۱۰۴۲۷۵۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

چرا حباب سکه متورم شد؟

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به عبور قیمت سکه از ۱۴ میلیون تومان اظهار کرد: افزایش تقاضا برای خرید سکه و کمبود عرضه باعث حباب یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی سکه شده است.

میزان نوشت: نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به عبور قیمت سکه از ۱۴ میلیون تومان اظهار کرد: افزایش تقاضا برای خرید سکه و کمبود عرضه باعث حباب یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی سکه شده است.

محمد کشتی آرای با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: قیمت انس طلا در بازارهای جهانی بین ۲ تا ۳ دلار افزایش داشته، اما در بازار داخلی شاهد افزایش قیمت طلا و سکه هستیم که این افزایش به دلیل عامل تقاضا و بالا رفتن نرخ ارز رکورد زنی داشته است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تصریح کرد: به دلیل افزایش تقاضا حباب سکه طرح جدید به ۱ ملیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است، افزایش تقاضا به معنی افزایش درخواست تبدیل نقدینگی به سکه است.
وی افزود:سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۴ میلیون و ۲۷۰ هزار، نیم سکه ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۵ میلون و ۶۷۵ هزار تومان و هر گرم طلا ۱۸ عیار ۱ میلیون ۳۲۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای عنوان کرد: افزایش تقاضا برای خرید سکه دلیل عمده افزایش حباب در سکه است و سکه‌های موجود در بازار پاسخگو نیاز خریداران نیست.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی قیمت انس در بازارهای جهانی نوسان چندانی نخواهد داشت اما بازارهای کشور قابل پیش بینی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج