جاباما
۱۰۷۲۸۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خواهر و برادر قمارباز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری خواهر و برادر قمارباز در گرمسار خبر داد و گفت: سایت‌های قمار و شرط‌بندی در تیررس نگاه پلیس فتا قرار دارد و با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

خبرگزاری مهر: سردار عبدالله حسنی عصر چهارشنبه طی جلسه ویدئوکنفرانسی با کارکنان انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی راه‌اندازی سایت قمار و شرط‌بندی در گرمسار موضوع بلافاصله برای بررسی‌های بیشتر به پلیس فتا گزارش شد، ابراز داشت: بر این اساس کارآگاهان سایبری پلیس وارد عمل شده و تحقیقات تخصصی خود را آغاز کردند.

وی بابیان اینکه ردپای یک خواهر و برادر گرمساری در این عملیات شناسایی شد، افزود: این دو نفر که با سودای کسب و درآمد در فضای مجازی سایت قمار و شرط‌بندی راه‌اندازی کرده بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه متهمان بالغ‌بر ۱۲۲ و نیم میلیارد ریال گردش مالی داشتند، ابراز داشت: این خواهر و برادر برای انجام روند پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

حسنی ضمن هشدار به کاربران این سایت‌ها، اضافه کرد: سایت‌های قمار و شرط‌بندی در تیررس نگاه پلیس فتا قرار دارد و با آن‌ها برخورد می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج