جاباما
۱۰۸۸۲۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

موزه‌های فرانسه در تلاش برای بازگشایی

با ادامه پیدا کردن روند تعطیلی موزه‌ها در فرانسه، مدیران موزه‌ها از دولت می‌خواهند مجوز بازگشایی موزه‌ها را صادر کند.

خبرگزاری ایسنا: با ادامه پیدا کردن روند تعطیلی موزه‌ها در فرانسه، مدیران موزه‌ها از دولت می‌خواهند مجوز بازگشایی موزه‌ها را صادر کند.
موزه‌های فرانسه در تلاش برای بازگشایی
به نقل از خبرگزاری فرانسه، موزه‌های فرانسه که به دلیل تعطیلی‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا درمانده شده‌اند این هفته با ارسال دو عریضه که توسط صدها فعال حوزه هنر و موزه‌ها امضا شده است از دولت فرانسه خواستند تا فرصت بازگشایی موزه‌ها حتی به صورت جزئی را فراهم کند.
مسوولان موزه‌ها امیدوار بودند با به پایان رسیدن قرنطینه سراسری بتوانند درهای موزه‌ها را در ماه دسامبر به روی مردم بازکنند اما با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا موزه‌ها نیز در کنار رستوران‌ها، سینماها و سالن‌های تئاتر همچنان تعطیل باقی ماندند.
برای مثال قرار بود به مناسبت صد و پنجاهمین سالروز تولد «هانری ماتیس» نقاش فرانسوی ۲۳۰ اثر از این هنرمند در مهم‌ترین موزه هنر مدرن فرانسه گردآوری شود. اما به دلیل همه‌گیری کرونا، از زمانی که این نمایشگاه در ماه اکتبر در «مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو» آغاز شد فقط به مدت ۱۰ روز ادامه داشت و بسیار بعید به نظر می‌رسد پیش از موعد بازگرداندن نقاشی‌ها امکان از سرگیری این نمایشگاه فراهم شود.
در این دوران فقط ۱۷هزار بلیت برای بازدید از این موزه خریداری شده است. این آمار برای موزه‌ای که در شرایط عادی سالانه بیش از سه میلیون بازدیدکننده دارد بسیار کم محسوب می‌شود.
امکان به تعویق انداختن تاریخ برگزاری بسیاری از نمایشگاه‌ها وجود ندارد چرا که آثار برای برگزاری نمایشگاه دیگری در نقطه دیگری از جهان از قبل رزرو شده‌اند یا باید فضای کافی برای برگزاری نمایشگاه دیگری که از پیش برنامه‌ریزی شده بود ایجاد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج