۱۰۱۵۱۲۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

توقف اکران شنای پروانه به احترام کادر درمان

طبق درخواست تهیه کننده "شنای پروانه" و موافقت شورای صنفی نمایش و دکتر طباطبایی‌نژاد (مدیر اداره ارزشیابی و نظارت) اکران این فیلم از چهارشنبه ۲۵ تیر ماه متوقف می‌شود و عوامل فیلم، این توقف را به همه پزشکان و پرستارانی که در جدال با ویروس کرونا هستند، تقدیم می‌کنند با امید به اینکه روزهای خوب و بهتر هر چه زودتر فرا برسد و فیلم بار دیگر بر پرده سینماها به تماشا گذاشته شود.

ایسنا: طبق درخواست تهیه کننده "شنای پروانه" و موافقت شورای صنفی نمایش و دکتر طباطبایی‌نژاد (مدیر اداره ارزشیابی و نظارت) اکران این فیلم از چهارشنبه ۲۵ تیر ماه متوقف می‌شود و عوامل فیلم، این توقف را به همه پزشکان و پرستارانی که در جدال با ویروس کرونا هستند، تقدیم می‌کنند با امید به اینکه روزهای خوب و بهتر هر چه زودتر فرا برسد و فیلم بار دیگر بر پرده سینماها به تماشا گذاشته شود.

رسول صدرعاملی تهیه‌کننده اولین فیلم سینمایی محمد کارت با تایید این خبر گفت: طبق مذاکراتی که امروز در وزارت ارشاد با آقای طباطبایی‌نژاد و اعضای شورای صنفی نمایش داشتم، توقف اکران را مطرح کردیم که مدیران نیز ضمن تشکر از اینکه فیلم را برای بازگشایی سینماها ارائه دادیم، با این درخواست موافقت کردند.

توقف اکران شنای پروانه به احترام کادر درمان

صدرعاملی یادآور شد: در حال رایزنی با وزارت بهداشت بودیم تا شرایطی فراهم کنیم که کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر با کرونا به دعوت ما، رایگان به تماشای فیلم بنشینند و حالا با شرایط پیش آمده، بهتر دیدیم توقف نمایش فیلم را به آنها تقدیم کنیم و امیدوار باشیم در اکران مجدد، این مدافعان سلامت آنقدر فراغت داشته باشند و سرشان خلوت شده باشد که با آرامش به دیدن فیلم بیایند.

او یادآور شد: سه هفته پیش که ما اکران «شنای پروانه» را آغاز کردیم، واگیری بیماری این همه زیاد نبود و تعداد فوت‌شدگان در بین هم‌وطنانمان به حدود سی نفر کاهش یافته بود اما تصور نمی‌کردیم در فاصله کمتر از دو هفته، ناگهان به این حد افزایش بیمار و فوت شده برسیم.

صدرعاملی تصریح کرد: به هرحال منتظر می‌مانیم تا وقتی این ویروس کنترل شد و امنیت خاطر برای تماشاگران به وجود آمد، شرایط اکران مجدد فیلم را در سراسر کشور فراهم می‌کنیم که امیدوارم این فرصت بعد از دهه اول محرم فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج