۱۰۴۹۱۵۰
۸۶ نظر
۵۰۱۱
۸۶ نظر
۵۰۱۱
پ

کاهش ۱۰میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو

در پی کاهش نرخ ارز، قیمت‌ها در بازار خودرو نیز کاهشی شد به طوری که قیمت خودروهای داخلی ۷ تا ۱۰ میلیون تومان پایین آمد. در عین حال قیمت خودروهای خارجی نیز به طور متوسط حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: به دنبال کاهشی شدن نرخ دلار و یورو در بازار، قیمت خودرو نیز در بازار رو به کاهش گذاشت. در حال حاضر تعداد فروشندگان خودرو در بازار بیشتر از میزان تقاضای خرید است اما در مجموع معامله‌ای صورت نمی گیرد، در عین حال وضعیت بازار خودرو طوری است که قیمت ها چندان باثبات نیستند و به عنوان مثال برای خودرویی مانند پراید قیمت بین ۱۲۵ تا ۱۱۷ میلیون تومان اعلام می شود.

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در این مورد گفت: با افت قیمت ارز، قیمت ها در بازار خودرو نیز کاهشی شده هرچند خرید و فروشی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه قیمت پراید که قبلاً تا ۱۲۸ میلیون تومان بالا رفته بود، امروز در بازار به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون نه مراجعه کننده ای برای خرید خودرو داریم و نه معامله صورت می گیرد.

کاهش ۱۰میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو

به گفته موتمنی، طی روزهای اخیر تعداد فروشندگان در بازار خودرو بیشتر از قبل شده اما خریداران دست نگه داشته اند و فعلا خرید نمی کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز قیمت های کاهش یافته، فقط بر روی کاغذ نوشته می شود و خرید و فروشی صورت نمی گیرد، تاکید کرد: با تداوم کاهش نرخ ارز، قیمت خودرو در بازار نیز ریزشی خواهد بود.

* افت ۷ میلیون تومانی قیمت پراید

علیرضا پورحسنی یکی از فعالان خودرو نیز در این مورد به خبرنگار فارس گفت: تا دیروز بازار خودرو در مقابل کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کرد اما امروز شاهد کاهش قابل توجه قیمت ها در این بازار هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث دلار 26 یا 27 هزار تومانی در بازار مطرح است که اگر این رقم محقق شود قیمت خودرو در بازار کاهش چشمگیری خواهد داشت.

وی گفت: قیمت سایپا 131 که در بازار تا 130 و 132 میلیون تومان بالا رفته بود در حال حاضر به 125 میلیون تومان رسیده که اگر کاهش نرخ دلار ادامه داشته باشد، قیمت این خودرو تا 115 میلیون تومان نیز پایین خواهد آمد.

پورحسنی با اشاره به کاهش قیمت 7 تا 8 میلیون تومانی پژو 405 در بازار، ادامه داد: کوئیک معمولی نیز که قیمت آن تا 181 میلیون تومان بالا رفته بود امروز با قیمت 172 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت کوئیک R نیز که تا 190 میلیون تومان افزایش یافته بود حالا به 180 میلیون تومان رسیده است.

به گفته این فعال بازار خودرو، قیمت تیبا صندوق‌دار نیز از 157 میلیون تومان حالا به 150 میلیون تومان رسیده است و در مورد تیبا 2 نیز قیمت ها از 172 میلیون تومان به به 162 میلیون تومان رسیده است.

* افت ۱۰ میلیونی قیمت دست دوم ها

محمدرضا محبوبی منش، عضو اتحادیه فروشندگان خودرو نیز در مورد وضعیت بازار خودرو به خبرنگار فارس گفت: قیمت ها در بازار خودرو از روز گذشته با افت 5 میلیونی همراه بوده و امروز به حدود 10 میلیون تومان کاهش قیمت در خودروهای داخلی رسیده ایم.

وی تصریح کرد: قیمت پژو 405 که تا 240 میلیون تومان بالا رفته بود امروز به 230 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت سمند ال ایکس در بازار از 230 میلیون تومان به 214 میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: قیمت رانا نیز در بازار از 275 میلیون تومان به 258 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پژو پارس از 310 میلیون تومان به 298 میلیون تومان کاهش یافته است.

به گفته محبوبی منش، افت قیمت در بازار خودروهای دست دوم نیز اتفاق افتاده به طوری که قیمت یک دستگاه رانا صفر مدل 97 از 210 میلیون تومان به 200 میلیون تومان رسیده است.

* خریدارانی که دست نگه داشتند

فرهاد منادی، یکی از خریداران خودرو نیز گفت: چند وقتی است که قصد داشتم یک دستگاه پراید خریداری کنم اما قیمت ها در بازار مدام در حال افزایش بود و به سطحی رسیده بود که توان خرید نداشتم.

وی ادامه داد: به توصیه دوستانم دست نگه داشتم و صبر کردم تا قیمت در بازار کاهش یابد، در عین حال در قرعه کشی خودروسازان نیز شرکت کردم که البته برنده نشدم.

منادی گفت: حالا با کاهش نرخ ارز، قیمت خودرو نیز در بازار کاهشی شده و نرخ پراید که تا 130 میلیون تومان هم بالا رفته بود حالا حدود 7 میلیون تومان کاهش یافته است. امیدوارم حباب قیمت بازار خودرو شکسته شود و خریداران بتوانند خودروی مورد نیاز خود را خریداری کنند.

* کاهش ۳۰ میلیونی خودروهای یک میلیارد تومانی

قیمت خودروهای بالای یک میلیارد تومان در حال حاضر کاهش 30 میلیون تومانی داشته و فعالان بازار پیش بینی می‌کنند طی روزهای آینده در صورت ادامه روند کاهشی نرخ ارز، این میزان کاهش به 50 میلیون تومان نیز برسد.

در عین حال، قیمت خودروهای مونتاژی نیز در بازار کاهش داشته به طوری که قیمت جک S5 با افت 50 میلیون تومانی به 850 میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت جیلی اکسلنت از 410 میلیون تومان به 395 میلیون تومان رسیده است.

در حال حاضر خریداری برای خودرو در بازار وجود ندارد و همزمان با کاهش نرخ ارز، تعداد فروشندگان خودرو نیز افزایش یافته و این دو موضوع باعث پایین آمدن قیمت خودرو در بازار شده است.

قیمت پراید تا یک ماه پیش در بازار حدود 98 میلیون تومان بود که اخیراً بالاتر از این رقم رفته بود در حالی که این قیمت‌ها منطقی نیست و به خودرو باید به عنوان یک کالای مصرفی نگاه شود، نه کالایی سرمایه‌ای.

فعالان بازار خودرو قبلاً پیش بینی کرده بودند که همانطور که قیمت خودرو به طور نجومی بالا رفت، دچار ریزش نیز شود زیرا قیمت‌ها واقعی نبوده و متقاضی واقعی برای خرید خودرو در بازار وجود ندارد.

برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «آیا داشتن خودرو رویایی دست نیافتنی است؟» خواستار کنترل بازار خودرو و مدیریت آن شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بچه‌ نظام‌ اباد‌ تهران‌

      شما‌ به‌ این‌ مبلغ‌ ها‌ میگید‌‌ کاهش‌ خخخخخ‌ هر‌ موقعه‌ پراید‌ ‌ به‌ ۳۰‌ میلیون‌ رسید‌ اون‌ وقت‌ کار‌ حسابی‌ کردید‌ مردم‌ گول‌ نزنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۲۰ تومنم زیاده برای پراید

      • بدون نام

        خوداروووو شوکر

      • بدون نام

        قیمت خودرو به اول سال ۹۹میرسه چون این قیمتها کسی پولشو نداره
        مگه پول حروم داریم در میاریم برم پرشیا بخرم ۳۰۰میلیون یکسال نشده از همه جاش صدا درمیاد

      • بدون نام

        خرید دلار خودرو این قیمت احمقانه اس

      • بدون نام

        صد میلیون گرون شده صد میلیون بیشتر هم باید کاهشی بشه

      • بدون نام

        هر کی بخره ضرر کرده

      • بدون نام

        خخخخ
        پراید پنج میلیونه

      • بدون نام

        کارشناسان خارجی بعدازتست سمنداولا اعلام کردن که این اصلا ماشین نیست قطعات که اصلا استانداردنیستن وباتعجب ازاینکه مردم سوارهمچین وسیله ای میشن نهایت ارزش ان رازیز1000دلاربراوردکردفیلمش تواینترنت هست بقیه ماشینها که اوضاعشون خیلی بدتره یعنی ماشین ایرانی اصلا بالای 20 میلیون ارزش خریدنداره بعدبی انصافها شما که ازوضعیت اقتصادی ومعیشت مردم خبردارین چرابااین حرفهای نسنجیده نمک به زخم مردم میپاشید ازخدابترسیدازاه مردم بترسید

      • بدون نام

        همتون بریدبمیریدازدولت تادلال تانمایشگاه دارتاهرکس که به طمع پول باداورده احتکارماشین میکنه تاهرکس که درفضای مجازی قیمت کذایی ایجادمیکنه اه مامردم که چیزی نداریم همتون رونابودمیکنه مطمئن باشید

      • بدون نام

        خوب تقصیرخودمردم هم هست شک نکن وگرنه کدوم ادم عاقلی میادبرای این اهن پاره ها که یک دهم این هم ارزش نداره ثبت نام میکنه واب به اسیاب این دوشرکت میریزه تازه طلبکارهم شدن ازملت میگن ماداریم ضرر میکنیم مردم همیشه درصحنه هم اصلا فکرنمی کنن این اشغالها روپارسال یک سوم این قیمت میخریدند حالا حمله ببریم ثبت نام کنیم وگرنه پول ماازارزش میفته واین سیکل معیوب ما ایرانیها همچنان ادامه دارد بعدمیگن ماازقیمتهای سرسام اورشاکی هستیم خوب رفتارخودمردم باعث این یاغی گری شرکتهای به اصطلاح اتومبیل سازی هست نخرید به خداقسم التماستان میکنن هیچ کشوری این اشغالها رونمیخره

      • سامانتا

        سناربدین اش به همین خیال باشیدبابامگه خواب هستیدپرایدبایدبشه وخواهدشد۳۰۰میلیون

      • صیادی

        قیمت ها از این به بعد پایین میاد حتی به کذب،چون نزدیک انتخابات هستیم و تا حدودی مردم ناراضی و بی رغبت به رای دادن، برای ایجاد رضایت نسبی قیمت ها را پایین میارن تا نشان دهند مثلا مسئولین به فکر مردم هستن و صدای مردم را میشنوند و درد مردم را میبینند، بعد اط انتخابات هم انفجار قیمت ها

      • بدون نام

        ببین وضعیت چجوریه که به پراید ۳۰ میلیونی هم قانع شدین!

      • بدون نام

        به زودی خودرو کیلویی میشود
        به امید خدا
        آهن پاره قاتل جان ملت

    • بدون نام

      دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خطاب به مسئولین:باشه ما هم باور کردیم خخخ

      • مدافع مدافع حرم

        دلال جون سلام

      • آرمان عظیمی

        نمردیم و مفهوم کاهش را هم فهمیدیم. قیمت صدمیلیون میره بالا بعد 7میلیون کم میشه میگن کاهش، این اسمش خواهش است نه کاهش!!!!

    • بدون نام

      پول ملی دیگه ارزش خودش رو از دست داده پراید صفر سال 85 ، هفت میلیون و دویست هزار تومن خریده بودم الان کاهش قیمتش شده 7 میلیون تومان !!!!

    • بدون نام

      خودروی یک میلیارد تومانی 500 میلیون افزایش قیمت داشته بعد 10 میلیون کاهش قیمت!!! خود شخصی که این حرف را می زند به عقل و شعور خودش شک نمی کند؟؟؟

      پاسخ ها

      • مدافع مدافع حرم

        دلال جون به پایان سلام کن

    • بدون نام

      آره دیگه خودرو سازها ثبت نامشان رو انجام دادن دیگه نیازی به تفاوت فاحش قیمت بازار و کارخانه برای جذب دلال ها برای خرید خودرو نیست

    • بدون نام

      خسته نباشید،قیمتها واقعا مفت شده،نمیدونیم کدومو بخریم از بس که ارزونه

    • بیگانه با واژه خوشبختی

      چقد ارزان شده به به منو این همه خوشی محاله کم کم باید بنویسم خوشبختی دریک قدمی من ست

    • م

      پول بده ارابه مرگ بخر

    • سید

      عجب هنری کردید به این هم میگن کاهش بابا خیلی هنرمندید ودرضمن سیاهباز خوبی هم هستید

    • سالار

      خودروسازان که میگفتند با این قیمتها هم داریم ضرر میکنیم چطور شده که میخوان بازم ضرر کنند
      اینا چقد بفکر مردم هستند خخخخخخخخخخخخخخ مدیران هم روسیاه شدند از بس دروغ گفتند به مردم
      خدا کنه نابود بشه این دو صنعت خودروساز

    • بدون نام

      باید خوشحال باشیم؟!!!!!

    • بدون نام

      مردیم از ارزونی

    • بدون نام

      قیمت واقعی پراید نهایت سی میلیون هست نه بیشتر!

    • والی

      با وجودی که من یک دستگاه دنا پلاس صفر خریدم ولی انقدر خوشحالم که قیمت ها داره پایین میاد .انشاا انقدر پایین بیاد تا همه بتونند خودرو مورد علاقه اشان را بخرند .به خدا که این شرایط حق مردم ایران نیست .

    • بدون نام

      بابا جمع کنید خودتون رو این اشغال ها باید بشن ۱۰میلیون به این رقم ها میگید کاهش قیمت ۱۰۰برابر افزایش قیمت دادید بد یه کوچولو اومد پایین میگید کاهش قیمت مردم رو چی فرض کردین

    • بدون نام

      آخه این هم شد ارزان شدن که جار میزنید با این دولتی که داریم خیالتان راحت باشه فردا ۱۰ برابر میره بالا با این کارکرد دولت روحانی میترسه بیاد بیرون کرونا بگیره البته که باز واکسن را خود دولتی ها و فامیل هایشان زدن ولی باز میترسند

    • بدون نام

      هرموقع پراید پنج ملیون شد بگید کاهش ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعااگه شدمثل سالهای هشتاد یک ودو بعدبخرید مردم یکصدانیستن نبایدخرید اکثرچیزارو تابفکرمردم بفتند،،هرچندپولی نداریم که بخریم پول مابی ارزشه ولی تورم با دلار وارز هست

    • بدون نام

      خداییش مفت شده الآن آمریکا هم از این قیمتا خبری نیست

    • ناشناس

      اگرهمه مردم چالش نخريدن ماشینواجراکنندبه یک ماه نرسیده قیمتها برميگردد به همون قیمت سابق اگه مردم نخرند این ماشیناشونوبه کی ميتونن بفروشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • ارمین

      اخ جوون ماشین ارزون شد !!!!

    • من

      باز یه کلک جدید دولته برای سر کیسه کردن ملت بدبخت

    • FARDIN

      پراید درافغانستان و کشورهای عربی ۶الی ۷میلیون تومانه

    • بدون نام

      خودرو تا ۵۰ درصد قیمت و حتی بیشتر میاد پایین

    • بدون نام

      هر کسی این روزا دلار ، سکه خودرو بخره دور از شما احمق تشریف داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هنوز خوبه بزار عید برسه آنوقت ارزونی ،حالش ببر

    • بدون نام

      پراید هم 8تومان زیاده

    • بی نام

      بخدا سزای گرانی نخریدن است ،نخرید، نخرید ،هر چیزی گران شد نخریدددددد ، مقصر اصلی خود مردمند اگر دلاری که از ۳۸۰۰ تومان، شد ۴۵۰۰ تومان و همینطور هی کم کم رفت میرفت بالا و مردم نمیخریدن، حالا شاهد همچین وضعیتی نمی شدیم (رکود اقتصادی ،تورم ۸۰۰ درصدی ،هر روز گرانی ) حالا بماند که دلالها می خریدن چون دلالها مهره های اصلی خودشونن برای جا انداختن قیمت های روانی در بازار ، همین پرایدی که الان میگن بالای ۱۰۰ میلیون رفته به کشور عراق میدن ۱۰ میلیون تمن ،ما خودمون همچین وضعی خواستیم
      از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      ماشین 100 میلیونی رو کردین یه میلیارد بعد 10 میلیون کشیده پایین نوشتین کاهش قیمتها.گریه کنیم یا بخندیم؟

    • بدون نام

      بسه دیگه قیمتهارو ۳برابر میکنید وبرای اینکه به مردم بگید ماقیمتهاروکنترل میکنیم ۱۰تومان کسرمیکنید....خودتونید

    • علیرضا کریمی

      قیمت خودروها هنوز تازه اول شروع کاهششونه . ۳۰ درصد دیگه کاهش خواهند داشت.

    • احمد

      باتوجه به اینکه تحریم تسلیحاتی هم تموم شده، من ترجیح میدم یه تانک رینگ اسپورت بخرم،قیمتش سه هزار تومن کمتر شده

    • جواد شریفی

      مردم را خر فرض کردند....ارزان شده...

    • بدون نام

      مردم ازهمین امروزشروع کنید اتحادداشته باشید شرکت نکنیددرقرعه کشی این اهن پاره ها مطمئن باشید باوحدت خودمون میتونیم کمردلالیسم وزورگویی این دوتا غول بی شاخ ودم خودروسازرابشکنیم همینکاررو درموردخریدارز وسکه و....انجام بدیدقانون ساده عرضه وتقاضاست حتما قیمتها میشکنه کساییکه پذیرش قطعنامه 598 یادشونه میدونن چه افت قیمتی کرد ارز اینبارهم بزودی این اتفاق میفته ماباخروج ازاین بازارهای هیجانی کمک میکنیم زودترقیمت ارز وبه دنبال ان همه چی سقوط کنه

    • بدون نام

      هفت ملیون پول کمی نیست برای
      یه کارگر که ماهی دو تومن میگیره
      از طرفی هم در مقابل قیمت خود پراید هیچی نیست
      میبینید چقدددد بدبختیم
      هفت ملیون هیچی نیست ولی همونم ادم نمیتونه بدست بیاره

    • بدون نام

      ۱۰۰ میلیون می کشن روش ۲ میلون کم میکنن چقدر ما احمقیم

    • بدون نام

      نه به خرید ارز سکه ماشین خانه گوشی تبلت لب تاپ لوازم خانگی و.... به شکل یک حرکت نمادین کمک میکنه هرچه زودترریزش قیمتها شروع بشه

    • بدون نام

      سلام
      هرموقع پراید شد7میلیون و دلار شد1000 تومان اونموقع کاری کردید
      پراید رو کردید 130میلیون بعد 7میلیون میارید پایین، فکر می‌کنید شق القمر کردید
      مردم به نون شبشون محتاج شدند ای ظالمها

    • بدون نام

      پدرجان چرا پول مفت میدی به دلالی که به دروغ قیمت بالا میبره ثبت نام کنید فروش محصولات سابپا و ایرانخودرو به قیمت کارخانه بخیر اسمت درمیاد صبور باش

    • بدون نام

      یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید، دیگر چه می خواهید؟

    • پوریا امینی

      یه جوری میگه افت ۷ میلیونی قیمت پراید کا انگار داره مفتی با مردم واگذار میکنه
      سال ۸۵ همین پرایدی که لاف ارزونیش رو میزنید ۴ و ۸۰۰ قیمتش بوده

    • عاصی

      این قسمتش فوقالعاده بود:
      کاهش 30 میلیونی خودروهای یک میلیارد تومانی
      30/1000*100=0/003 %

    • بدون نام

      لگنی مثل پراید ده میلیون هم از سرش زیاده چه برسه به صدوبیست میلیون

    • بدون نام

      خدارا شکر خریدار خودرو وجود ندارد وهمه شده اند فروشنده.تازه بعد از عید ورود ماشینهای خارجی آزاد میشه.

    • بدون نام

      قیمت پراید یکصد و پنجاه هزار تومنه بیشتر خریدنش اشتباه محضه

    • خوشخیال

      روزایی که قیمت ها نودوپنج درصد افزایشی بود فروشنده ها فکر می کردن همه چیز عادی است تا یه پنج درصدی کاهشی شد صدای فروشندگان درآمد خدا انصاف بده والا مردم کم آوردن تو تامین مخارج زندگی شون گیر کردن

    • بدون نام

      مردم مسخره کردن 100 ملیون گرون شده
      2 ملیون ارزان خخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      روحانی مردم روانی شده

    • بدون نام

      بخدا پراید بدین به افغانستان یا عراق یا پاکستان 5 نخواهد خرید چرا داری به ملت خودت 100 برابر میفروشی

      پاسخ ها

      • خوشخیال

        آخه افغانستان و عراق ماشین هایی خارجی استفاده میکنن پراید صادرات پراید قبول نمیکنه

    • بدون نام

      مگر قرار نبود سال 99 واردات خودرو خارجی دست دوم آزاد بشه چی شد

    • بدون نام

      مگر مردم مسخره شما هست 100 ملیون گرون شده 5 ملیون ارزان شده پراید باید بشه 5 ملیون

    • بدون نام

      مگر قرار نبود سال 99 واردات خودرو خارجی دست دوم آزاد بشه چی شد
      چرا افغان ها و پاکستانی ها با پول پراید بهترین ماشین خارجی سوار می‌شود

    • سیبو

      پراید 15 بود ما میگفتیم زیاده

    • افراسیاب

      به ولله این ماشینهای آشغال چینی که شده قیمتش میلیاردی تو کشورهای دیگه ماشین حساب نمیشه

    • بدون نام

      واقعا خجالت بکشید
      اینقدربامردم بازی نکنید

    • بدون نام

      پراید نه حلبی

    • مجتبی

      زحمتشون شده بخدا.
      ۱۰۰میلیون گذاشتن رو ی ماشین ۱۰تومن کاهش دادن.شرایط فروش میزارن و هر دفعه قیمت هارو افزایش میدن بازارم دست خودشون من عروسک دستشون هستیم

    • افراسیاب

      همه شدن دلال خون مردم

    • یک منبع اگاه

      تا شب عید پراید 240میلیون شک نکنید این فقط یه مکث و دوقدم عقب نشینی برای دویدن و پرشی باور نکردنی و رکرد زنیه جدیده و بس شک نکنید ملته صبور ومقاوم و محکمه ایران زمینم

    • بدون نام

      حالا شما ملت بزرگوار اصلا دقت کردید ببینید چرا ده روز هی لقمه رو اقایون هی دورسرشون چرخوندندو چرخوندند تا ثبت نامه این ماشنا و فروختنه همه انبارشون وتازه تولید پیشاپیش سالشون تموم بشه بعد یهو دنبال ارزون کردن بی افتند دلارو

    • رضا یزدامی

      این برنامه خیلی خیلی جکهای باحالی داره دمت گرم

    • محمد

      مثل همیشه صد تومن گرون میشه یه ملیون ارزون میشه

    • بدون نام

      روحانی مچکریم

    • علی

      سمند از ۳۰ملیون رفته ۲۳۰ملیون دهنت باز نمیشه الان شده ۲۲۰میگی کاهش؟

    • بدون نام

      قمت واقعیی۱یققق۱

    • ک ا

      من ده تومن کم داشتم برم بگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج