جاباما
۱۱۱۵۰۹۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

«عمو لاوروف» آماده اجراست

کارگردان نمایش «عمو لاوروف» عنوان کرد این اثر نمایشی اشغال ایران توسط قوای متفقین را از زبان مردم عادی روایت می‌کند.

خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش «عمو لاوروف» عنوان کرد این اثر نمایشی اشغال ایران توسط قوای متفقین را از زبان مردم عادی روایت می‌کند.
«عمو لاوروف» آماده اجراست
امیر امیری که قرار بود نمایش «عمو لاوروف» را قبل از تعطیلی تماشاخانه‌های تهران از ۱۸ فروردین ماه در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه ببرد درباره آمادگی گروه نمایش برای اجرای دوباره این اثر به ما گفت: نمایش «عمو لاوروف» به محض اتمام وضعیت قرمز در تهران آمادگی اجرا دارد چون از قبل نیز برای نمایش بلیت فروشی شده و برخی مخاطبان بلیت‌های کار را پیش خرید کرده‌اند ما متعهد به اجرای نمایش هستیم به همین منظور علی رغم محدودیت‌های کرونایی با رعایت مسائل بهداشتی تمرینات نمایش ادامه دارد.
وی ادامه داد: «عمو لاوروف» تقریباً ۹ ماه است که آماده اجراست و هر بار که مقدمات اجرا فراهم شده متأسفانه به دلیل اعمال قرنطینه اجرا به حالت تعلیق در آمده است و با توجه به سنگینی تمرینات نمایش‌های تک پرده‌ای، بازیگران این کار متحمل آسیب‌های جسمی و روحی شده‌اند.
امیری درباره ویژگی‌های نمایش توضیح داد: این اثر نمایشی در زمان حال اتفاق می‌افتد اما موضوع آن روایت وقایع دهه ۱۳۲۰ هجری شمسی از زبان مردم عادی است و به اشغال ایران توسط قوای متفقین می‌پردازد. نماینده‌هایی از مردم آن مقطع زمانی که در زمان حال زندگی می‌کنند به واکاوی اتفاقات آن دوران می‌پردازند.
وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: در واقع در نمایش «عمو لاوروف» یافته‌های شفاهی مردم آذربایجان از اتفاقات دهه ۲۰ روایت می‌شود. تلاش من این بوده که در نگارش این نمایشنامه تاریخ معاصر را از زبان مردم عادی و روستایی روایت کنم.
در خلاصه این نمایش آمده است: اگر به شما بگویند فقط یک ساعت برای زندگی کردن وقت دارید، چه کار می‌کنید؟
برخی از عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: فریاد جودی، نازنین دیده ور، علی طاووسیان، آهنگساز: رضا سلطان زاده، دستیاران: پوریا فرجی، الناز اسکندری، منشی صحنه: فریاد جودی، طراح صحنه و لباس: محسن نیازی، مشاور رسانه‌ای، عکاس و طراح پوستر: مهدی کیانی، تهیه کننده: محمد هاشم زاده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج