۱۰۹۵۲۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سومین اثر پروژه «همساز» منتشر شد

سومین قطعه از پروژه موسیقایی «همساز» با همنوازی نوازندگان سازهای کوبه‌ای گروه موسیقی «شهناز » به یاد محمدرضا شجریان خواننده فقید موسیقی ایرانی منتشر شد.

خبرگزاری مهر: سومین قطعه از پروژه موسیقایی «همساز» با همنوازی نوازندگان سازهای کوبه‌ای گروه موسیقی «شهناز » به یاد محمدرضا شجریان خواننده فقید موسیقی ایرانی منتشر شد.
سومین اثر پروژه «همساز» منتشر شد
گام سوم از اجرای پروژه «همساز» با همنوازی تنبک و دف و با نوازندگی حمید قنبری و حسین رضایی نیا تنظیم و منتشر شد. این دو هنرمند به عنوان نوازندگان سازهای کوبه‌ای در گروه موسیقی شهناز فعالیت داشته‌اند که سومین قطعه از پروژه موسیقایی «همساز» به تجدید خاطره اجراهای این گروه موسیقی و پاسداشت یاد و خاطره استاد محمدرضا شجریان اختصاص دارد.
پروژه موسیقایی «همساز» ایده‌ای برای جایگزینی رفاقت‌ها به جای رقابت‌ها و همچنین توسعه همدلی و هم اندیشی و صمیمیت در مسیر همنوازی های موسیقایی است که توسط حمید قنبری، کارشناس و پژوهشگر موسیقی پیشنهاد و اجرا شد.
تا کنون دو قطعه از این پروژه با حضور و نوازندگی حمید قنبری با پژمان حدادی و وحید اسداللهی با سازهای تنبک و ناقاره در قالب کلیپ‌های کوتاه تصویری در فضای مجازی منتشر شده است.
گروه موسیقی شهناز متشکل از نوازندگان جوان، در سال ۱۳۸۷ توسط استاد محمدرضا شجریان بنیان نهاده شد و سرپرستی نوازندگان گروه را مجید درخشانی به عهده داشت. حمید قنبری و حسین رضایی نیا به عنوان نوازندگان تنبک، دف و دایره با گروه شهناز همراه بوده‌اند.
این گروه در حدود ۷ سال، کنسرت‌های متعددی را در سراسر جهان اجرا کردند و در حقیقت آخرین اجراهای رسمی استاد شجریان با نام‌های رندان مست و مرغ خوشخوان همراه با این گروه انجام شد. استاد شجریان در آخرین اجرای خود همراه گروه شهناز در فستیوال قونیه به روی صحنه رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج