۱۰۴۲۴۶۲
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

وقوع سیلاب کم‌سابقه در هرسین کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان گفت: بر اثر این حادثه بیش از ۳۰۰ رأس دام تلف و راه ارتباطی ۳ روستا نیز قطع شد.

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان گفت: بر اثر این حادثه بیش از ۳۰۰ رأس دام تلف و راه ارتباطی ۳ روستا نیز قطع شد.

نوذر شاه حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بارش شدید باران در شب گذشته و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان‌ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم.

وی ادامه داد: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای داوودی علیا، کهریز و چغا سعید مسدود و ۳۰۰ رأس گوسفند نیز در روستای داوودی علیا به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت ۳ بامداد امروز راه ارتباطی روستای کهریز بازگشایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرسین یادآوری کرد: بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

وی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغا سعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آنها فاقد سرنشین بودند.

شاه حسینی در پایان و با اشاره به وصل شدن برق شهرستان که برای ساعتی قطع شده بود، گفت: تلاش برای بازگشایی دیگر راه‌های روستایی مسدود شده و کمک رسانی به سیل زدگان ادامه دارد.

وقوع سیلاب کم‌سابقه در هرسین کرمانشاه

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج