۱۰۵۴۶۹۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عملیات پایش گنبد سلطانیه آغاز شد

سرپرست پایگاه میراث‌ جهانی گنبد سلطانیه گفت: طرح پایش مجموعه میراث جهانی گنبد سلطانیه به‌منظور بررسی راه‌حل‌های مسائل موجود در این مجموعه تاریخی تهیه می‌شود.

خبرگزاری ایلنا: سرپرست پایگاه میراث‌ جهانی گنبد سلطانیه گفت: طرح پایش مجموعه میراث جهانی گنبد سلطانیه به‌منظور بررسی راه‌حل‌های مسائل موجود در این مجموعه تاریخی تهیه می‌شود.
عملیات پایش گنبد سلطانیه آغاز شد
حسین عیدانی (سرپرست پایگاه میراث‌ جهانی گنبد سلطانیه) اعلام کرد: قبل از شروع بارش‌های فصلی، عملیات پایش و بازدیدهای میدانی گنبد و محوطه‌ ارگ سلطانیه به‌منظور تعیین شرایط فیزیکی و کالبدی آثار و ارائه برنامه‌های حفاظتی و مرمتی توسط کارشناسان این پایگاه در حال انجام است.
عیدانی در زمینه اجرای عملیات پایش از گنبد و محوطه‌ ارگ سلطانیه افزود: مرحله اول پایش از آغاز آبان ماه در گنبدخانه، تربت خانه، ارگ و محوطه پیرامونی آغاز شده است که مورد بازدید فنی کارشناسان این پایگاه قرار گرفته است و پایش مابقی آثار نیز در حال انجام است.
سرپرست میراث جهانی گنبد سلطانیه افزود: پس از مستندنگاری و ارائه برنامه‌های حفاظتی، نیروهای فنی و اجرایی پایگاه بر اساس طرح پیشنهادی، عملیات اجرایی و رفع خطر از این آثار را بر اساس برنامه‌ای مشخص و در بازه زمانی ۴۵ روزه انجام می‌دهند که شامل پاک‌سازی محوطه، برچیدن علف‌های هرز، دوغاب‌ریزی، ترمیم و تعویض آجرهای فرسوده، اصلاح بندکشی، اندودکاری، شیب بندی، اجرای کاه‌گل و... خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج