۱۰۷۰۷۴۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۳۸ ایالت آمریکا علیه گوگل شکایت کردند

گروهی متشکل از ۳۸ ایالت آمریکا روز پنج‌شنبه با طرح شکایتی، گوگل را به سوءاستفاده از قدرت خود در بازار جستجوی آنلاین متهم و اعلام کردند که این اقدام باعث زیان مشتریان و تبلیغ کنندگان شده است.

برترین‌ها: گروهی متشکل از ۳۸ ایالت آمریکا روز پنج‌شنبه با طرح شکایتی، گوگل را به سوءاستفاده از قدرت خود در بازار جستجوی آنلاین متهم و اعلام کردند که این اقدام باعث زیان مشتریان و تبلیغ کنندگان شده است.

این شکایت از سوی فیل وایزر، دادستان کل کلرادو به نمایندگی از این گروه در دادگاه فدرال آمریکا در واشنگتن به ثبت رسید. او در بیانیه‌ای اعلام کرد که با این اقدام گوگل «مصرف کنندگان از مزایای رقابت همچون امکان دریافت خدماتی با کیفیت بالاتر و محافظت از حریم خصوصی بهتر، محروم شده‌اند.»

۳۸ ایالت آمریکا علیه گوگل شکایت کردند

تا کنون دادستان‌های کل ده‌ها ایالت از جمله آلاسکا، آریزونا، کنتیکت، دلاور، هاوایی، آیووا، آیداهو، ایلینوی، کانزاس، مریلند، ماساچوست، مینه‌سوتا، نبراسکا، نوادا، نیوهمپشایر، نیوجرسی، داکوتای شمالی، اوهایو، اوکلاهما، اورگن، پنسیلوانیا، رود آیلند، داکوتای جنوبی، ورمونت، ویرجینیا، واشنگتن، ویرجینیا غربی، ناحیه کلمبیا و سرزمین‌های گوام و پورتوریکو به این شکایت پیوسته‌اند.

گوگل تا کنون به طرح این شکایت واکنشی نشان نداده است.

این پرونده سومین شکایتی است که طی دو ماه گذشته علیه گوگل مطرح شده است؛ دادستان‌های کل ایالات متحده تا کنون بارها علیه سوء استفاده‌های این شرکت از قدرت بی‌حد و حصر خود که به کسب و کارها، نوآوری‌ها حتی مصرف کنندگان آسیب می‌زند، وارد عمل شده‌اند.

پیش از این تلاش‌های مشابهی نیز در اروپا از سوی تنظیم کنندگان بازار انجام شده و انها هربار سعی کرده بودند از طریق وضع جریمه‌های هنگفتی که تا کنون تاثیر چندانی نداشته، با تخلفات این غول دنیای اینترنت از جمله نقض قانون «ضد انحصار» مبارزه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج