۱۰۶۰۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

«پوریای ولی»، سریال تاریخی در سال ۹۳

رییس مرکز سیمافیلم درباره‌ی سریال تاریخی «پوریای ولی» (به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی) اعلام کرد: مرحله‌ی تحقیق و نگارش این سریال به پایان رسیده است و فقط باید زیرساخت‌های آن برای شروع تولید آماده شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز سیمافیلم درباره‌ی سریال تاریخی «پوریای ولی» (به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی) اعلام کرد: مرحله‌ی تحقیق و نگارش این سریال به پایان رسیده است و فقط باید زیرساخت‌های آن برای شروع تولید آماده شود.

محمدرضا معصوم‌زادگان در پاسخ درباره‌ی پروژه‌های الف ویژه این مرکز، بیان کرد: با آماده شدن زیرساخت‌ها، اولین کار الف ویژه‌ای که تولید آن را در سیمافیلم شروع خواهیم کرد، «پوریای ولی» خواهد بود.

وی همچنین افزود: برآورد پروژه «پوریای ولی» را به تازگی با آقای جعفری جوزانی مطرح کردیم. آقای جوزانی نیز یکسری نیرو را دارند آموزش می‌دهند. «پوریای ولی» کاری است فاخر و در عین حال نو؛ ان‌شاء‌الله زیرساخت‌های آن آماده می‌شود.

رییس مرکز سیمافیلم همچنین در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا بودجه‌ هم شامل این زیرساخت‌ها می‌شود؟ گفت: بله طبیعتا بخشی از این زیرساخت‌ها هزینه‌ها و بودجه را دربرمی‌گیرد، چرا که برای خرید تجهیزات و امکانات کامپیوتری به بودجه نیاز است؛‌ضمن اینکه خرید تجهیزات چندین میلیارد تومان هزینه دربردارد.

معصوم‌زادگان که روز سه‌شنبه از لوکیشن سریال رمضانی «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان بازدید کرد، در جمع خبرنگاران درباره‌ی این سریال توضیح داد: جاده قدیم با مشارکت شرکت پخش پالایش فرآوردهای نفتی ایران ساخته می‌شود.

او همچنین درباره اینکه این سریال از کدام شبکه تلویزیونی پخش خواهد شد؟ بیان کرد: به دلیل اینکه سریال‌های ماه رمضان امسال با جام‌جهانی تقارن پیدا کردند، معاونت سیما برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و مشخص‌تری را انجام می‌دهد؛‌ هنوز شبکه‌ای برای پخش انتخاب نکردیم؛ ان‌شاء‌الله «جاده قدیم» از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا درست است که می‌گویند «جاده قدیم» قرار بود برای نوروز ساخته شود؟ عنوان کرد: بله؛ قرار بود این سریال برای پخش در ایام نوروز آماده شود اما از انجا که برنامه‌ریزی شبکه‌های سیما برای پخش برنامه‌های نوروزی خود کامل بود و همه شبکه‌ها سریال نوروزی داشتند،‌ به همین دلیل قرار شد این سریال با کار بیشتر روی فیلمنامه‌اش و افزایش قسمت و مدت، تبدیل به یک کار مناسبتی ۲۶ قسمتی برای ماه رمضان شود.

معصوم‌زادگان در ادامه درباره اینکه در سریال‌های خود در سال ۹۳ چقدر به فرهنگ توجه خواهند کرد؟ بیان کرد: ما در آثار مختلف از جمله ساختار «الف ویژه‌» و ساختار مستند توجه به فرهنگ را پیگیری می‌کنیم اما فرهنگ دفاع، مقاومت‌، بیداری اسلامی‌، شهادت‌، ایثار و ... در برنامه‌های ما اولویت دارند.

رییس مرکز سیمافیلم در پاسخ به پرسش دیگر درباره توجه به فیلمنامه‌ها نیز گفت: سیمافیلم به دلیل ماموریتی که دارد آثار فاخر تولید می‌کند و هیچ کاری قبل از اینکه فیلمنامه آن به اتمام برسد‌، شروع نخواهد شد؛ یعنی ما اثری نخواهیم داشت که در حین تولید فیلمنامه‌اش نیز نوشته شود.

وی ادامه داد: بنابراین این رویه هم اهمیت دادن به فیلمنامه است و هم در امر تولید به ما کمک خواهد کرد که با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و مدیریت در هزینه و اجرا بتوانیم کارهایمان را پیش ببریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج