adexo3
۱۰۵۴۳۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جمع‌های خانوادگی؛ مهم‌ترین عامل ابتلا به کرونا

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت بسیج تمام ظرفیت کادر درمانی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کرونایی، گفت: با توجه به این‌که بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی رخ داده از عموم مردم می‌خواهیم که رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم و از حضور در محیط ‌های آلوده خود داری کنند.

خبرگزاری فارس : دکتر قاسم جان‌بابایی در حاشیه سفر خود به استان یزد، در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ضیایی اردکان، اظهار کرد: علی‌رغم آمار بالای بیماران بستری خوشبختانه همکاران ما در حال ارائه خدمات مطلوب به بیماران هستند.

وی با اشاره به حضور هم‌زمان چندین پزشک متخصص در این بیمارستان، افزود: این حضور نشان‌دهنده آن است که تمامی کادر پزشکی و درمانی شهرستان اردکان برای ارائه خدمت به مردم بسیج شده‌اند تا مردم در این روزهای سخت نگران نباشند.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: بیشترین موارد ابتلا به کرونا در جمع‌های خانوادگی بوده است و افراد خانواده این ویروس را به یکدیگر منتقل می‌کنند لذا از عموم مردم می‌خواهیم که مهمانی‌ها و رفت‌وآمدهای خانوادگی را کم کنند و همچنین از حضور در محیط‌های آلوده خودداری کنند.

جان‌بابایی در پایان بابیان این‌که برخی از افراد نیز در ابتدای ابتلای خود به ویروس کرونا بیماری خود را انکار می‌کنند، گفت: به همین دلیل این افراد با تأخیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند که اگر زودتر برای درمان خود مراجعه کنند و همکاران ما نیز این بیماری را زودتر تشخیص بدهند قطعاً میزان مرگ‌ومیرها کمتر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج