adexo3
۱۰۹۰۷۸۰
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

استاندار خراسان: خسارتی به مرز ایران وارد نشده

استاندار خراسان رضوی با اشاره به حادثه انفجار اسلام قلعه در خاک افغانستان بیان کرد: این حادثه هیچ خسارتی به مرز کشور ما در منطقه ویژه و سایر واحدهای اقتصادی نداشته است.

خبرگزاری مهر: استاندار خراسان رضوی با اشاره به حادثه انفجار اسلام قلعه در خاک افغانستان بیان کرد: این حادثه هیچ خسارتی به مرز کشور ما در منطقه ویژه و سایر واحدهای اقتصادی نداشته است.

محمد صادق معتمدیان با اشاره به حادثه انفجار اسلام قلعه در خاک افغانستان، گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۲ ظهر شنبه در مرز تایباد و گمرک اسلام قلعه در استان هرات اتفاق افتاد.

وی افزود: بلافاصله دستور تشکیل ستاد بحران صادر و تدابیر مناسبی به منظور کمک رسانی به حادثه دیدگان و اقدامات پیشگیرانه انجام شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با بازگشایی مرز دوغارون، کامیون‌های حامل سوخت و چندین هزار خودرو از مرز اسلام قلعه تخلیه و در مناطق سرزمینی جمهوری اسلامی ایران اسکان داده شدند که این اقدام موجب جلوگیری از یک فاجعه بزرگ در این منطقه شد.

وی افزود: در ادامه امکانات امدادی ما در شهرستان تایباد مستقر شدند و همه مراکز درمانی در تایباد و شهرستان‌های مرزی و مشهد در آماده باش هستند و امکان ارائه خدمات درمانی فراهم شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور مهار آتش سوزی که حجم بسیار زیادی داشته با اقدام به موقع بیش از ۲۴ دستگاه ماشین آتش نشانی به اسلام قلعه اعزام کردیم.

وی افزود: با جلسه‌ای که با والی هرات انجام شده است تلاش می‌کنیم تا شرایط هرچه زودتر به حالت عادی برگردد.

استاندار خراسان رضوی گفت: این حادثه هیچ خسارتی به مرز کشور ما در منطقه ویژه و سایر واحدهای اقتصادی نداشته است.

گفتنی است طبق اعلام مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی با توجه به اینکه انفجار در خاک افغانستان رخ داده، در خاک ایران هیچ کشته و مصدومی نداشته‌ایم.

محسن نجات با بیان اینکه آماری از تلفات و مجروحان این حادثه از هرات به ما اعلام نشده است، گفت: شایعه ورود غیر مجاز اتباع بیگانه به داخل خاک کشورمان پس از این حادثه را تائید نمی‌کنم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز با اشاره به حادثه انفجار گفت: در این حادثه ۵۰۰ نفر دچار سانحه شدند و تا ساعت ۲۱:۲۲ شنبه شب هشت نفر به مرکز درمانی هرات افغانستان منتقل شدند و سه مرد به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان ایران مراجعه کردند.

سید مجتبی احمدی افزود: برای پوشش امدادی این عملیات ۴۵ امدادگر در قالب هفت گروه با هشت خودروی امدادی، اتوبوس و سواری به محل حادثه اعزام شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برای YOU..

      .. واردِ شدن خسارت به مرزِ ایران تکذیب میگردد..!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداراشکر وگرنه میخواستن خسارت بگیرن ازافغانستان گدا.

    • بدون نام

      چی میگی بابا من خودم از بندرعباس 9000 تن بار فرستادم 250 تانکر ایرانی بدبخت بودن چطور خسارت وارد نشده تاجر ایرانی داره میزنه تو سر خودش سه تاجرش ایرانی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج