۱۱۱۳۶۷۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

اعلام برنامه‌های شبکه نسیم در شب‌های قدر

با فرا رسیدن شب‌های قدر، برنامه‌های شبکه نسیم براساس حایل هوای این شب‌‌ها تغییر می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: با فرا رسیدن شب‌های قدر، برنامه‌های شبکه نسیم براساس حایل هوای این شب‌‌ها تغییر می‌کند.
اعلام برنامه‌های شبکه نسیم در شب‌های قدر
به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر و ایام شهادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام جدول پخش شبکه نسیم منعطف با حال و هوای این مناسب‌ها تغییر می‌کند.
مجموعه نمایشی «دختر گمشده»، «نمای نزدیک»، «مستند پرتره رخ»، «نمای رادیو» و «توربزرگ» به کنداکتور این شبکه می‌آیند و در کنار «کتاب باز»، «بی‌انت‌ها» و «رانما فضای» روی آنتن شبکه نسیم خواهند رفت.
برنامه «کتاب باز» که در ادامه فصل پنجم و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شروع شده است در این روزها ساعت۱۸:۳۰ نیز با اجرای سروش صحت میزبان اهالی فرهنگ و همنشین آن‌ها خواهد بود.
برنامه «بی‌انت‌ها» که در آستانه افطار با مناجات‌های بدیع و بهره گیری از ظرافت‌های معنایی به استقبال اذان مغرب می‌رود در این اوقات گرانقدر نیز همراه مخاطبان خود خواهد شد.
«رانمام، دیگر برنامه‌ای است که در این شب‌ها با تکیه بر فرمی متفاوت و بیان شیرین، معضلات اجتماعی را به نقد می‌کشد و با لحنی جذاب و نگاهی خاص به نکات اخلاقی و صفات پسندیده اجتماعی می‌پردازد.
مجموعه نمایشی «دختر گمشده» به کارگردانی احمد کاوری با بازی زنده یاد ماه چهره خلیلی، کورش تهامی، هدایت هاشمی و هومن حاجی عبداللهی و… است.
این مجموعه روایت گم شدن دختر جوانی است که هیچ سرنخی از سرنوشت او و اینکه چه بلایی بر سرش آمده نیست. در این راستا، پلیس وارد قصه می‌شود تا با همکاری یک مددکار اجتماعی، ردی از او بیابد.
این مجموعه نمایشی مهیج و پلیسی هر شب ساعت۲۰:۳۰ روی آنتن خواهد رفت.
«نمای نزدیک» پشت صحنه برخی از آثار سینمای ایران را در این ایام به روی آنتن می‌برد که در این نوبت با نمایش فرایند تولید و گوشه‌هایی از زحمات هنرمندان کشور در فیلم‌هایی همچون یدو، تک تیرانداز، آبادان۱۱۶۰ و… هستند که ساعت۲۱:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.
مستند «پرتره رخ» که در این شب‌ها ساعت۲۲ پیش بینی و آماده پخش شده است نگاهی متفاوت به زندگی و آثار هنرمندانی همچون علیرضا زرین دست، عبدالرضا اکبری، شاهد احمد لو، مسعود فروتن و حسین زندباف دارد که علاقمندان به این برنامه می‌توانند این مجموعه دلنشین را به تماشا بنشینند.
«نمای رادیو» با داستان جاده کاغذی به آنتن نسیم برمی گردد. این قصه که با تنظیم رادیویی و روایت ایوب آقاخانی برای این شب‌ها تدارک دیده شده است که بر گرفته از کتاب جاده‌های آبی سرخ نوشته نادر ابراهیمی و حکایت رشادت و جوانمردی دلاور مرد جنوبی به نام میرمهنای دوغابی است که یک دهه خواب را از چشم استعمارگران روبوده تا خلیج فارس ازدست اجانب در امان بماند.
این نمایش که توسط مرکز هنرهای نمایشی رادیو تولید شده، در این شب‌ها ساعت۲۲:۴۵ از شبکه نسیم به روی انتن می‌رود.
علاقمندان به انواع اتومبیل و ماشین‌های خاص نیز می‌توانند در این شب‌ها بیننده «توربزرگ» هر شب ساعت۲۳ از شبکه نسیم باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج