جاباما
۱۱۱۱۵۷۴
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

کرباسچی کاندیدای دقیقه نودی کارگزاران است

بعد از ظریف و محسن هاشمی از سال جدید زمزمه‌هایی دوباره درباره احتمال کاندیداتوری جهانگیری شنیده شد. با این حال چنانچه جهانگیری تصمیم خود را برای کاندیداتوری بگیرد، احتمالا از میان دیگر احزاب اصلاح‌طلب چندان حامیان جدی و مهمی نخواهد داشت.

روزنامه اعتماد با اشاره به کاندیداهای کارگزاران برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم نوشت: بعد از ظریف و محسن هاشمی از سال جدید زمزمه‌هایی دوباره درباره احتمال کاندیداتوری جهانگیری شنیده شد. با این حال چنانچه جهانگیری تصمیم خود را برای کاندیداتوری بگیرد، احتمالا از میان دیگر احزاب اصلاح‌طلب چندان حامیان جدی و مهمی نخواهد داشت.

چه آنکه برخلاف محبوبیت چندسال پیش، حالا به خاطر تداوم حضورش در دولت و عملکرد ضعیف دولت محل انتقاد است. اما به‌هرحال مشخص است که کاندیداتوری او همزمان با کاندیداتوری ظریف عملیاتی نخواهد بود و احتمالا تنها یکی از این دو به میدان می‌آیند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف نیز شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم. دیروز مرعشی حملات به ظریف و مذاکرات را نشان از «عقب‌ماندگی سیاسی» خوانده و گفته است: «ظریف در فضای سیاسی ایران طرفدارانی جدی دارد و آمدن به تصمیم خودش است.» پیش از این هم دیگر اعضای کارگزاران ظریف را کاندیدای جدی خود اعلام کرده بودند. به‌هرحال احتمالا تا پیش از شروع نام‌نویسی کاندیداها خبر تازه‌ای از ظریف منتشر نشود.

فارغ از این ۳ گزینه که بارها از آنها شنیده‌ایم اما اینکه گزینه چهارم و احتمالا همان شگفتی کارگزاران چه کسی است، محل تامل است. گزینه‌ای که اگرچه برخی معتقدند فائزه هاشمی خواهد بود اما به نظر می‌رسد این شگفتانه کسی نباشد جز غلامحسین کرباسچی، دبیر کل کارگزاران سازندگی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      کاندید بیشتر از رای دهنده است!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج