اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

توهین یک نشریه به ائمه معصومین

یکی از نشریات استان لرستان که در چند استان غربی کشور توزیع می شود،‌ به بهانه نقد عدم پذیرش اشتباه از سوی افراد، در مطلبی توهین آمیز عصمت ائمه معصومین(ع) و پیامبران(ص) را زیرسئوال برده است.

روزنامه رسالت: یکی از نشریات استان لرستان که در چند استان غربی کشور توزیع می شود،‌ به بهانه نقد عدم پذیرش اشتباه از سوی افراد، در مطلبی توهین آمیز عصمت ائمه معصومین(ع) و پیامبران(ص) را زیرسئوال برده است.

این هفته نامه در نوشته خود، نسبت های اهانت باری را به ائمه و پیامبران نسبت داده است.ایجاد تردید این نشریه در معصومیت پیامبران و ائمه اطهار منجر به اعتراض دانشگاهیان، روحانیت و همچنین مردم متدین لرستان شده است تا جایی که نشریه یاد شده مجبور شد برخی از اعتراضات مردمی را در شماره هفته جاری خود منعکس و با درج توضیحاتی تلویحا از خطایش عذرخواهی کند.با این اوصاف موضوع به همین جا ختم نشد و در مکان های مختلف از جمله مساجد سطح شهر و همچنین حوزه های علمیه مطلب درج شده با واکنش تند روحانیون و متدینین دنبال می شود.

در نماز جمعه این هفته خرم آباد نیز تومار طولانی در محکومیت مطلب درج شده در سیمره به امضای مردم خرم آباد رسید که ازدادستان خرم آباد خواسته شده با مدیر مسئول و همچنین نویسنده مطلب برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع : خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

توهین یک نشریه به ائمه معصومین


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج