اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۵۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«پرواز»، سقوط و جسدی که پیدا نشد!

دوازدهم اسفند ۱۳۹۲ یک فروند هواپیمای جت فالکون در جزیره کیش سقوط کرد وچهار سرنشین آن کشته شدند که اینک رییس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی گفته است: این هواپیما صلاحیت و مجوز پرواز در شب را نداشت و جسد یکی از سرنشینان هنوز پیدا نشده است.

خبرگزاری ایرنا: دوازدهم اسفند ۱۳۹۲ یک فروند هواپیمای جت فالکون در جزیره کیش سقوط کرد وچهار سرنشین آن کشته شدند که اینک رییس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی گفته است: این هواپیما صلاحیت و مجوز پرواز در شب را نداشت و جسد یکی از سرنشینان هنوز پیدا نشده است.

احمد جباری نماینده مجلس شورای اسلامی چهارشنبه به گفت:علت سقوط این هواپیما را از رییس سازمان هواپیمایی جویا شدیم و دلیل اصلی آن این بوده که هواپیمای جت فالکون بدون صلاحیت و به نوعی مجوز پرواز در شب را نداشته و چون این نوع هواپیما بدون جعبه سیاه است نمی توان دلیل دیگری برای آن متصور شد .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : تیم تحقیق به جزیره کیش می فرستیم و نحوه کمک رسانی و امداد و نجات و گرفتن اجساد سرنشینان از سوی عوامل محلی در منطقه آزاد کیش و اینکه چرا جسد ˈعامری ˈ یکی از سرنشینان جت فالکون سقوط کرده تاکنون یافت نشده از موارد پیگیری است .

جباری گفت:نحوه رسیدگی مسوولان اجرایی در بیرون کشیدن اجساد جان باختگان این سانحه هواپیمایی درست نبوده و متاسفانه با وجود گذشت مدت طولانی از زمان وقوع این حادثه تاکنون یکی از اجساد جان باختگان حادثه پیدا نشده است بنابراین باید تکلیف این موضوع سریعتر مشخص و به خانواده این جان باخته جواب روشنی داده شود .

وی گفت : با توجه به مشخص بودن محل سقوط چرا تا کنون جسد یکی از سرنشینان هواپیما پیدا نشده و آیا در این زمینه سازمان هواپیمایی کشوری تعلل کرده و اقدام موثری انجام نداده را باید به دقت بررسی کرد .

جباری گفت : پس از بررسی های دقیقی که تیم اعزامی انجام خواهند داد گزارش جمع بندی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد .

این نماینده مجلس گفت:تیم بررسی کننده علل سقوط هواپیمای جت فالکون قرار بود امروز (چهارشنبه هفدهم اردیبهشت ۹۳)به جزیره کیش اعزام شود که شنبه بیستم اردیبهشت ۱۳۹۳عازم این جزیره می شود و به دلیل برخی مسائل و مشکلات، سفر به تعویق افتاد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان رییس کمیته حمل و نقل مجلس ومسوول رسیدگی به کیش سفر خواهم کرد همچنین علیرضا جهانگیریان رییس سازمان هواپیمایی ، علی محمد نوریان قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی ، مشاوران دریایی و هوایی و برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس و کارشناسان برای بررسی های بیشتر در جزیره حضور خواهند داشت .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج