۱۱۱۵۱۹۴
۵۰۳۴
۵۰۳۴
پ

رپورتاژ آگهی

کسب درآمد اینترنتی در خانه؛ با فروش خدمت در کارلنسر

آیا شما هم به دورکاری در خانه علاقه دارید؟ همیشه از انجام کار‌های اداری و تکراری زود خسته می‌شوید؟ به ساعات کاری انعطاف پذیر علاقه‌مندید؟ پس در این مقاله با ما همراه شوید تا یکی از بستر‌های کسب وکار خانگی و اینترنتی را بشناسید.

آیا شما هم به دورکاری در خانه علاقه دارید؟ همیشه از انجام کار‌های اداری و تکراری زود خسته می‌شوید؟ به ساعات کاری انعطاف پذیر علاقه‌مندید؟ پس در این مقاله با ما همراه شوید تا یکی از بستر‌های کسب وکار خانگی و اینترنتی را بشناسید.

بسیاری از ما‌ها بر حسب شرایط شخصیتی به دورکاری در خانه علاقه داریم. شیوع کرونا هم بسیاری از کسب و کار‌ها را به فضای مجازی و آنلاین کشانده است. حتی افراد دارای مشاغل قراردادی و تمام وقت هم بر حسب شرایط اقتصادی و اجتماعی نیاز به کسب درآمد بیشتر دارند. یکی از روش‌های کسب درآمد در عین رسیدگی به کار‌های روزانه در منزل، کسب و کار خانگی و اینترنتی است. برای راه اندازی این کسب و کار‌ها به مهارت‌های پایه و ساده نیاز دارید که از طریق دوره‌های آموزشی غیر حضوری و آنلاین هم قابل یادگیری است. در ادامه به برخی از این مشاغل اشاره خواهیم کرد و در نهایت به معرفی وبسایت کارلنسر و روش کسب درآمد از این سایت خواهیم پرداخت.

انواع کسب و کار خانگی و اینترنتی

فرقی ندارد که مدرک تحصیلی مرتبط با کسب و کار‌های زیر را دارید یا نه، چون همه آن‌ها به طور غیر رسمی و آزاد هم قابل یادگیری هستند.

طراحی لوگو و خدمات گرافیکی

یکی از مهارت‌های پرطرفدار در فضای مجازی در کنار اوج گرفتن دیجیتال مارکتینگ، خدمات گرافیکی مختلف از جمله طراحی لوگو ، اینفوگرافی، موشن گرافی، بروشور، کاتالوگ و ... است. شرکت‌های مختلف برای معرفی محصولاتشان به مشتریان از این مهارت استفاده نموده و فریلنسر (آزادکار)‌ های طراح را استخدام می‌کنند.

کسب درآمد اینترنتی در خانه؛ با فروش خدمت در کارلنسر

ترجمه و تولید محتوای عمومی و تخصصی

محتوای بهینه برای موتور‌های جستجو، پادشاهی در قلمرو بازاریابی دیجیتال است. فریلنسر‌های نویسنده هم با توجه به آموخته‌ها و تجاربشان در این حوزه به ارائه خدمات ترجمه و تولید محتوا برای کارفرما‌های مختلف می‌پردازند. کسب و کار خانگی و اینترنتی ترجمه و تولید محتوا یکی از حوزه‌های کاری بسیار گسترده در فضای آنلاین است و از ترجمه و باز نویسی گرفته تا ترجمه تخصصی و طنزنویسی را در برمی‌گیرد.

طراحی سایت و اپلیکیشن

سایت و اپلیکیشن از جمله ابزار‌های برقراری ارتباط با مخاطب و مشتریان در جهت افزایش فروش است. فریلنسر‌های دارای این مهارت به خوبی می‌توانند طراحی مدنظر کارفرما را در جهت نمایش محصولات و خدماتش انجام دهند و به درآمد بالا برسند.

عکاسی و فیلمبرداری

عکس و فیلم از جمله محتوا‌های تبلیغاتی پرطرفدار در حوزه بازاریابی و کسب و کار است. با عکاسی صنعتی و حرفه‌ای می‌توان به درآمد مکفی رسید. خلاقیت و مهارت در عکاسی هم شما را به فریلنسری جذاب برای مشتریان مختلف تبدیل خواهد کرد. تا حد امکان بهترین نمونه کارهایتان را در فضای مجازی منتشر کنید تا توانمندی خودتان در این زمینه را به نمایش بگذارید.

تهیه انواع اکسسوری و خیاطی

این مهارت شامل طراحی و ساخت زیورآلات مختلف از جمله گردنبند، دستبند، کش مو و ... است. حالا ماسک هم به یکی از اکسسوری‌های سال تبدیل شده است و دوخت و فروش طرح‌های خلاقانه ماسک، مشتریان خاص خودش را دارد. اگر در خیاطی مهارت دارید، می‌توانید به دوخت و قبول انواع سفارش لباس در منزل بپردازید.

عروسک سازی و بافتنی

از قدیم یکی از علایق بانوان که امروزه در میان آقایان هم طرفداران خاص خودش را دارد، هنر عروسک سازی و بافتنی است. عروسک‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف تولید می‌شوند و نماد فرهنگ‌ها و کشور‌های مختلف هستند. حتی استان‌های مختلف ایران هم عروسک‌های محلی خودشان را دارند. عروسک و لباس بافتنی هم متداول بوده و پوشاک فصل سرما محسوب می‌شود. پس اگر در این زمینه توانایی دارید، می‌توانید دست ساز‌های خود را در فضای آنلاین مانند شبکه‌های اجتماعی معرفی کرده و به فروش برسانید.

حسابداری، تحلیل آماری و بورس

همه کسب و کار‌ها به مهارت حسابداری برای تعیین بازده کارشان نیاز دارند. تحلیل‌های آماری هم از جمله ابزار‌های تصمیم گیری مدیران در جهت توسعه کسب و کارشان است. بورس هم به عنوان یکی از حوزه‌های سرمایه گذاری پر ریسک نیازمند آموزش و کسب مشورت از جانب کارشناسان این حوزه است. پس در صورتی که هر یک از این مهارت‌ها را دارید می‌توانید در پلتفرم‌های اینترنتی مشغول به کار شوید.

آموزش در حوزه‌های مختلف درسی و مهارتی

با هر سطح از تحصیلات و مهارت می‌توانید به آموزش و مربیگری مشغول شوید. آموزش آنلاین و مجازی طرفداران زیادی دارد. این نوع اموزش هزینه کمتری را برای مخاطبان به همراه دارد. آموزش دروس مقاطع مختلف تحصیلی یا مهارت‌هایی مثل بازاریابی، سئو و فروش بسیار متداول است. این کسب و کار خانگی و اینترنتی به تجهیزات چندانی نیاز ندارد و با داشتن لب تاپ و دسترسی به اینترنت به راحتی از عهده آن برمی‌آیید.

معرفی کسب و کار خانگی و اینترنتی با ثبت خدمت در کارلنسر

اگر در حال حاضر دارای مهارتی هستید و مایل هستید از آن در منزل، به صورت اینترنتی و دورکاری کسب درآمد داشته باشید، پس برای معرفی خدمات خودتان هر چه زودتر به سایت کارلنسر مراجعه کنید. ثبت خدمت نیازمند ثبت نام رایگان به عنوان فریلنسر درکارلنسر است. بعد از ثبت نام هم می‌توانید روی پروژه‌های مرتبط با مهارتهایتان پیشنهاد دهید و هم پکیج محصولات و خدماتتان را در بخش خدمت‌های من، ثبت کرده و بفروشید.

کسب درآمد اینترنتی در خانه؛ با فروش خدمت در کارلنسر
از جمله خدماتی که می‌توانید در کارلنسر بفروشید می‌توان به تایپ، ترجمه، تولید محتوا، طراحی گرافیک، ادیت عکس و فیلم، گویندگی، آهنگسازی، برنامه نویسی، طراحی سایت ، سئو، مدیریت پیج در شبکه‌های اجتماعی، حسابداری، پشتیبانی سایت و... اشاره کرد.

مراحل ثبت خدمت در کارلنسر

۱. بعد از ثبت نام به عنوان فریلنسر و تکمیل پروفایل خودتان در قسمت خدمات داشبورد، روی دکمه «افزودن خدمت جدید» کلیک کنید. حالا وارد صفحه جدیدی می‌شوید که باید کادر‌های درون آن را با دقت تکمیل کنید.

۲. اول از همه عنوان خدمت خودتان را در قسمت "من می‌توانم چه خدمتی کنم؟ " ذکر کنید. به چند مثال مرتبط توجه کنید:

  • طراحی لوگو زیبا و حرفه‌ای
  • تولید محتوا با رعایت اصول سئو
  • من می‌توانم متن انگلیسی شما را به فارسی روان ترجمه کنم

۳. بعد از نوشتن عنوان دقیق، باید دسته بندی و زیر دسته مناسب کسب و کارتان را مشابه تصویر فوق پیدا کنید.

۴. حالا باید در کادر «بارگذاری بنر» عکسی که شمای کلی خدمت را نشان می‌دهد، بارگذاری شود. از قرار دادن عکس‌های نامتعارف، اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید تا خدمتتان مورد تأیید کارلنسر واقع شود.

۵. در کادر «بارگذاری تصاویر و فایل» باید حداقل ۳ و حداکثر ۵ فایل یا تصویر مرتبط با خدمت خودتان را بارگذاری کنید. بهترین نمونه کار‌های مرتبط با خدمت خود را در قالب تصویر، فایل متنی، صوتی و ... بارگذاری کنید تا توجه کارفرما و مشتریان جلب شود.

۶. حالا باید در کادر بعدی، بودجه خدمت خود را بنویسید. بودجه را بر حسب تومان ثبت کنید. حتماً کمیت، حجم خدمات و بازه زمانی آن را بابت بودجه درخواستی قید کنید.‌

می‌توانید برای اضافه کردن هر گونه جزئیات به خدمت خودتان روی قسمت «اضافه کردن جزئیات خدمت» کلیک کنید و جزئیات مدنظرتان را اضافه یا حذف کنید؛ درست مثل تصویر زیر:

۷. در کادر بعدی باید توضیحات کاملی از خدمت خودتان را قید کنید تا کارفرما به خوبی با شما و کسب و کار خانگی و اینترنتی شما آشنا شود.

کسب درآمد اینترنتی در خانه؛ با فروش خدمت در کارلنسر

۸. حالا دقیقاً در کادر «تحویلی‌ها پس از پایان پروژه» نوع خدمت و محصول نهایی تحویلی به مشتری یا کارفرما را مشخص کنید. در کادر «نیازمندی‌های قبل پروژه» هم به اطلاعات مورد نیاز از جانب مشتری برای شروع ارائه خدمت اشاره کنید. برای مثال در مورد طراحی لوگو محصول به اطلاعاتی از شرکت سازنده و کارکرد محصول نیاز دارید. در نهایت هم مهارت‌های مورد نیاز برای ارائه این خدمت را با دقت قید کنید.

۹. در کادر «سوالات متداول» هم به پرسش‌هایی که برای مخاطبان در مواجهه با خدمت شما پیش می‌آید؛ پاسخ می‌دهید.

۱۰. در آخر روی دکمه ثبت خدمت کلیک می‌کنید و منتظر تأیید خدمت یا اصلاح آن توسط سایت کارلنسر می‌مانید.

پس از تایید خدمت، در صورتی که سفارشی دریافت کنید، به شما اطلاع داده می‌شود. در نهایت پس از تکمیل کار و تحویل کار یا سفارش به خریدار، هزینه خدمت به حساب‌تان واریز می‌گردد. در ضمن، قبل از شروع کار یا حین انجام کار، می‌توانید از طریق چت سایت، با خریدار در ارتباط باشید و در صورت اختلاف یا مشکلات احتمالی نیز، مراتب را از طریق تیکت، به تیم داوری کارلنسر اطلاع دهید.

در نهایت...

خدمات و مهارت‌هایتان را به طور شفاف با بودجه و مدت زمان مشخص در پلتفرم دورکاری کارلنسر قید کنید تا مشتریان با آگاهی کامل از جزئیات کسب و کار خانگی و اینترنتی به شما مراجعه کنند. از طرفی هر خدمت دارای لینک خاصی است. به راحتی این لینک را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و کسب و کار خودتان را تبلیغ کنید.

بعلاوه دقت کنید که ۱۵ درصد از بودجه‌ای که برای خدمت قید کرده‌اید به عنوان کارمزد کارلنسر کسر خواهد شد. پس با هزینه‌ای منصفانه قادر به توسعه کسب و کار خانگی و اینترنتی خودتان با کمک پلتفرم دورکاری کارلنسر هستید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا بروز مشکل در فرایند ثبت نام با پشتیبانی کارلنسر تماس حاصل نمایید.

نظر و تجربه خود را در مورد این امکان جدید کارلنسر بنویسید.

مشاهده خدمات سایت کارلنسر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج