۱۱۰۴۲۳۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این سمت برکنار شد، همچنین خبر بازگشت حاجیان‌زاده قوت گرفته است.

خبرگزاری مهر: فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این سمت برکنار شد، همچنین خبر بازگشت حاجیان‌زاده قوت گرفته است.

فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت

فاضل نظری که سال ۱۳۹۶ با حکم وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب شده بود، در نهایت از سمت خود برکنار شد.

فاضل نظری که پیش از مدیرعامل کانون پرورش فکری معاون هنری حوزه هنری بوده است دکترای مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی دارد. دبیری سه دوره جشنواره بین‌المللی فیلم صد، دبیری علمی جشنواره بین‌المللی شعر فجر و عضویت در شورای علمی گروه ادبیات انقلاب اسلامی فرهنگستان زبان و ادب فارسی بعضی از عناوین ادبی و هنری و علمی او است.

او علاوه بر سابقهٔ ۱۰ سال ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزهٔ هنری، عضو شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما نیز بوده و از سال ۱۳۸۳ در دانشگاه‌های تهران در حوزه مدیریت تدریس می‌کند.

فاضل نظری در سال ۱۳۵۸ در شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی متولد شد. او دانش‌آموخته رشته‌های معارف اسلامی، مدیریت و مدیریت تولید و عملیات در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است. این شاعر که آثارش در زمره پرفروش‌ترین آثاری ادبی است در سال‌های اخیر با آثارش توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است. ریاست حوزه هنری استان تهران، رئیس مرکز موسیقی حوزهٔ هنری، عضو شورای عالی شعر سازمان صدا و سیما از جمله مسئولیت‌هایی است که او در آنها فعالیت کرده است.

شنیده‌های مهر حاکی از آن است که جایگزین فاضل نظری،علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل پیشین کانون است. وی از۱۰ آذر ۱۳۹۲ به سمت مدیرعاملی این مجموعه منصوب شده بود و حالا جایگزینی وی با یک جوان در آخرین روزهای دولت نشان از اتفاقات عجیب و غریب در این حوزه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج