adexo3
۱۰۷۷۶۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محدودیت‌ های ترافیکی پایان هفته در جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و انسداد راه‌ها را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و انسداد راه‌ها را اعلام کرد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی اظهار داشت: در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محورهای قم به گرمسار، شمشک به دیزین و شهداد به نهبندان کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج محدوده گرمدره تا عوارضی قدیم به دلیل لکه‌گیری و روکش آسفالت روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته تا ۱ /۵/ ۹۳ از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد از پل کلاف به سمت تهران به استثنای روزهای تعطیل مسدود می‌باشد؛ در زمان انسداد تردد خودروها از جاده‌های قدیم و مخصوص کرج انجام خواهد شد.

حمیدی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۱۷ /۲/ ۹۳ تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۹ /۲ /۹۳ از محورهای کرج -چالوس، هراز- فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت نیز از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ساعت یک بامداد۲۰ /۲ /۹۳ از کرج به مرزن‌آباد ممنوع می‌باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۳۰ جمعه ۱۹ /۲/ ۹۳ تا ساعت یک بامداد شنبه ۲۰ /۲/ ۹۳ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به صورت یک طرفه می‌باشد.

سرهنگ حمیدی افزود: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: تردد کلیه کامیون‌ و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختنی فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۷ /۲/ ۹۳ و ساعت ۶ الی ۲۴روزهای ۵شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه از تهران به طرف قائم‌شهر و بر عکس ممنوع می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج