adexo3
۱۰۹۷۳۱۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

دلیل معطلی ۳۰۰میلیون دلار اعتبار خرید دارو

رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار برای خرید دارو از چین و هند تخصیص و تامین شده داریم اما در نقل و انتقال پول دچار مشکل هستیم. به نظر می‌رسد بیشتر مشکل مربوط به تحریم‌های بانکی حاصل از FATF است.

خبرگزاری ایلنا: رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار برای خرید دارو از چین و هند تخصیص و تامین شده داریم اما در نقل و انتقال پول دچار مشکل هستیم. به نظر می‌رسد بیشتر مشکل مربوط به تحریم‌های بانکی حاصل از FATF است.

محمود نجفی عرب در پاسخ به سوالی پیرامون حضور بخش خصوصی در واردات واکسن کرونا گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که به یک شرکت اجازه واردات واکسن کرونا داده شده که این شرکت نیز وابسته به یک سازمان حکومتی است.

وی با اشاره به واردات دارو در مقابل آزادسازی پول‌های بلوکه ایران در کره جنوبی تصریح کرد: بخشی از منابع ما در کره جنوبی آزاد می‌شود اما ما واردات زیادی در حوزه دارو از این کشور نداریم و از گذشته نیز نداشتیم. بنابراین اگر قرار باشد این آزادسازی از طریق سوییس صورت بگیرد، می‌توانیم در قبال این پول واردات دارو داشته باشیم.

رییس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران در ادامه افزود: مشکل ما در ارتباط با واردات دارو و حتی مواد اولیه مربوط به نقل و انتقال پول از طریق بانک‌ها است. در واقع مشکل ما بانکی است و ممنوعیتی در واردات دارو یا مواد اولیه دارو نداریم.

نجفی عرب تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار برای خرید دارو از چین و هند تخصیص و تامین شده داریم اما در نقل و انتقال پول دچار مشکل هستیم. به نظر می‌رسد بیشتر مشکل مربوط به تحریم‌های بانکی حاصل از FATF است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تصویب نکردن fatf مهم تره یا جون مردم اونایی که نمیخوان تصویب بشه باید جوابگوی جون مردم باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج