اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۷۶۳۲
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

جهانگیری: دستگاه‌ها هزینه‌ها را کاهش دهند

معاون اول رییس جمهور گفت: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رییس جمهور گفت: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی استاندارد که ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد با تاکید بر اهمیت سازمان ملی استاندارد و اعتماد مردم به این سازمان گفت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع تایید کننده ایمنی و کیفیت محصولات باید حساسیت ویژه ای در ارائه تاییدیه و صلاحیت ها داشته باشد چرا که نشان استاندارد برای مردم اطمینان بخش است و مردم با مشاهده این نشان بر روی محصولات،‌ نسبت به سلامت و کیفیت کالا آسوده خاطر می شوند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت و محدودیت های منابع بودجه در سال جاری تصریح کرد: شرایط سخت بودجه ای مشکلاتی را برای تولیدکنندگان ایجاد کرده و لازم است سازمان ملی استاندارد ایران در تدوین مقررات و دستورالعمل ها روش هایی را به کار گیرد تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده، شرایط و بسترهای لازم برای تحقق جهش تولید فراهم شود.

وی افزود: در سال جاری که با تنگنای منابع بودجه ای مواجه هستیم لازم است همه دستگاه ها ضمن توجه بر اجرای کامل ماموریت ها و انجام تکالیف و وظایف خود، به دنبال کاهش هزینه ها و صرفه جویی باشند.

در این جلسه که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،‌ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، رییس سازمان غذا و دارو، رییس اتاق بازرگانی ایران و نمایندگان دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند،‌ رییس سازمان ملی استاندارد ایران گزارشی از وضعیت بودجه و منابع مالی این سازمان در سال های ۹۸ و ۹۹ ارائه کرد.

در این جلسه همچنین برخی پیشنهادات از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مطرح شد که پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات و دیدگاه های مختلف با تعدادی از این پیشنهادات موافقت شد.

شرح وظایف پژوهشگاه استاندارد، پیشنهاد اجرای اجباری استاندارد عسل و پیشنهاد تفویض تدوین استاندارد های صرفاً‌ دفاعی به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محبوب

      اخه با من بمیرم تو بمیری که نمیشود مملکت را اداره کرد اقاجون ، باداره ها توصیه میکنید از هزینه ها کم کنند تابحال چنین چیزی شده ؟ باید قانون وزیر ساخت ها رادرست کنید ، اخه تو که نمیتوانستی مملکت را اباد کنی برای چه رفتی اون بالا نشیتی مومن ، بابا یک منزل چند نفری را نمیشود براحتی اداره کرد معلوم است که شما سواد اداره کشوری ببزرگی ایران را نداری ، خب شجاع باش وکنار بکش ، اره کنار ولی کنار کشیدن شجاعت میخواهد داری ؟

    • بدون نام

      شما فقط اومدین خزانه رو پر کنین؟
      مدیریت یعنی حل مشکل ، اگه مشکلتون پر کردن خزانست که وامصیبتا .

    • بدون نام

      چه قدرکم کنن

    • نوری

      کی تو رو آدم حساب میکنه آخه که حرفت رو گوش بدن ؟

    • بدون نام

      اگه راست میگین شما مسئولین نصف دریافتی تون رو بگیرین و بقیه شو بدین به خزانه دولت برا کسری بودجه!!!!!!

    • ق

      اگر کارها را به مردم واگذارید همه کارها درست می شود وخودمان گشایش اقتصادی را درست می کنیم آقای عزیز دست ما را بسته اید
      بنده در روستا زندگی می کنم برای گرم کردن جای گوسفندان خود 5 لیتر سوخت به ما نمی دهید چطور من گشایش کار داشته باشم
      ای انسانهای بی خبر از درد مردم
      جوانان خانه ندارند زمین ارزان را در اختیارش قرار دهید تا خود خانه بسازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج