۱۰۵۷۵۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

بولتون: همنوایی با ترامپ عقب‌گرد است

مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید در مطلبی از حزب جمهوری‌خواه انتقاد و این حزب را به "همراهی کردن" با دونالد ترامپ‌ پس از شسکت انتخاباتی او متهم کرده است.

ایسنا: مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید در مطلبی از حزب جمهوری‌خواه انتقاد و این حزب را به "همراهی کردن" با دونالد ترامپ‌ پس از شسکت انتخاباتی او متهم کرده است.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید در روزنامه واشنگتن پست نوشت: در حالی که دونالد ترامپ سیستم انتخاباتی آمریکا را به آتش کشیده است، برخی تصمیم گرفتند تا او را همراهی کرده و مایه تسلی او شوند.

بولتون نوشت: اما این استراتژی همراهی و همنوایی، دقیقا حرکت رو به عقب است. هر چه رهبران جمهوری‌خواه بیشتر کوتاه بیایند، ترامپ بیشتر باور می‌کند که هنوز کنترل را در دست دارد و احتمال اینکه او کاری را انجام دهد که روسای جمهور عادی انجام می‌دهند، کاهش می‌دهد؛ اینکه سخنرانی اذعان به شکست داشته باشد، برای روند گذار نرم همکاری کامل با رئیس جمهور منتخب داشته باشد و این فرایند انتخاباتی را با محلق شدن به جانشینش در مراسم ۲۰ ژانویه اعتباربخشی کند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس و دیگر رسانه‌های خبری مهم رقابت را به نفع جو بایدن تمام شده می‌دانند اما ترامپ به شکست اذعان نکرده و اتهاماتی را درباره تقلب در آراء مطرح می‌کند. بیشتر جمهوری‌خواهان در کنگره از به چالش کشیدن علنی اتهام‌زنی‌های ترامپ خودداری کرده و برخی هم به بایدن تبریک گفته‌اند.

بولتون که از زمان خروج از کاخ سفید در سپتامبر گذشته به منتقد سرسخت ترامپ تبدیل شده است، هشدار داد که رفتار پسا انتخاباتی ترامپ به اعتبار جمهوری‌خواهان پیش از دو رقابت باقیمانده سنا در ماه ژانویه آسیب می‌زند.

او گفت: منافع رقابتی را در نظر داشته باشید. دونالد ترامپ، خیلی ساده و سرراست، دونالد ترامپ است. منفعت جمهوری‌خواهان در آینده نزدیک، پیروزی در دور دوم رقابت سنا در جورجیاست. منفعت بلند مدت حزب جمهوری‌خواه، پیش بردن قاطع پیروزی در کرسی‌های سناست اما این همچنین شامل رد سیاست و حکومتداری شخصی شده، نامنظم، غیر رسمی، غیر مدنی و ناکارآمد ترامپ می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا دیروز بولتون ادم بد و جنگ افروز بود وقتی ترامپ اخراجش کرد گفتید کار ما بود الان چون پشت ترامپ حرف میزنه ادم خوبی شده ؟

    • بدون نام

      این بولتون ادم مضحکیه واقعا

    • بدون نام

      آفرین جان بولتون فقط شما می توانید این ترامپ دیوانه را به راه راست بیاورید بهش بگید بالاخره شکست و باید قبول کنه اون که کشتی کج نیست میدان گلف نیست با مردم رای ندادن دیگه تموم شد

    • خورزو خان

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      تا دیروز که با ترامپ بود جنگ طلب بود چون اخراج شده آدم خوبی شده حالا جالبشی اینه که همین سیبیلو دیروز گفته که ترامپ باید خیلی بیشتر از اینها ایران رو تحریم میکرده از نظر شما هر کس علیه ترامپ صحبت کنه آدم خوبیه؟؟؟؟
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج