اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۹۰۵۰
۷ نظر
۵۰۱۸
۷ نظر
۵۰۱۸
پ

«دورهمیِ» مهران مدیری حاشیه‌ساز یا حاشیه‌باز؟!

جمعه هفته گذشته قرار بود «دورهمی» با حضور امیر آقایی پخش شود با این حال این برنامه روی آنتن نرفت و گمانه زنی‌های مختلفی درباره دلیل پخش نشدن این برنامه مطرح شد از جمله اینکه مدیر شبکه خواسته این برنامه سانسور شود یا امیر آقایی به دلیل حضور در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» و رقابت احتمالی تلویزیون با آن سانسور شده است!

مهر نوشت: جمعه هفته گذشته قرار بود «دورهمی» با حضور امیر آقایی پخش شود با این حال این برنامه روی آنتن نرفت و گمانه زنی‌های مختلفی درباره دلیل پخش نشدن این برنامه مطرح شد از جمله اینکه مدیر شبکه خواسته این برنامه سانسور شود یا امیر آقایی به دلیل حضور در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» و رقابت احتمالی تلویزیون با آن سانسور شده است!

گمانه‌های دیگری هم بود که مانند هر حاشیه‌ای در کانال‌های مختلف تلگرامی و شبکه‌های فضای مجازی مطرح شده و به اشتراک گذاشته می‌شود.

حاشیه‌هایی که هر روز می‌تواند هزینه‌ای برای تلویزیون در برداشته باشد که کمترین آن از دست رفتن اعتماد عمومی است و حتی با استناد به همین موارد برخی از چهره‌ها و نام‌های معروف و مشهور نیز بازی تحریم این رسانه را به راه بیندازند. درحالیکه بخش اعظم این حاشیه‌ها با پیش بینی و برنامه‌ریزی درست اتفاقات قابل مدیریت است و دیگر شاهد هزینه‌های سنگین یک ماجرا برای تلویزیون نخواهیم بود.

«دورهمیِ» مهران مدیری حاشیه‌ساز یا حاشیه‌باز؟!

مشخص است که دعوت از هر مهمانی برای تلویزیون مخصوصاً کسانی که ممکن است حاشیه‌هایی هم برای آنها رقم خورده باشد جز با هماهنگی ممکن نیست. پس همان ابتدا چه عوامل یک برنامه و چه تصمیم گیرانی بالاتر از آنها با بررسی همه جوانب نسبت به حضور مهمان در تلویزیون دست به انتخاب می‌زنند.

به طور مثال قبل از دعوت از امیر آقایی همه می‌دانستند که او این روزها سریالی در شبکه نمایش خانگی دارد و یا سال گذشته و در اختتامیه جشنواره فیلم فجر چه سخنانی بیان کرده است و اگر اینها دلایل احتمالی تلویزیون برای پخش نشدن حضورش در برنامه است چرا از همان ابتدا او را دعوت کردند و یا اگر اینها ملاک نیست و محتوای صحبت‌های مهمان در طول برنامه میزانی برای پخش شدن یا نشدن برنامه است چرا تا زمانی که پخش برنامه به شکل قطعی در دستور کار قرار نگرفته درباره آن اطلاع رسانی می‌شود؟

امیر آقایی تنها چهره‌ای نبوده است که در برنامه «دورهمی» با این حواشی مواجه شده است و پیش از این خبر حضور چهره‌های دیگری در این برنامه اطلاع رسانی شده و حتی شبکه و برنامه برای آنها تیزر رفته است اما اکثر آنها با این توضیح که برنامه آماده نبوده یا با مشکلات فنی همراه شده است دیگر به پخش نرسیده‌اند.

اهمیت این موارد زمانی دوچندان می‌شود که مدنظر داشته باشیم اینها حواشی است که نسبت به یک برنامه ضبطی رخ می‌دهد و قطعاً تا درصد زیادتری از آن‌ها قابل مدیریت است اما هر بار حاشیه‌های جدیدی را رقم می‌زنند؛ این حواشی واقعاً قابل مدیریت نیست یا انگیزه‌ای برای مدیریت آن‌ها وجود ندارد!؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برنامه مُسکِن برای آرام کردن وانحراف افکارازمشکلات بیش ازحدی که برای مردم بوجودآورده اند..

    • بدون نام

      مدیری فقط فکر پول برا دوزار هزار تا کله ملق میزنه برا برنامه حاضره منفورترین شخصوبیاره که نکنه حق حسابش دیر بشه

      پاسخ ها

      • جمشید

        با همین پولی که به برنامه دور همی می دهید می توان بهترین برنامه ها را روی آنتن برد چرا بجای دورهمی یک برنامه آموزشی خوب برای مردم نمی گزارید پول ملت و بیت المال را صرف چه می کنید

    • بدون نام

      بجای این اقایان و خانمها که فقط مدل لباس هستند و همه مجرد و.... مدیری از افراد برجسته دعوت کند نه این باند مثل خودش در ‌ضمن مادر مدیری چگونه ازدواج کرده عاشق شده یا...

      پاسخ ها

      • ارشین

        اره واللا ..به ما چه که چی میخوره چی میپوشه .چی مینوشه

        چند سالشه .

        یا قطع بشه این برنامه .یا آدمهای علمی جامعه بیارید .

        من که تا اعلام میکنه مهمان داریم چه مهمانی .اگه از همینها باشه .می رم 2.

    • 13dey

      این برنامه پادرزهریه برا بدبختیا ملت که عادی بشه برامون

    • _

      اقای مدیری چرا حاضری مهمان هاتون را بی ارزش کنید با این سانسور صداوسیمای میلی خودتون هم زیر سوال هستید که دستتان تو یه کاسه هست وقت مهمان را میگیرید ما هم به شوق دیدار اون منتظرمیمانیم وبی فایده وسبک میشویم همگی چون ما که تلویزبون نمیبینیم فقط برای بعضی مهمان ها روشن میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج