کرده‌اند. بعد از بیان آخرین دفاع از سوی متهم و وکلای آنها و همچنین اخذ نظر مشورتی مشاور که در دادگاه حضور داشت، قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران برای تصمیم‌گیری درباره سه متهم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوشنگ

      لیلا... بعد ازفوت شاهرخ و ساتیار...الان... با یکی دیگه هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبه تمام اسمها ایرانی اصیل هستن

      • بنام قانون

        دوتا جوون جونشونو از دست دادن خدا لعنتت کنه دختر.

      • بدون نام

        داردسته پت مت بودند اینا

    • بدون نام

      بفرما اینم از دهه هشتادیها، این موجودات از دهه شصتی ها و هفتادی ها بدترند

      پاسخ ها

      • هادی

        ...لیلا ک با کارهاش با جون جوانان بازی کرده لیلا و لیلاها را باید قصاص کرد همش زیر سر امثال لیلا هاست اگه پاک باشند هیچ جوانی ب گناه الوده نمیشد

    • ■●■●

      اینجور فرزند ها بمیرن بهتره تا نکبتی به پدرشان نباشد

    • خسته

      ساتیارم شد اسم قاتل؟؟؟حداقل سیروسی چنگیزی چیزیی

    • بدون نام

      خدایا همه جوانهای این مملکت و همه دنیا رو خودت حفظ و از خطا و اشتباه مصون نگهدار و خودت سبب عقلانی فکر کردن و سلامتی و خوشبختی شان باش. آمین ای خدای بزرگ.

    • بدون نام

      قرار نبود ساتیارا قاتل بشن

    • بدون نام

      لیلای هوس باز دو تا جوان رو به کشتن داده

    • بدون نام

      باید لیلا را میکشت

    • بدون نام

      خدا به پدر مادر صبر بده که جوان از دست داده وقتی همچین اتفاقی رخ میدهد تنها جوان نیست که فوت میکند خانواده از بین میرود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج