اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۳۵۱۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

نتایج یک نظرسنجی درباره نامزد‌های احتمالی ۱۴۰۰

جدا از اینکه رأی مثبت یا محبوبیت روحانی به ۸ درصد در اسفند ۹۹ رسیده، ناراضیان از دولت او شامل بسیار ناراضی و تا حدی ناراضی به بیش از ۷۰ درصد رسیده اند.

خبرگزاری فارس: بر اساس یک نظرسنجی که در پایان اسفند ۹۹ توسط یک مرکز معتبر دانشگاهی انجام شده است آقایان رییسی، احمدی نژاد، قالیباف، سید حسن خمینی و محمد جواد ظریف دارای محبوبیت بیشتری از سایر نامزدهای احتمالی خرداد ماه هستند و بیشتر از بقیه مورد توجه و اقبال جامعه قرار گرفته اند. همچنین محبوبیت سید محمد خاتمی به ۷/۱۷ درصد و درصد بی علاقه ها به او با افزایش چند درصدی نسبت به تابستان گذشته به حدود ۲۸ رسیده است. سایر نامزدهای احتمالی با فاصله بیشتر و معنادار در رتبه های بعدی قرار دارند.

از نکات مهم این نظرسنجی وضعیت نامناسب دولت حسن روحانی در افکارعمومی است. جدا از اینکه رأی مثبت یا محبوبیت روحانی به ۸ درصد در اسفند ۹۹ رسیده، ناراضیان از دولت او شامل بسیار ناراضی و تا حدی ناراضی به بیش از ۷۰ درصد رسیده اند در حالی که بسیار راضی و تا حدی راضی از دولت روحانی حدود ۲۸ درصد پرسش شوندگان را تشکیل می دهند.

در بخشی از نظرسنجی درباره نقش عوامل مختلف در وضعیت اقتصادی، جدا از تحریم ها و سایر موارد، بیشترین سهم در نابسامانی اقتصاد کشور را دولت روحانی با ۴۴ درصد دارد.

در این نظرسنجی به صورت مفصل درباره نگرش جامعه به نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری پرسش شده و افرادی چون رییسی، احمدی نژاد، قالیباف، سید حسن خمینی و ظریف در صدر نظرسنجی قرار دارند و بیشتر از سایر نامزدهای احتمالی مورد اقبال جامعه آماری قرار دارند. همچنین محمد جواد ظریف ، احمدی نژاد و حسن خمینی بیشترین آرای منفی را که بیش از ۲۰ درصد می باشد، بین نامزدهای احتمالی دارا هستند. آقایان رییسی و قالیباف آرای منفی زیر ۲۰ درصدی را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج