۱۱۰۵۳۹۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کوله‌بری زنان در کردستان تکذیب شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وجود و فعالیت ۱۵۰ زن کوله‌بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان را تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وجود و فعالیت ۱۵۰ زن کوله‌بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان را تکذیب کرد.

ابراهیم زارعی امروز در جلسه ساماندهی وضعیت معیشت زنان مرزنشین با بیان اینکه نبود مهارت و آموزش‌های کاربردی تأثیر زیادی در عدم اشتغال و کارآفرینی ایجاد می‌کند، اظهار داشت: آموزش‌ها و مهارت‌هایی که به افراد ارائه می‌شود باید کاربردی و تضمین‌کننده اشتغال پایدار باشد اما متأسفانه خلاف این امر، مایه عذاب شده است.

وی گفت: اگر اشتغال و یا یک کار تولیدی در مناطق مرزی و روستایی ایجاد می‌شود باید در ادامه به فکر بازاریابی و فروش آن نیز بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در واکنش به انعکاس خبر وجود ۱۵۰ زن کوله‌بر در مناطق مرزی استان و شهرستان مریوان تصریح کرد: بنا به گزارشات موجود و تاکید فرماندار شهرستان مریوان، وجود چنین امری صحت ندارد و تنها ساخته و پرداخته رسانه‌های بیگانه است.

وی با بیان اینکه ما در هر صورت موظف به رسیدگی به وضعیت خانواده‌های نیازمند و زنان سرپرست خانوار بدون درآمدر در مناطق مرزی هستیم، گفت: طی دو هفته آینده نهادهای حمایتی و دستگاه‌هایی که در این خصوص مسئولیت دارند باید یک طرح کامل و جامع جهت ساماندهی معیشت زنانی که در مناطق مرزی زندگی می‌کنند ارائه و نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ما منکر وضعیت سخت معیشتی مردم و برخی ساکنان مناطق مرزی نیستیم افزود: دولت با وجود همه مشکلات، گام‌های بسیار مهمی در جهت بهبود معیشت ورفاه محرومان برداشته که می‌توان به تحویل هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی محرومان در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اشاره کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: در دو سفر معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به کردستان اعتبارات بسیار قابل توجهی به استان اختصاص یافت که متأسفانه رسانه‌های خودمان به روش بسیار بدی آن سفرها را تخریب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکذیب شماها یعنی کاملا صحیح است

    • بدون نام

      شما تکذیب کنید ،یکی از قسمتهای برنامه ایرانکردی تلویزیون در مورد زنهای کولبر بود که پخش شد و همه ملت هم دیدند،در همون منطقه که شما تکذیب میکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج