۱۱۰۳۱۹۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

آتش سوزی در پایانه نفتی عربستان

وزارت انرژی عربستان روز جمعه که با ششمین سالگرد مداخله نظامی این کشور در یمن مصادف شده است، اعلام کرد که پس از اصابت یک موشک، ترمینال نفتی جنوب این کشور آتش گرفته است.

وزارت انرژی عربستان روز جمعه که با ششمین سالگرد مداخله نظامی این کشور در یمن مصادف شده است، اعلام کرد که پس از اصابت یک موشک، ترمینال نفتی جنوب این کشور آتش گرفته است.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت انرژی عربستان روز جمعه که با ششمین سالگرد مداخله نظامی این کشور در یمن مصادف شده است، اعلام کرد که پس از اصابت یک موشک، ترمینال نفتی جنوب این کشور آتش گرفته است.

آتش سوزی در پایانه نفتی عربستان

این وزارتخانه در بیانیه ای که توسط آژانس مطبوعاتی رسمی عربستان سعودی منتشر شد، گفت: حمله موشکی به پایانه توزیع فرآورده های نفتی در جیزان... منجر به آتش سوزی در یکی از مخازن این ترمینال شد.

وزارت انرژی عربستان در ادامه تاکید کرد که در این حادثه هیچ گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

این وزارتخانه درمورد اینکه چه کسی پشت حمله روز پنجشنبه بوده است، جزئیاتی اعلام نکرد اما این در حالی است که حوثی های یمن حملات زیادی را علیه تأسیسات انرژی عربستان صورت داده اند.

این حمله پس از آن صورت می گیرد که عربستان سعودی روز دوشنبه به حوثی ها آتش بس "همه جانبه" تحت نظارت سازمان ملل را پیشنهاد داد.

اما حوثی ها به سرعت این پیشنهاد را رد کرده و تاکید کردند که آن "چیز جدیدی" نیست چرا که یمن خواستار لغو کامل محاصره هوایی و دریایی از سوی عربستان است.

روز جمعه مصادف با ششمین سالگرد درگیری ائتلاف نظامی به رهبری عربستان سعودی در جنگ فاجعه باری است که یمن را در آستانه قحطی قرار داده و منجر به کشته شدن صدها هزار نفر است.

به گفته سازمان های بین المللی، این درگیری موجب آواره شدن میلیون ها انسان بیگناه و ایجاد آنچه که سازمان ملل متحد بدترین بحران انسانی در جهان می نامد، شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج