۱۱۰۸۱۶۵
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

عرضه توکن سهام شرکت تسلا در صرافی بایننس

صرافی بایننس قصد دارد سهام شرکت‌های بزرگ جهان را به صورت توکن‌ به بازار خود اضافه کند. قرار است تسلا اولین شرکتی باشد که توکن سهام آن در بایننس عرضه می‌شود.

آسان بیت کوین: صرافی بایننس قصد دارد سهام شرکت‌های بزرگ جهان را به صورت توکن‌ به بازار خود اضافه کند. قرار است تسلا اولین شرکتی باشد که توکن سهام آن در بایننس عرضه می‌شود.

به نقل از کوین تلگراف، بایننس (Binance)، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، در حال راه‌اندازی بازار معاملاتی توکن سهام شرکت‌های بزرگ جهان است. هدف بایننس این است که بخش گسترده‌ای از مردم که سرمایه لازم برای خرید یک سهم کامل را در اختیار ندارند بتوانند در بازار سهام سرمایه‌گذاری کنند، بدون آن‌که نیاز باشد به شکل سنتی یک سهم کامل را خریداری کنند.

عرضه توکن سهام شرکت تسلا در صرافی بایننس

اولین توکن سهام قابل معامله در بازار بایننس تسلا (Tesla) خواهد بود که در حال حاضر قیمت هر سهم آن حدود ۷۰۰ دلار است. با راه‌اندازی این بازار، کاربران می‌توانند به جای خرید یک سهم کامل به شکل سنتی، که نیازمند ارائه گواهی فیزیکی خرید سهام است، کسری از سهم تسلا را که توسط یک توکن دیجیتال نمایندگی می‌شود در بایننس خریداری کنند.

بایننس در این رابطه گفته است:

«هر توکن دیجیتال نماینده یک سهم از سهام شرکت‌های عمومی است و از طریق سپرده‌گذاری در اوراق بهادار اصلی پشتیبانی می‌شود. کاربران می‌توانند کسری از قیمت هر سهم را معامله کنند.»

چانگ‌پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل صرافی بایننس، معتقد است که توکن‌های دیجیتال سهام یک پل ارتباطی بین بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند، دسترسی به بازار سهام را گسترش می‌دهد و درنهایت منجر به یک «آینده مالی فراگیر‌تر» می‌شود.

معامله توکن‌های دیجیتال سهام بدون کارمزد انجام خواهد شد. این محصول با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری آلمانی «CM-Equity» و پلتفرم توکن‌سازی سوئیسی «Digital Assets AG» تولید شده است.

مشارکت در معاملات این توکن‌ها به خاطر محدودیت‌های قانونی در کشورهایی مانند چین، ترکیه و ایالات متحده آمریکا امکان پذیر نخواهد بود و از آنجایی که لازم است کاربران برای معامله در این بازار مراحل احراز هویت بایننس را به طور کامل پشت سر بگذارند، کاربران ایرانی نمی‌توانند در بازار توکن‌های دیجیتال سهام معامله‌ای انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج