جاباما
۱۱۰۰۱۴۲
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

جهانگیری: آمریکا به دنبال مأیوس کردن مردم از نظام بود

جهانگیری با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان در سال‌های اخیر اظهار داشت: آمریکایی‌ها با تحریم ایران به دنبال خسته کردن ملت ایران با قصد فروپاشی ایران و اقتصاد کشور بودند، این جنگ اقتصادی با جنگ روانی، فضاسازی رسانه‌ای و بمباران تبلیغاتی به منظور مأیوس کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی نیز همراه بود.

ایسنا: اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد مردم گفت: مهم‌ترین مسئولیت نخبگان و دلسوزان کشور زنده نگه داشتن امید مردم به آینده و بازسازی سرمایه اجتماعی است.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه بحث صیانت از سرمایه اجتماعی و امید به آینده در جامعه دغدغه جدی همه مسئولان است، گفت: همه بر سر این موضوع تفاهم دارند که باید جامعه به آینده امیدوار باشد و آینده خود را بر خلاف تبلیغات منفی رسانه‌های معاند در جمهوری اسلامی پیدا کند.

جهانگیری با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه کشورمان در سال‌های اخیر اظهار داشت: آمریکایی‌ها با تحریم ایران به دنبال خسته کردن ملت ایران با قصد فروپاشی ایران و اقتصاد کشور بودند، این جنگ اقتصادی با جنگ روانی، فضاسازی رسانه‌ای و بمباران تبلیغاتی به منظور مأیوس کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی نیز همراه بود.

جهانگیری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت گسترده مردم گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا یکی از فرصت‌های کلیدی برای بازسازی سرمایه اجتماعی کشور است که باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

در این جلسه که وزرای آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده حضور داشتند، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی از میزان سرمایه اجتماعی و امید ملی و اعتماد به آینده و ارتباط این مقوله‌ها با باور‌های دینی ارائه کرد و گفت: ایجاد بستر‌های موفقیت به ویژه برای نسل جوان و توجه بیشتر به فطرت انسانی می‌تواند منجر به کاهش آسیب‌ها در حوزه‌های مختلف و ثبت تجربه‌های مثبت اجتماعی شود.

همچنین پس از استماع نظرات و دیدگاه‌های حاضران در جلسه پیرامون مباحثی نظیر گره گشایی از انسداد‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، تدوین طرح میثاق و امید، استفاده از ظرفیت رسانه ها، نخبگان برای بازسازی سرمایه اجتماعی، مقرر شد دبیرخانه شورا کارگروهی ویژه برای صیانت از سرمایه اجتماعی و تقویت فضای امید و تواصی ایجاد و با کمک دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، فرهنگ ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، رسانه ملی و استفاده از ظرفیت نهاد‌هایی نظیر ستاد اقامه نماز جمعه، پیش نویس طرحی برای جلوگیری از تبلیغات منفی و ایجاد فضای یأس در جامعه تهیه کند.

در این جلسه آیین نامه تدوین و اجرای سند‌های استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور به تصویب رسید.

همچنین اعضا با تقسیم کار ملی برای استقرار الگوی اخلاق و فرهنگ کار و رفتار اقتصادی مبتنی بر اقدامات ملی راهبرد کلان هشت سند نقشه مهندسی فرهنگی کشور موافقت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • reza

      خداوکیلی رووووو نیست که

      پاسخ ها

      • خسته از تزویر و ریا

        کاری که خودشون با مردم کردن دست هزار تا دشمن رو بست!
        واقعا رو که نیست!

    • پارسا

      بعد هشت سال تازه فهمیدی...
      چقدر کمکش کردی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوک میگی مردم سالهای ساله که شما را شناختن

    • بدون نام

      به نظرم اگه آمریکا البته اکه آمریکا چنین خواستی رو داشته بهش رسیده

    • بدون نام

      اقای جهانگیری خوت نمیفهمی یا مردم را چه فرض کردید این شما و امثال اخوی شماست که مردم را سرد کرده و همه چیز مردم را از بین بردید حداقل شرم کن حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج