adexo3
۱۰۳۲۳۶۷
۱۳ نظر
۵۰۱۰
۱۳ نظر
۵۰۱۰
پ

نحوه بازگشایی مدارس در تهران اعلام شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در وضعیت قرمز هیچ دانش‌آموزی به مدرسه نمی‌رود و آموزش مجازی است؛ ۱۵ شهریور فقط دانش‌آموزان کلاس اول و دوم به مدرسه می‌روند.

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در وضعیت قرمز هیچ دانش‌آموزی به مدرسه نمی‌رود و آموزش مجازی است؛ ۱۵ شهریور فقط دانش‌آموزان کلاس اول و دوم به مدرسه می‌روند.

سعید ربوشه درباره آغاز سال تحصیلی جدید در تهران اظهار کرد: شیوه‌نامه بازگشایی مدارس سه وضعیت قرمز، زرد و سفید را تعیین کرده است که در وضعیت قرمز هیچ دانش‌آموزی نباید وارد مدرسه شود و تمام آموزش‌ها به‌صورت مجازی، تلویزیونی و درسنامه است.

وی افزود: برای کلاس‌اولی‌ها و نوآموزان که نیاز به ارتباط عاطفی با معلم دارند، تلاش می‌شود حتی در وضعیت قرمز کلاس‌های درس به‌شیوه حضوری برگزار شود و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌‌اولی‌ها حداقل هفته‌ای دو یا سه روز به مدرسه بیایند.

ربوشه در پاسخ به این پرسش که "مشخص است کلاس‌اولی‌ها باید چه‌مدت به مدرسه بیایند؟" متذکر شد: در شهر تهران درخواستمان این است که حتی در شرایط قرمز، یک یا دو ماه فرصت بدهند ارتباط معلم با دانش‌آموزان برقرار شود البته در شرایط زرد ۵۰ درصد آموزش‌ها به‌صورت حضوری ارائه می‌شود، همچنین بازگشایی مدارس به‌ویژه در دوره ابتدایی باید با دقت انجام شود چون بابت سلامتی دانش‌آموزان نگران هستیم و دانش‌آموزان دبستانی به‌دلیل شرایط سنی خود ممکن است پروتکل‌های بهداشتی را کمتر رعایت کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به این پرسش که "آیا در سال تحصیلی جدید آموزش مجازی تغییراتی خواهد داشت تا کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده افزایش یابد؟" بیان کرد:‌ آموزش‌های تلویزیونی از تاریخ ۱۵ شهریور روزانه حداقل نیم ساعت در تمام روزهای هفته برای تمام پایه‌های تحصیلی ارائه می‌شود همچنین قابلیت‌های شاد ارتقا یافته است و معلمان در سال قبل امکان برقراری ارتباط زنده نداشتند هم‌اکنون این قابلیت ایجاد شده است همچنین برای دانش‌آموزانی که به ابزار هوشمند دسترسی ندارند، درسنامه تهیه خواهیم کرد.

وی درباره اینکه راهکارها همان روش‌هایی است که سال تحصیلی گذشته نیز اجرا شد، گفت: قابلیت‌های شاد ارتقا یافته است و آزمون‌ساز هم به آن اضافه شده است.

ربوشه در پاسخ به این پرسش که "آیا پژوهشی انجام دادید تا مشخص شود در سال تحصیلی گذشته آموزش مجازی موفق بوده است یا خیر؟" عنوان کرد:‌ سازمان پژوهش تحقیقی را انجام داده و مشخص شده است در سال تحصیلی گذشته چه‌تعداد از دانش‌آموزان به آموزش حضوری دسترسی داشتند و چه‌تعداد از پیام‌رسان شاد و چه‌تعداد از سایر بسترها برای دریافت آموزش استفاده کردند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:‌ در تابستان تقریباً تمام دروس دوره ابتدایی برای هر ۶ پایه تحصیلی تولید شده است و هر استان دروس یک پایه را تولید کرده است، در شهر تهران، علوم پایه چهارم را آماده کردیم که ۴۴ آموزگار تمام کتاب علوم را تدریس کردند، این فیلم‌ها در پلت‌فرم شاد بارگذاری شده است و دانش‌آموزان به آن دسترسی دارند.

وی در پایان تأکید کرد: در سال تحصیلی جدید با توجه به ادامه آموزش مجازی از خانواده‌ها تقاضا داریم به‌عنوان دستیار معلم همراه ما باشند و وضعیت تحصیلی و آموزش فرزندان خود را در خانه با جدیت پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      بالاخره خودتان از این طرح و برنامه سر در اوردید؟

    • بدون نام

      یک بار وضعیت آموزشی را برای خود و اولیا مشخص کنید مانند دانشگاه ها. همه مردم از دست شما سردرگم شدند.

    • کیانا

      پس چی میگه حاجی میزرایی حتی تو شرایط قرمز باید مدرسه ها باز باشن چرا حرفاتون تناقض داره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای کلاس اول و دوم دبستان

    • بدون نام

      هر دفعه دارند یک حرف میزنند .معلومه دارید چکار میکنید؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      سلام والله بنظرم براسال جدیدیادرس حضوری باشدیابراسال جدیدکلاسرتاسرایران مدارس تعطیل شوندچون جونه محصلهادرهررده ای که میخوان باشندمهمه ویسال یعنی سال جدیدتعطیل بکنندبخداخیلی بهتراگه خدای نکرده مدارس برپاشدوکسی ازمحصلین مریض بشه وبمیره مردنش به گردن مسئولین ضیربط میباشددراین میان بایدوزیربهداشت دخالت جدیدبکنه وقبول نکنه براسال جدیدکل مدارس ایران بازگشایی کنندودرس مجازیوبه هیچ عنوان هم قبول نکنه یکسال مدارسه کل ایرانوتعطیل بکنیدسلامتی بهترازهمه چی میباشدوسلام

    • بدون نام

      وزیر چنان میگه مثل اینکه در اوج کرونا هستیم همه جا تموم شده اسپانیا با اون همه کشتاردیگه مثل حضرتعالی نمیترسه بابا ولمون کن رعایت کنیم انشالله تموم شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشالله خدا شفات بده

    • بدون نام

      الان من نفهمیدم در شهرستان استان تهران مدرسه ها باز میشه یا نه

    • بدون نام

      کلاس اول دومیها مریض نمیشن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اونا جون سختن

    • بدون نام

      با جون مردم بازی نکنید

    • بدون نام

      من نمی فرستم چون به شما اعتمادی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج