اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جانشين دادستان، دختر جوان را نجات داد

با دخالت جانشين سرپرست دادسراي ناحيه ۴ تهران، در يك نزاع خياباني، شرور مواد فروش در ربودن يك دختر جوان ناكام ماند.

با دخالت جانشين سرپرست دادسراي ناحيه ۴ تهران، در يك نزاع خياباني، شرور مواد فروش در ربودن يك دختر جوان ناكام ماند.

حجت‌الاسلام فرج‌الله عباسي جانشين دادستاني ناحيه ۴ كه چند شب پيش هنگام نهي از منكر مورد ضرب و شتم يك فرد شرور قرار گرفته بود دراين‌باره گفت: شامگاه يكشنبه هنگام صرف شام، خانمي آيفون خانه ما و تمام همسايه‌ها را زد و درخواست كرد كه با پليس ۱۱۰ تماس بگيريم.

بنده به پليس زنگ زدم و بعد از دو سه دقيقه اين خانم مجدد زنگ خانه ما را زد و درخواست كمك كرد.

وي افزود: وقتي پايين آمدم يكي ديگر از همسايه‌ها نيز به اتفاق من به كوچه آمد و سايرين در حال تماشا بودند. اين خانم با نامزد خود كه به نظر مي‌رسيد هر دوي آنها زير ۲۰ سال سن داشتند، در حال صحبت كردن بودند كه يك فرد شرور جلو آمد و به زور خانم جوان را بغل كرد و قصد داشت او را با خود ببرد. نامزد خانم با فرد شرور درگير شد كه در نتيجه اين درگيري موبايل نامزد خانم توسط فرد شرور به زور از او گرفته شد.

قاضي ادامه داد: بنده مداخله كردم و از فرد شرور علت مزاحمتش را جويا شدم. او با تندي پاسخ داد كه به شما ربطي ندارد و جواب‌هاي سربالا داد. در اين زمان يكي از همسايه‌ها وارد ماجرا شد و با فرد شرور درگير شد. همزمان من با فرمانده پليس امنيت شرق تهران تماس گرفتم و از وي تقاضا كردم براي بررسي موضوع اقدام به اعزام نيرو كند.

حمله شرور به مردم
حجت الاسلام عباسي گفت: «فرد شرور زماني كه متوجه شد با پليس تماس گرفته‌ام، شروع به توهين و فحاشي كرد و زماني كه متوجه شد قاضي هستم، جري‌تر شد و براي فرار با سر به صورتم ضربه زد كه موجب خونريزي دهانم شد.

با ديدن اين صحنه ساير همسايه‌ها نيز وارد ماجرا شدند و فرد شرور را دستگير كردند.

در اين زمان مجدداً با سرهنگ قاسم‌لويي تماس گرفتم و علت كوتاهي ماموران را جويا شدم. وي هم شخصاً به همراه اكيپي در محل حاضر شد.» وي افزود :اين شرور بعد از دستگيري به آگاهي منتقل شد و در بازرسي بدني 20 بسته كراك از وي كشف شد و در حال حاضر پرونده وي در حال رسيدگي و متهم با قرار در زندان است.

جانشين دادستان تصريح كرد:«روز بعد خانواده دخترخانم آمدند تا از من تشكر كنند اما بنا به دلايلي با آنها ملاقات نكردم چرا كه وظيفه ذاتي روحانيون همين است كه طوري رفتار كنند تا مردم آنها را محرم خود بدانند. بنده نيز به عنوان تكليف شرعي و قانوني وارد ماجرا شدم. پدر و مادر اين دخترخانم به همكارانم گفته بودند كه اگر آقاي قاضي نبود اين شرور دختر ما را ربوده و مشخص نبود چه فاجعه‌اي اتفاق مي‌افتاد.»

جانشين دادسراي ناحيه 4 در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين شرور به شما آسيب جدي وارد كرده‌ است، گفت: «با ضربه‌اي كه اين شرور به صورت من وارد كرد، لب‌هايم پاره و يكي از دندان‌هايم لق شده است. نامه‌اي از پزشكي‌ قانوني گرفته‌ام و هنوز به خاطر لگد‌هايي كه اين شرور وارد كرد، ‌در راه رفتن با كمي مشكل مواجه هستم.»

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

جانشين دادستان، دختر جوان را نجات داد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج