جاباما
۱۰۷۵۸۰۰
۱۱۸ نظر
۵۰۴۳
۱۱۸ نظر
۵۰۴۳
پ

زاکانی خطاب به دولت: چرا به مردم ظلم می‌کنید؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید ‌از لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: بگوئید چرا به مردم ظلم می‌کنید ‌بعد اعلام می‌کنید ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌خواهیم ‌بفروشیم مگر توان تولید و فروش داریم.

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید ‌از لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: بگوئید چرا به مردم ظلم می‌کنید ‌بعد اعلام می‌کنید ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه نفت می‌خواهیم ‌بفروشیم مگر توان تولید و فروش داریم.

علیرضا زاکانی در مراسم سالگرد سردار پرافتخار ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه قمر بنی‌هاشم (ع) اظهار داشت: وقتی ما از شهید و شهادت صحبت می‌کنیم درواقع از فراق شهید، غم و اندوه زیادی داریم، زیرا شهید به تعبیر آیت‌الله خوشوقت وقتی اولین قطره خونش به زمین می‌ریزد، خداوند همه قابلیت‌ها را به او عطا می‌کند.

زاکانی خطاب به دولت: چرا به مردم ظلم می‌کنید؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: براین اساس ما به شهید غبطه می‌خوریم وهم در فراغش می‌نالیم، او کسی بود که همه وجود و داشته‌هایش را وقف خدمت به جمهوری اسلامی کرد و به‌جای اینکه بعد از انقلاب خود را صاحب‌سفره‌ای ببیند و بهره‌مند شود خود را صاحب‌خانه دید و فدا کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی به‌جای آن‌که بعد از دفاع مقدس، وظیفه خود را تمام‌شده بداند و به جبران آن دوران بپردازد، حضور در جنگ بزرگ‌تری را آغاز کرد و در جهاد اکبر، گوی خدمت را از دیگران ربود و به عرصه نبرد با ظالمین پرداخت و چه سعادتی بالاتر از این‌که به دست شقی‌ترین افراد در جهان کنونی به شهادت رسید.

زاکانی بیان کرد:هرچند در دوری ایشان می‌سوزیم و خلأ وجودش را چیزی پر نمی‌کند، اما موج شهادت این شهید، جهان اسلام و آزادی خواهان جهان را به میدان آورد.

وی عنوان کرد: نام او چیزی نیست که از خاطرات برود و ما می‌سوزیم، چرا در زمان حیاتش قدر و منزلت او را فهم نکردیم؛ ایشان عظمت و بزرگی‌اش را از اسلام و ولایت گرفت و امروز راه وی فراروی ماست و تحقق ولایت مداری و راه او برای ما حجت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار این اندوه، ما به شهید سلیمانی به‌عنوان یک الگو می‌نگریم و این الگو در زمانه‌ای که فقدان الگوها برای جامعه ما بیداد می‌کند و رنگ و لعاب‌ها به‌جای الگو نشسته‌اند مایه افتخار است.

وی اظهار داشت: این شهید در حوزه فردی و اجتماعی ویژگی‌های زیادی داشت و اهل معنا و اخلاص بود، لذا به تعبیر رهبری خود را میدان‌دار معرفی نکرد چون می‌دانست که خدا می‌بیند.

شهید سلیمانی در کنار اخلاص اهل دقت و تدبر بود

زاکانی گفت: در کنار اخلاص، شهید سلیمانی اهل دقت و فکر و تدبر بود؛ دشمنان برای کانون اسلام ناب محمدی نقشه کشیدند تا ریشه این اسلام را از بین ببرند، لذا او در کنار ولایت مداری تابع محض رهبری بود.

وی افزود:او که پیام اسلام را درک کرده بود که تا به مدد مظلومی نشتابیم مسلمان نیستیم از او مجاهدی بزرگ درصحنه ساخت و او قبل از هر کس پا در عرصه خطر می‌گذاشت و برای خودش چیزی نخواست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایشان در زمان حیات،سخنرانی زیبایی در مجلس کرد و در مورد منطقه توضیح داد که درنهایت در رویدادهای منطقه، مقصدشان ایران است و آنچه در افغانستان و سوریه و لبنان و عراق رقم خورد همه بر اساس کینه‌ورزی علیه انقلاب اسلامی بود اما بدانید همه این تهدیدات باتدبیر رهبری به فرصت مبدل شد.

وی عنوان کرد: اگر منطق این شهید را بدانیم او را اسوه قرار می‌دهیم، آمریکائی‌ها در منطقه بیش از 8 هزار میلیارد دلار هزینه کردند و این رقم وحشتناکی است و ما امسال با دلار آزاد کل بودجه سال کشور که بسیار چاق دیده‌شده را 30 میلیارد دلار بسته‌ایم یعنی 280 برابر بودجه امسال ما توسط آمریکائی‌ها در منطقه هزینه شده است اما در منطقه شکست‌خورده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: وزیر خارجه وقت امریکا اعلام کرد ایران در این سالها 16 میلیارد دلار برای نبرد با ما در منطقه هزینه کرده است، یعنی نیمی از خرج امسال را در طول سالهای گذشته و در طول 19 سال خرج کردیم و این رقم یک پانصدم هزینه آمریکاست.

وی تصریح کرد: بااین‌وجود ما در منطقه پیروز شدیم و این امر با عنایت رهبری و پرچم‌داری شهید سلیمانی و مدافعین حرم اتفاق افتاد و این عددها قابل‌مقایسه نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:شهید سلیمانی توانست از میان مسلمانان منطقه ، پاکستانی‌ها، افغانستانی‌ها و فاطمیون و حشد‌الشعبی در عراق و انصار الله در یمن و سوریه در دفاع وطنی و حزب‌الله لبنان و حماس، لشکری از جنود الهی را شکل بدهد و به میدان بیاورد.

شهید سلیمانی نشان داد آماده‌سازی ظهور توسط مردان مرد رقم می‌خورد

وی گفت: شهید سلیمانی نشان داد آماده‌سازی ظهور توسط مردان مرد رقم می‌خورد و چه شد که ما خاک و او افلاک است، چون بندگی خوب خدا و تبعیت از رهبری و خدمت به مردم را برگزید و چیزی برای خودش نخواست.

زاکانی عنوان کرد:او اهل محبت و صداقت و اخلاص و تعامل و گذشت بود و برای مردم و کار اسلام و انقلاب پشت در مسئولان می‌نشست، پس وی الگو و اسوه است، راه او این باغ مفتوحی است و مسیر ادامه دارد و این تحرکات استیصال است و آمریکائی‌ها می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند آسیب می‌بینند چون در معرض آسیب هستند.

وی افزود: یک‌زمانی پایگاه آن‌ها در هر منطقه‌ای از جهان محل ثبات خودشان و تهدید دیگران بود اما امروز پایگاه‌هایشان محل ثبات انقلاب اسلامی است چون امکاناتی که وارد منطقه می‌کنند زیر دید ماست و امکانات ما به‌طور نقطه می‌زند و البته نیروهای نظامی باید به‌صورت آماده‌باش باشند تا ترامپ دیوانه دست از پا خطا نکند هرچند بلوف می‌زند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید یک‌میزان است و ما توانستیم شهید سلیمانی را برای شناخت دیگران میزان قرار دهیم، شناخت دیگران بسیار مهم است، امروز همان آقایان مسئولی که از سلیمانی به بزرگی یاد می‌کنند فراموش کرده‌اند در زمان حیات این شهید چه خون‌دلی به او دادند و می‌گفتند از او شکایت ‌می‌کنیم، آیا این افراد برمدار شهید سلیمانی بودند.

وی بیان کرد:لذا خود شهید سلیمانی امکانی ایجاد می‌کند تا دیگران را بشناسیم، شهید لحظه‌به‌لحظه کاری می‌کرد که باری به دوش مردم نیاید اما فقدان تدبیر مسئولان کشور را با چالش مواجه کرد.

زاکانی عنوان کرد: وقتی مسئولان بودجه98 را بسته‌اند با 167 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مجبور شدند مجوز برای اوراق بگیرند و از شبکه بانک مرکزی یا از صندوق ذخیره پول بردارند و پول در کشور پرقدرت و متورم شود و مردم را گرفتار‌تر کند.

وی اظهار داشت: این‌ها حتی در سال 99 متنبه نشدند و کسری 167 میلیارد تومانی در سال 98 را به 273 میلیارد تومان تبدیل کردند و این بی‌تدبیری چه نسبتی با راه شهید و خدمت و مسئولیت‌پذیری دارد، بودجه امسال نیز 350 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و برای اولین بار در طول تاریخ درآمدهای ما 40 هزار میلیارد تومان از هزینه‌ها کمتر است و گفتند در این‌یک سال برخی بودجه ‌ا را نمی‌دهیم و مگر مملکت‌داری با شوخی سازگار است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی شرایط این‌طور می‌شود که میزان مصرف گوشت در کشور یک کیلوگرم در سال طبق بیان آمار می‌باشد و برای متمولین 96 کیلوست چرا باید چنین فاصله‌ای باشد و این چه ارتباطی با مکتب شهید سلمیانی دارد بلکه این مکتب بی‌دردها و دنیاطلبی است.

مکتب شهید سلیمانی باید علیه پلشتی‌ها قیام کند

وی گفت: این فاصله طبقاتی را چه کسی تحمیل کرده است و چرا باید 70 درصد سپرده بانکی برای یک درصد جامعه باشد و چه کسی باید علیه آن قیام کند، قطعاً مکتب سلیمانی باید علیه پلشتی‌ها قیام کند و بعد افرادی تریبون دستشان است و می‌گویند دولت می‌خواهد نفت زیاد بفروشد در سال 98 و 99 نیز می‌خواستید نفت زیادی بفروشید، چرا با مردم صادق نیستید.

زاکانی بیان کرد: سال 98می‌دانستید که از 19 اردیبهشت سال 97 وارد تحریم ویژه شدیم و با تحریم بانکی نمی‌توانیم یک‌میلیون و نیم بشکه نفت بفروشیم پس چرا اصرار کردید البته گفتند به ترامپ تودهنی بزنیم ولی با تحریم عقب‌نشینی نمی‌کنیم، خوب برای این کار سوری چرا هزینه تعیین کردید.

وی افزود: بگوئید چرا به مردم ظلم می‌کنید جیب افراد و ملت را زدن زشت است چرا مردم را شرمنده خانواده می‌کنید، بعد اعلام می‌کنید 2 میلیون و 300 هزار بشکه نفت می‌خواهیم بفروشیم مگر توان تولید و فروش داریم چرا باید حرف بیهوده‌ای به مردم بگوییم لذا این شهید میزان است و می‌توان دیگران را شناخت که چه کسی حق می‌گوید یا نمی‌گوید.

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد: تجربه نشان داد در این 41 سال هر جا از حق و اسلام حمایت کردیم از رهبری تبعیت و به مردم خدمت کردیم و پیروز هستیم؛ شهید زنده است و به ما کمک می‌کند مهم این است که وصل شویم، شهید سلیمانی مرگ باعزت را انتخاب کرد.

وی گفت: شب قدر ما انتخابات آینده است، مردم دقت کنید کدام باسلیقه تبعیت از ولی و تمسک از اسلام و خدمت به مردم می‌خواند به دنبال او برویم، ممکن است با اغواگری عده‌ای گرفتار شویم پس چشم‌هایمان به ملاک‌های آقا باشد و از اسامی عبور کنیم و ببینیم این افراد در این 42 سال کجا بودند.

زاکانی متذکر شد: نمی‌شود عده‌ای حاشیه‌نشین و پرو دائم سر سفره باشند و همه‌چیز را به گردن اسلام و رهبری و مردم بیندازند لذا این شهید دستگیری و شفاعت می‌کند، این شهید سرباز اهل‌بیت(ع) و سیدالشهداست، سیدالشهدا آگاهانه این مسیر را رفت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید از میراث شهید سلیمانی که همان میراث امام و سایر شهد و نظام و رهبری است و باید از این میراث صیانت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم دم انتخابات

      پاسخ ها

      • ارباب شما

        حقمونه ستم ببنیم

      • بدون نام

        ببخشید شما ؟

      • جاشو عبدو

        آقای زاکانی شما که با یک طرح مسخره دوباره آشوب را به بازرها آوردید، اول سوزنی به خودت بزن

      • محمد

        سخنان بی ارزش و انتخاباتی ، فراموش کار شده اید !

      • بدون نام

        کسی به حرف شما تندروها توجه نمی کند. راست میگید همراه دولت برای رفاه مردم کار کنید سنگ اندازی نکنید

      • بدون نام

        چقد مردم ما دلسوز داره راستی اگه برا انتخاباته هیچ کدومتون جایی بین مردم ندارید

    • بدون نام

      شماهاخودتان عامل شرمندگی مردم
      واین یکی ها مجری آن هستند

    • بدون نام

      آدرس عوضی نده مردم ایران بعد چهل سال دوست ودشمن خود را میشناسد از شما تند رو ها دشمنت را نداریم شما دین ایمان ملت را هم به باد دادید

    • خ

      تو چکار کردی سردار دلها کار خودش را وخدمت صادقانه خودش را انجام داد و به شهادت رسید شما از نام واسم و کارهای بزرگ حاج قاسم استفاده نکن مردم خودشون حاج قاسم را بهتر ازشماها میشناختند بگو خودتون چکارکردید برای مردم فقط شعار و هارت و پورت میکنید

    • 888888

      هیچکس بازداشتن یک جو معرفت منکر بزرگواری وکارآمدی سرداردل0ها نیست حناب زاکانی بشت امامزاده خودراقایم نکنید اگراحساس مسولیت درقبال زندگی مردم دارید کمک کنید دولت بیشتراز آن مقداری که اعلام کرده است نفت تولید وبفروشد نه اینکه بیخود مردم راتحریک کنید شما جواب خدارا چه می‌خواهید بدهبد؟؟؟؟؟

    • علی

      تو کی بوده که سمت نداشتی بگو برای مردم چیکار کردی!

    • حسین

      فکر‌می‌کنم‌می‌خواهد‌با‌۲۰۰نفر‌رییس‌جمهور‌شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم به این تند روها رای نمی دن فرصت طلبان خودخواه

    • بدون نام

      بازم میکروفون دیدین نزدیک انتخابات جوگیرشدین
      اگه راست میگی خب جلو تورم روبگیراگه راست میگی تومجلس به اصطلاح انقلابی حقوق ومزایای خودتون روکم کنیدوبراکارمندان وکارگران روزیادکنیدتازه تمامی قیمت اقلام روبه حالت قبل برگردونید
      اگه راست میگی
      علت این تورم وگرانی وتحریم بخاطرخودشیرینی وچاپلوسی شماهاس اگه راست میگی
      برنامه پولی اف ای تی اف وپالرمو روتصویب کنیدبادنیا رفیق بشیدبادنیا تامل کنید اگه واقعا راستگو هستیدکه نیستید

    • بدون نام

      ظلم دولت در بوق و کرنا و ظلم شما اصول گرها پنهان به امید زمانی که جوابگو باشید.

    • بدون نام

      ظلم را شما تندرو ها در حق ملت میکنید

      پاسخ ها

      • ژولیده.

        هر بلایی که سر این ملت می آید.
        از ندانم کاریهای این تندروهاست سنگ در چاه می اندازند صد آدم عاقل در بیرون آوردنش حیران می مانند.

    • pars

      چرا فرار رو به جلو میکنی آقای زاکانی؟

      پاسخ ها

      • محمد

        واقعا

      • بدون نام

        چرا گند دولت منتخبتون رو ماله کشی می کنید؟

      • بدون نام

        مشکل این است که دولت و غیر دولت نداره . همه شون سروته یک کرباس هستند. آدم عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شه.

    • پاکدل

      امثال تو ظلم میکنن با شعارهای کاذب

    • بدون نام

      شما نماینده مجلس هستید چرا اجازه میدهید ظلم کند پس نظارت شما کجا رفته!!!!!!

    • بدون نام

      الان دقیقا بگو شما که نماینده ای تو این مدت چیکار کردی؟ به غیر از گرفتن وام و منزل و ماشین

    • بدون نام

      احسنت آقای زاکانی

    • بدون نام

      همتون از یه قماشین

    • امید

      خودت ازهمه ظالم تری
      آقای زاکانی افراطی
      مالرزبانان محبت توهیچ وقت فراموش نمی کنیم.

    • .

      جناب زاکانی باافشاگریهایی که شما درخصوص درامدوفروش وکسر درامد ووووو نمودید دیگر نیازی به اف ا تی اف نیست که بدانند شما همه اسرار اقتصادی ایران را به انگلیس وامریکا گراد دادید خوب خیانت میکنید افشاگر اسرار نظام

    • بدون نام

      چهل ودو ساله به ملت ظلم میکنید بخاطر انتخابات هزیون نگید رای بی رای

    • صمد حیدری

      هرکی اومد یکی زد رفت
      اینم روش

      پاسخ ها

      • راد

        کل مجلس علیه دولت متحد شدن چقدر این صندلی ریاست وسوسه انگیزه که به خاطرش همه رو له میکنید تو دلت برای مردم سوخته یا جیب خودت

    • ساسان

      توام رای لازم داری اقای زاکانی، همتون سروته یک کرباسید

    • سیبو

      آقای زاکانی چرا به این دولت تهمت میزنی مردم به دولت ظلم میکنن یآ دولت به مردم ظلم میکنه هیچ دولتی تو عمرم نامرد تر این دولت ندیدم خدا نابودش کنه

    • بدون نام

      چرا فقط دولت خود شماها از همه بیشتر به این ملت بیچاره ظلم می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون مثل هم هستند یک از یکی بد تر و افتضاح تر

      • azizi

        مردم را چی فرض کردی خودتی در دولتهای احمدی نژاد که بیشترین درآمد نفتی را داشتیم چرا کسر بودجه داشتیم؟؟؟

      • بدون نام

        کلید سازی؟

      • بدون نام

        کاملا درسته همه اینها ظالمند

      • بدون نام

        زاکانی ظلمی که شما نماینده ها به مردم کر ده اید هیچ کس نکرد تا حالا کدام مشکل مردم را حل کرده اید شما حتی به قول های خودتان هم عمل نکردید در مورد نفت شاید دولت توان بیشتری هم داشته باشد شما مگر علم غیب دارید که نمی تواند شما که در مورد تبیض حرف می زنید اگر راست می گوید تمام اموال خودتان را با فیش حقوق به مردم نشان دهید این عدالت است که شما ها خودرو دنا پلاس بدون نوبت بگیرید با وام اقساطی و مردم یکسال در نوبت باشند این عدالت است که شماها وام سیصد میلیونی بگیرید با سود چها ر درصد بعد کارگر و بازنشسته نتواند یک وام ده میلیونی بگیرند شما ها فقط شعار می دهید وسخنرانی تورا خدا بس کن زاکانی جان

      • بدون نام

        زاکانی جان آیا در این روز حرف این سخنان و حرفها است یعنی روز دیگری نیست که بخواهید انتقا د کنید تضعیف دولت همراهی با آمریکاییها است همینطور که رئیس جمهور در سخنرانیهایش گفتند هر کس دولت را تضعیف کند همراهی با آمریکایی ها می کند

      • جعفر

        انصافاً
        حرف حق شما زدی

      • بدون نام

        زاکانی هم فقط حرف میزنه،هنردیگه ای که نداره

      • بدون نام

        شما ها باید درپله اول باشید نه پله دهم همه تان نه پله بیشتر هستید جا یکاه شما ها پله اول است مسعله اصلی همین است

    • گلسنگ

      از کی تا حالا این پایداریها به فکر مردم افتادن

    • شبکه

      یرادر زاکانی تو که از شهید و شهادت حرف میزنی ۰را خودت شهید نمیشی بابا به خدا خیلی راحته اعزام شو به سوریه در کنار ما دفاع کن شک نکن شهید میشی

    • بدون نام

      آخه شمامجلسیان چه قدمی برای مردم برداشته اید از روزی که رفتیدمجلس دعوا برسر دناپلاس وام سیصد میلیونی رییس‌جمهور شدن نظامی دعوا وهتاکی وحکم اعدام برای رییس‌جمهور صادر کردن کار دیگری انجام دادین نماینده قم راه ورود و خروج قم بلدی که خودت قالب کردی به ملت قم

    • نوری

      فقط شعار.....

    • نوری

      فقط شعار....

    • بدون نام

      زاکانی جون به فکر مجلس باش که خربزه ابه

    • بدون نام

      عامل ظلم به مردم شما وامثال شما تندر وها هستید

    • بدون نام

      دولت فخیمه دوستان شما روزانه میلیون ها بشکه نفت می فروخت و خاوری ها و زنجانی ها را تحویل جامعه می داد. کدامش ظلم بیشتر است آقای زاکانی؟ خیلی دلت به حال ملت می سوخت چرا آن موقع کر و کور بودید؟

    • بدون نام

      یعنی هر بدبختی پیش میاد دولت مقصره و شما هیچ کاره.. بدبختی و وضع فعلی نتیجه افکار پوچ شما جماعته

    • TAHA

      به آهو میگید بدو به گرگه میگید بگیر

    • saftarmodarsi5372@ gmail.com

      واسه کسی به فکر این مردم هستن

    • بدون نام

      بیشتر مسئولین ما به شهدا خیانت کردند ۰ وامروز رسوا خواهند شد ۰ این وعده خداوند متعال است ۰ مرگ بر منافقین داخلی

    • بدون نام

      این قدر شعار الکی نده، مردم شعور دارن دروغهای تو و امثال تورو متوجه میشوند!!!!

    • بدون نام

      شما نماینده های حداقلی چکار کردید که دم از طرفداری مردم میزنید دیگه رای بی رای به همین امید باش

    • بدون نام

      خودت وهمفکرات بزرگترین ظالمانیدهمه چی دست شماست روحانی فقط یه مترسکه که قسمتی ازپازله پس لطفا دروغ نگید

    • حسین صباحت

      خدامیدونه نفس کشیدن شماظلمه به ملت

    • بدون اسم

      درو د بر زاکانی عزیز

      روحانی میخواد به مردم فشار بیاورد
      تا بریزن تو خیابون
      خائن به تمام معنا

    • علی

      خب الان لایحه بودجه دست شماست اگر راست میگید و راه حلی دارید، لایحه بودجه را اصلاح کنید ، دولت وقتی درآمد کافی ندارد چکار کند؟ فقط بلدید حرف بزنید.

    • M

      ما حقمون بدتر از اینهاس...خودکرده را تدبیر نیست....

    • بی نام

      ما که ظلمی ندیدیم

    • بدون نام

      دارن به ما لطف میکنن

    • جانباز غصه خور

      پس شما چیکارمیکنیدمثلادرراس امورهست اون جایی که اشغال کردیدازظلم به مردم جلوگیری کنید

    • بدون نام

      شماهاازهمه بیشتر ظلم می کنید

    • بدون نام

      اتفاقا همان دولتی که شماها ازش طرفداری کردید بدترین جفاها درحق رهبری ومردم کرد

    • ابراهیمی

      آقای زاکانی بسه دیگه،اینقدر شعارنده!
      شما اصولگرا ها توی این چهل سال برای مردم بیچاره چکار کردید؟
      فقط جناحی کارکردید؟الآن هم ...

    • بدون نام

      کی بود کی بود من نبودم:!!!

    • امید

      چقدر زشت و منزجر کننده است اینقدر بازی با اسم شهید و شهید و شهید.... مصرف گوشت سالانه خودت چقدره؟؟؟ برو بابا تو خودت از همه بدتری

    • اسماعیل

      اقای زاکانی نزدیک ب انتخابات شد دوباره شروع کردین از مردم سو استفاده کردن شما خودتون باعث و بانی تمام مشکلات کشور هستین

    • پژمان حیدری

      زندگی رو برای مردم حرام کردن لعنت ب خائنین .... کسی نیست جلو اینا رو بگیره

    • بدون نام

      خود شما هم بدتر از دولت هستید

    • بدون نام

      روحانی وظریف خیانتکارند

    • بدون نام

      خیلی برای رئیس جمهوری آینده زور نزن، مال خودتونه با کمتر از 10 میلیون، فقط خودتون با خودتون بسازید دیگه

    • بدون نام

      دولتیکه بافروش کمترازسیصدهزاربشکه نفت مملکت راباانهمه بلایای طبیعی اداره کرده واقعا دولت کاربلدوتوانمنده اگرانصاف داشته باشی

    • بدون نام

      چرا فقط شعار حالا اعتراف میکنی تحریم پدرتون درآورده وشما هم پدر ملت را

    • بدون نام

      یکی از یکی بدتر هستید دو تیم هستید و بازی درست کرده اید

    • بدون نام

      چرا اینقدر به پر وپای یکدیگر می پیچید سفره پهنه باهم بخورین این کارا چیه

    • امیر

      آقای زاکانی امیدوارم خداازشماوهمفکرانتون نگذره..
      هرچی بدبختی این مردم دراندازصدقه سرشما وباندحق بجانبتان است ،خدایاهرکس دراین دنیابدی میکندهمین دنیاتقاصش راپس بده ومردم ببینند

    • ملت سوخته

      دم انتخابات ملت عزیز دل میشن و همه نگران ملت ،نان نداریم، اختلاسگر ،دزد بیت المال ،مفسد، رانت، مسیولین دروغگو و بی عرضه ولی به وفور داریم

    • بدون نام

      دیک به دیک میگوید روت سیاه.

    • بدون نام

      شماتازه فهمیدی به ملت داره ظلم میشه

    • ولایت

      ظلمی که به مردم خوب ایران در این مدت شده بدتر از ظلم ترامپ نباشه کمتر نیست .چرا این مردم خوب باید بهشون بد بگذره درحالیکه جان میدهند برای این نظام و استوانه های این نظامند و خون انقلابی دارند .به مردم توجه کنید ریشه گرانی بکنید

    • بدون نام

      شما و دوستانتان خیلی به مردم خدمت کردین خسته نباشی واقعا

    • علی

      اگر ظلم شما تندروهای داخلی و ترامپ و آل سعود و صهیونیستها درخصوص نابودی برجام نبود این مشکلات و بدبختی مردم را نداشتیم

    • بدون نام

      ظلم شما امسال شما کردید ۴۰سال گفتید مرگ بر آمریکا بچه هاتون آمریکا درس میخونند پرچم آمریکا را آتش زدید برجام را آتیش زدید بس اگه بفهمی شما ظلم کردید نه دولت

    • بدون نام

      الان ۴۰ ساله مردم دارن رنج می‌کشن شما یه چوری حرف میزنی اینکار فقط این دولت بد بوده

    • بدون نام

      درود بر آقای زاکانی خیلی مردی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زاکانی پس مجلس چکاره است اگر دولت ظلم می کند چرا جلو آن را نمی گیرید شما که ظلم نمی کنید وام سیصد میلیونی دریافت نمی کنید خودرو دنا پلاس به قیمت کارخانه نمی گیرید حقوق 15 میلیونی دریافت نمی کنید در رفاه هم نیستیدزندگی شما مثل کار گران و بازنشسته ها است متزل میلیاردی ندارید چرا به مشکلات مردم و معیشت مردم رسید گی نمی کنید چرا قول دروغ به مردم داده اید ولی عمل نمی کنید کسی که با خدا است نماز و دعا و قرآن می خواهد نباید تهمت بزند نباید دروغ بگوید به مشکلات مردم رسیدگی می کند نه اینکه فقط شعار دهد و سخنرانی کند

    • س.ج.م

      دسپت شما درد نکند که با خراب کردن برجام سبب خروج امریکا ومانع فروش نفت وزمینه گرانیها را فراهم کردیدحالا اول کار است جلیلی یا قالیباف که بیایدباشاهین هم نمیتوانید مرغ ۶۰ هزا ر تومانی بگیرید الان دم از مردم میزنی در. تظلم تو رای نهفته نه. ارزانی والا از احمدی نژاد وجلیلی طرفداری نمی کردی و۸ سال در مقابل ظلم انان سکوت نمی کردی...
      ...

    • بدون نام

      هیچ نگو که نظرت فقط بدرد خودت هم نمیخوره،

    • بدون نام

      بازم انتخابات نزدیکه

    • بدون نام

      هیچ کس مثل خودت به مردم ظلم نکرده نامردروزگار

    • من

      به خودم زحمت ندادم که بخونم چی نوشته هرچند که همه نخانده میدانیم ولی از تیتر خبر انگار صوراسرافیل دمیده شده وهمه مرده ها یهو زنده شدن ویاد حق وحقوق ملت افتادن

    • مستضعف

      ما نفهمیدیم ..خوشحال شدیم که آقای زاکانی دیگه ازش صدایی نمیاد چون از زمانی که مجلس بود هیچ کاری واسه ملت نکردید. ..حالا از دولت شکایت می کنید ...مگه شماها در دوره های مختلف در مجلس نبودید ودرزمان شماها گرانی از تک رقمی به صد رقمی رسید .....خواهش می کنم جنگ زرگری راه ننداز

    • بدون نام

      خدایا به تو پناه می بریم

    • الناز

      درود

    • Ahmad Rahimi

      ما خودمون خواستیم که اینطوری ظلم بشه بهمون

    • جعفر

      افرادی مانند زاکانی ها که طرفدار محرومین جامعه می‌باشند انتخاب شوند خوب است.
      .
      .

      پاسخ ها

      • ...........

        ساده لوح ها هم روحانی واحمدی نژادهارو برملت حاکم میکنند

    • بدون نام

      شما خودت هم بازبانت خیلی ظلم میکنی

    • بدون نام

      آغای!!!! زاکانی یعنی الباقی وشماپاک ومبرا؟!! هه!!

    • احمد

      آقای زاکانی سلام میشه لطفا نحوه قبولیتون در رشته تخصصی پزشکی هسته ای را توضیح بدید آخه بدخواهان در رابطه با تخصص شما حرفهائی میزنند

    • بشیر

      بسم الله الرحمن الرحیم
      سلام ودرود خداوند بر روشنفکران اسلام ناب محمدی
      ص سلام درود خداوند برحامیان فقرا ومستمندان
      سلام درود خداوند بر مر دان حق واهل ولایت پذیر
      سلام درود خداوند بر یاران سید خراسانی که یاران
      امام‌ منتظر مهدی موعو د عج یالثارات الحسین پرچم مهدی عج اللهم عجل الولیک الفرج صلوات برمحمد وآل محمد ص

    • بدون نام

      اقای زاکانی ضمن اینکه جو زندگی این افراد اشرافیگری راافشا مکنید دارایی مجلسی ها راحتما برای مردک شفاف سازی کنید.

    • بدون نام

      جای خودش راگرم میکند فقط شعار شعار شعار هیچ عملی در کار نیست

    • بدون نام

      چرا دولت اصلاح‌طلب با بستن لایحه بودجه تورمزا و مشکل دار می خواهد دولت اصولگرای بعدی را به چالش بکشد ؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟؟؟؟؟؟؟.؟؟؟؟؟. ..

    • رحمان

      اصل ظلم به ملت از طرف اصولگراهای تندرو وکاسبان تحریم وجنگ طلبها ست آقای نا محترم آدرس غلط نده

    • مهدی

      بداد مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال برسید همه دارن از گرسنگی و خجالت خانواده هایشان میمرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقایان مجلس
        شما لطف کنید اعلام کن کسانی که مثل من دو سال
        تو جبهه بودن و الان یک ریال نمیگیرن
        100 هزار ماهیانه بدن ما شرمنده زن و بچه...
        پیر و ناتوانیم اما تو جنگ اچار فرانسه بودیم
        این بود حق...

    • hamid

      خودت هم یکی از این دولتی ها هستی فقط بلدید هم دیگه رو تخریب کنید تظاهر نکن

    • ایرانی

      جناب زاکانی چرادوره احمدی نژاد تورم از12 درصد به 40 درصد رسید یاد مردم نبودی چرااختلاس 3 هزارمیلیاردی صورت گرفت ازدولت احمدی انتقادنکردی این ظلم نبود؟دکلهای گم شده چی ؟ این ظلم نبود.؟بله عزیزمن اگربخواهی یک طرفه قضاوت کنی وقصد بازی های انتخاباتی داشته باشی حق باشماست.

    • بدون نام

      هر چه قدر بال بال بزنید مردم دیگر رای نمیدهند الکی ادای مسئولین دلسوز رو درنیارین لطفا بسه دیگه ظاهر و باطن شما برای مردم رو شده

    • محمود

      اگه راست ميگي شفاف سازي رو از مجلس شروع كنيد

    • بدون نام

      نگران بودجه هستید؟ پس چرا به بخشش دلارهای نفتی که در چمدان می کنند و می برن اعتراض ندارید؟

    • احمدی

      دم ازراه شهیدسلیمانی نزن دروغ به خوردمردم ندهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج