adexo3
۱۰۹۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

۳ هزار میلیارد برای کاهش ۳ دقیقه‌ای ترافیک!

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران معتقد است: پل صدر تنها ۳ تا ۵ دقیقه در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذاشته است و شورا نیز به زودی به اسناد مالی این پروژه ۳ هزار میلیاردی ورود پیدا می کند.

خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران معتقد است: پل صدر تنها ۳ تا ۵ دقیقه در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذاشته است و شورا نیز به زودی به اسناد مالی این پروژه ۳ هزار میلیاردی ورود پیدا می کند.

ابوالفضل قناعتی با بیان این که بهره برداری از پل طبقاتی صدر در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذار بوده است، گفت: اگر اعتبارات و بودجه ای که مدیریت شهری برای پل صدر اختصاص داد، صرف توسعه مترو می شد بیشتر در کاهش بار ترافیکی پایتخت موثر بود و اثرات اجتماعی کمتری هم داشت.

او ادامه داد: احداث پل طبقاتی صدر وضعیت منطقه را دگرگون کرد و برای اهالی منطقه ایجاد مزاحمت هایی مانند آلودگی صوتی، ترافیک، شلوغی، کاهش ارزش ملک و... کرده است که توسعه حمل و نقل عمومی در فضاهای زیر سطحی هیچ کدام از این عوارض را ندارد.

قناعتی با بیان این که پل صدر ۳ تا ۵ دقیقه در کاهش بار ترافیکی تاثیر گذاشته است، گفت: هزینه پروژه تونل نیایش و پل صدر ۳ هزار میلیارد تومان است که شورا به دنبال آن است که به اسناد مالی این پروژه ورود پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      شما مثل اینکه از اینورا رد نشدی، واقعا ترافیک رو در این ناحیه روون کرده، الان اکثرا ترافیکی در این منطقه وجود نداره نسبت به قدیم و با توجه به تونل نیایش پارک وی هم به شدت خلوت شده. همت هم شده ولی چون من رد نمیشم از ش نمیدونم چقدر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج