adexo3
۱۰۶۷۶۱۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمین‌گیر شدن محموله‌های تریاک در راه تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: طی یک دو روز گذشته، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در جریان سه عملیات اقدام به کشف ۲۵۶ کیلوگرم انواع موادمخدر کردند. یکی از این ماموریت ها که منجر به کشف ۲۰۳ کیلوگرم تریاک شد، به شکل هماهنگ با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: این عملیات پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای قصد انتقال مقادیر مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به تهران را کرده است، در دستور کار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد این فرد با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مقادیری تریاک را از قاچاقچیان در جداره شرقی کشور تهیه کرده و به دنبال انتقال آن به تهران است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات اطلاعات مشخص شد که این سوداگر مرگ قبل از انتقال مواد به تهران قصد دارد تا آن را به مخفیگاهش در کرمان انتقال دهد، گفت: در همین راستا هماهنگی با پلیس کرمان انجام شده و پس از اخذ مجوز قضایی، ماموران در عملیاتی مشترک به مخفیگاه این فرد در سیرجان رفته و ضمن دستگیری این سوداگر مرگ ۲۰۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک را نیز کشف و ضبط کردند.

حسنوند با بیان اینکه در عملیات دیگر که به شکل همزمان انجام شد، ۲۹ کیلو تریاک کشف و ضبط شد، گفت: این عملیات هم پس از اطلاع از تصمیم یکی دیگر از قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور و با هماهنگی پلیس مبارزه با موادمخدر کرمان انجام شد. در این عملیات نیز فرد قاچاقی که موادمخدر را در خودروی پراید جاساز کرده بود در محدوده خیابان رجایی کرمان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه راننده خودرو حاضر به توقف خودرو نشده و سعی داشت تا در تعقیب و گریز با ماموران پا به فرار بگذارد، گفت: سرانجام پس از مدتی تعقیب و گریز این خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ سومین عملیات را که منجر به کشف ۲۴ کیلو تریاک شده بود تشریح کرد و گفت: این عملیات پلیسی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر که راننده یک دستگاه کامیون با بار صیفی جات بود دستگیر شد.

حسنوند با بیان اینکه این فرد قصد داشت تا موادمخدر را به میدان تره بار انتقال دهد، گفت: ماموران پلیس با مشاهده کامیون این فرد که حامل بار گوجه فرنگی بود، دستور توقف دادند و در بازرسی از آن ۲۴ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی در پایان با بیان اینکه در مجموع سه نفر در این سه عملیات دستگیر شدند، گفت: برای این افراد پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج