۱۱۰۴۳۱۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در نوروز ۱۴۰۰

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در نوروز ۱۴۰۰طبق اعلام اورژانس کشور از شروع طرح نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا روز طبیعت ۱۴۰۰ تعداد ۲۰۳۵ حادثه ویژه در سیستم اورژانس کشور ثبت شده است که از این تعداد ۲۲۰ حادثه مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن بوده است.

ایسنا: آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در نوروز ۱۴۰۰طبق اعلام اورژانس کشور از شروع طرح نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا روز طبیعت ۱۴۰۰ تعداد ۲۰۳۵ حادثه ویژه در سیستم اورژانس کشور ثبت شده است که از این تعداد ۲۲۰ حادثه مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن بوده است.

طبق اعلام سازمان اورژانس کشور، از ۲۵ اسفند ۹۹ تا امروز متاسفانه تعداد ۲۸ نفر در اثر مسمومیت جان باختند و ۳۸۴ نفر نیز راهی مراکز درمانی شده و ۱۳۲ نفر نیز در محل درمان شدند. بیشترین تعداد ماموریت مربوط به مسمومیت گزارش شده برای استان‌های تهران با ۴۲ مورد، آذربایجان شرقی با ۳۶ مورد، البرز با ۲۱ و مازندران با ۱۷ مورد ماموریت مربوط به مسمومیت است‌ .

به لحاظ تعداد فوتی بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن استان ایلام با ۶ فوتی، تبریز با ۵ فوتی، البرز با ۴ و تهران با ۳ فوتی در صدر قرار دارند. همچنین تبریز با ۹۳، تهران با ۶۲ و مازندران با ۵۵ فرد مسموم در صدر مسمومین نجات یافته هستند.

بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیشترین فوتی در روزهای تعطیل ثبت شده است که این به معنی آن است که خواب طولانی تر مساوی با غفلت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج