۱۱۰۲۱۴۶
۴ نظر
۵۰۷۶
۴ نظر
۵۰۷۶
پ

تبریک سال نو از طرفِ استاد اسلامی ندوشن

فیلمی از محمدعلی اسلامی ندوشن که با یک پیام کوتاه نوروزی همراه است، بعد از شایعه‌هایی درباره درگذشت این چهره فرهنگی پیشکسوت منتشر شد.

ایسنا: فیلمی از محمدعلی اسلامی ندوشن که با یک پیام کوتاه نوروزی همراه است، بعد از شایعه‌هایی درباره درگذشت این چهره فرهنگی پیشکسوت منتشر شد.

این اواخر شایعه درگذشت این نویسنده و پژوهشگر پیشکسوت در فضای مجازی دست به دست می‌شد و حتی برخی رسانه‌های رسمی نیز این خبر کذب را منتشر کردند که با واکنش خانواده او مواجه شد؛ شیرین بیانی، نویسنده، پژوهشگر و همسر اسلامی ندوشن این خبر را تکذیب کرد.

حالا بعد از گذشت حدود دو هفته از این ماجرا و با تحویل سال ۱۴۰۰ خورشیدی ویدیویی کوتاه از اسلامی ندوشن که مدتی است در کانادا سکونت دارد منتشر شده که در آن نوروز را تبریک می‌گوید و برای ایران آرزوی آینده‌ای روشن می‌کند.

این چهره فرهنگی در این پیام که خطاب به "یاران موسسه اندیشه روشن ندوشن" منتشر شده می‌گوید: «سال نو را به همگی تبریک می‌گویم و به همت شما آفرین می‌گویم که این انجمن روشن را ایجاد کرده‌اید. من اگرچه از زادگاه خود کنده شده‌ام همواره این قریه را با سرنوشت خود همراه شناخته‌ام.

حق دارید که قدر آن را نگاه دارید که خیلی بیشتر از مساحت آن است. خوشبختانه جوانان این قریه به هر جای دنیا رفته‌اند موفق و خوشنام زیسته‌اند. من این بیت را تسکین خاطر می‌گیرم گرچه دوریم به یاد تو قدح می‌نوشیم بعد منزل نبود در سفر روحانی خاطره‌های نوجوانی در این قریه که اکنون شهرستان شده است، بهترین یادگار زندگانی من است. متاسفانه به علت خستگی وجود امکان سفر برایم نیست. سال نو را مجدداً به شما شادباش می‌گویم و برای ایران آرزوی آینده‌ای روشن می‌کنم. این کشور شایسته آن است که سرافراز و آباد باشد.»

تبریک سال نو از طرفِ استاد اسلامی ندوشن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پوکر کیسه سوز

      خدا بهش سلامتی بده افتخار ایران یزد ندوشن

      پاسخ ها

      • سارا.اصفهان

        اصالتا اصفهانی است البته ایرادی ندارد.چون اصفهان مهد تمدن وفرهنگ ایران ومنطقه است.

      • پوکر کیسه سوز

        چطور میگی اصفهانی هست یک کلمه سرچ کن. ایشون سال ۱۳۰۳ در ندوشن یزد متولد شدن. من ندوشنی هستم و خانه مادریشون الان تبدیل به خانه فرهنگ کردن و شخصا به اتفاق همسرشون شیرین بیانی جهت افتتاح اومدن

    • بدون نام

      عزیزی خدا حفظتون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج