adexo3
۱۰۹۲۰۱۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

۲۲۰هزار نفر از روحانی شکایت کردند!

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم این کمیسیون کرده‌اند.

علی خضریان با اعلام خبر وصول شکایت اقشار مردم از رئیس جمهور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۲۲۰ هزار نفر از آحاد مختلف مردم شکایتی از رئیس جمهور مشتمل بر ۱۶ بند پیرامون موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را تقدیم کمیسیون اصل ۹۰ مجلس کرده اند.

وی افزود: موضوع افزایش تعمدی نرخ ارز، بی توجهی به تولید داخلی و واردات بی رویه، استفاده از افراد با تابعیت دوگانه در مسئولیت های کلیدی دولتی، عدم تحقق وعده رفع تحریم، عدم توجه به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، بی توجهی به مدیریت بورس و از بین رفتن سرمایه های مردم در این بازار و اجرای غلط قانون هدفمندی یارانه ها برخی از موضوعاتی است که در این شکایت نامه تقدیم کمیسیون شده است که نیازمند بررسی دقیق حقوقی و اثبات ادعاهای مطروحه است.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: با توجه به تنوع موضوعات مطرح شده در این شکواییه به فراخور موضوعات، کمیته های مختلف کمیسیون در این خصوص تشکیل جلسه داده و موضوع را بررسی خواهند کرد و سیر قانونی طی خواهد شد و کمیسیون اصل ۹۰ با توجه به وظیفه ذاتی خود در چارچوب قانون اساسی به این موضوع ورود کرده و به طرز کار آن رسیدگی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه به اینه ما هم از بعضی‌ها شکایت داریم تا 50 میلیون هم امضا میتونیم جمع کنیم

    • بدون نام

      لاف نزن بروشکایت کن ،بجای ۵۰ میلیون ، ۵ میلیون امضاء جمع کن.

    • بدون نام

      خخخخخخخخ،قشنگ بود،حالا که رای جمع کردن میخاد چکار شه؟؟؟؟؟؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج