۱۰۷۴۵۰۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تعدیل روشنایی پایتخت در سه بخش

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: تعدیل روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری و فضای سبز و با محوریت شرکت های توزیع برق، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها و در تمامی استان ها در حال اجراست و انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی کشور، همکاری لازم را به منظور اجرای این طرح با شرکت های توزیع برق به عمل آورند.

ایسنا: مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر گفت: تعدیل روشنایی معابر با هدف کاهش مصرف گاز نیروگاهی در سه بخش روشنایی بزرگراهی، بین شهری و فضای سبز و با محوریت شرکت های توزیع برق، وزارت راه و شهرسازی و شهرداری ها و در تمامی استان ها در حال اجراست و انتظار می رود همه دستگاه های اجرایی کشور، همکاری لازم را به منظور اجرای این طرح با شرکت های توزیع برق به عمل آورند.

مسعود صادقی در بازدید شبانه از معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت در خصوص اجرای طرح تعدیل روشنایی معابر در کشور اظهار کرد: به دنبال کاهش دمای هوا و افزایش مصرف حامل های انرژی به عنوان منابع حرارتی، وزارت نیرو در راستای پشتیبانی از زیرساخت های انرژی کشور، طرح های متعددی را در دستور کار خود قرار داده است که کاهش و تعدیل روشنایی معابر درون و برون شهری از جمله مهم ترین این طرح ها است.

وی با بیان این که این بازدید با هدف ارزیابی چگونگی و روند کاهش روشنایی در پایتخت انجام شده است حفظ و حراست از منابع انرژی را وظیفه و رسالتی ملی دانست و افزود: اجرای طرح منع تردد شبانه شهری به دلیل شیوع بیماری کرونا را نیز فرصتی مناسب برای کاهش روشنایی در برخی از بزرگراه ها و معابر کم تردد است.

حمیدرضا منصوری - معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ - نیز تامین برق مورد نیاز شهروندان به شکلی پایدار و ایمن را مهم ترین رسالت کاری این شرکت دانست و گفت: در مسیر تحقق اهداف وزارت نیرو به منظور جلوگیری از بروز وقفه در ارائه خدمات به شهروندان در حوزه انرژی، با توجه به وسعت جغرافیایی و تعدد و گستردگی معابر پایتخت، این شرکت نیز همگام با سایر شرکت های توزیع در کشور، تلاش دارد تا با تعدیل روشنایی معابر درون شهری، به کاهش مصرف گاز نیروگاه ها و تامین انرژی گرمایشی مورد نیاز نقاط سردسیر کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج