۱۰۳۲۸۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آغاز جشنواره ونیز با پروتکل‌های بهداشتی

فستیوال فیلم ونیز با حضور رئیس هیئت داوران کیت بلانشت کار خود را آغاز کرد. این رویداد اولین فستیوال مهم سینمایی است که از زمان شیوع کرونا به صورت فیزیکی برگزار می‌شود.

سینما دیلی: فستیوال فیلم ونیز با حضور رئیس هیئت داوران کیت بلانشت کار خود را آغاز کرد. این رویداد اولین فستیوال مهم سینمایی است که از زمان شیوع کرونا به صورت فیزیکی برگزار می‌شود. همانند اکران فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی «تنت» برگزاری این جشنواره هم یکی دیگر از نشانه های بازگشت آرام صنعت سرگرمی به شرایط عادی است.
آغاز جشنواره ونیز با پروتکل‌های بهداشتی
آلبرتو باربارا مدیر این فستیوال گفته حدود 120 عکاس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و یک دیوار بین طرفداران و سلبریتی ها، در این فستیوال حضور خواهد داشت، همچنین از تمام مهمانانی که از خارج از اروپا و یا اسپانیا (که همچنان آمار مبتلایان زیادی دارد) به فستیوال می آیند در شرایط ویژه ای در فرودگاه ونیز، تست کرونا گرفته خواهد شد و نمایش فیلم و جلسات مطبوعاتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تست دمای تب حاضرین، برگزار خواهد شد.
آغاز جشنواره ونیز با پروتکل‌های بهداشتی
همچنین مدیران هفت فستیوال سینمایی از جمله کن، برلین، لوکارنو، کارلووی واری، روتردام، سن‌سباستین و لندن هم برای نمایش حمایتشان از صنعت سینما که در این دوران آسیب زیادی دیده، در مراسم افتتاحیه این فستیوال حضور دارند.همچنین شیوع کرونا باعث شده مجموع افراد شرکت کننده در فستیوال به ۳۵۰ نفر تقلیل پیدا کند.
ونسا کربی، پدرو آلمادوار، رجینا کینگ، مت دیلون و تیلدا سوئینتون، بازیگران و فیلمسازانی هستند که قرار است برای نمایش آثارشان به صورت فیزیکی در جشنواره حاضر شوند. سایر ستارگانی که در جشنواره فیلم دارند، از جمله فرانسیس مک دورمند و اندرو گارفیلد احتمالا به صورت مجازی در نشست مطبوعاتی فیلم حاضر شود.
آغاز جشنواره ونیز با پروتکل‌های بهداشتی
برگزاری این جشنواره، نگاه تمام صنعت سینما را به خود معطوف کرده، چرا که بعد از لغو برگزاری کن، برگزاری جشنواره ها و جوایز در ادامه سال معطوف به درست برگزار شدن این فستیوال شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج