جاباما
۱۱۱۶۸۱۹
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

چه خبر شده که قیمت دلار کاهش پیدا کرده؟

نماینده تهران گفت: به نظر می آید خود دولت دربحث قیمت دلار نقش داشته و ملت ما در ماه‌های گذشته خود تحریمی را تجربه کرده‌اند و شرایط برای قبل از انتخابات مدیریت می‌‌شود.

تسنیم: نماینده تهران گفت: به نظر می آید خود دولت دربحث قیمت دلار نقش داشته و ملت ما در ماه‌های گذشته خود تحریمی را تجربه کرده‌اند و شرایط برای قبل از انتخابات مدیریت می‌‌شود.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح دیدگاه‌های نمایندگان در جلسه غیر علنی درباره مذاکرات وین، گفت: آنچه که مسلم است مجلس به صورت قاطع و مصمم بر اجرای قانون راهبردی لغو تحریمها تاکید دارد و اینکه همه تحریمها از جمله تحریم‌های هسته‌ای، حقوق بشری و تحریم‌های ناشی از ادعای آمریکا مبنی بر تحرکات تروریستی ایران باید لغو شود و لغو همه تحریم ها یک جا مورد مطالبه مجلس است.

وی افزود:اگر بنا باشد دولت و تیم مذاکره کننده تعهدی به طرف ۱ + ۴ بدهد قاعدتا باید این اقدام بعد از لغو تحریم‌ها و بررسی راستی آزمایی آن از سوی مجلس انجام شود البته راستی آزمایی هم، راستی آزمایی نیست که در یک دوره کوتاه باشد بلکه چند ماه زمان می‌برد ؛بعد باید در مجلس رأی‌گیری شود که آیا این تحریم‌ها بر طرف شده یا خیر؟ و آیا دولت اجازه دارد که تعهدات برجامی را مجدد به طرف مقابل بدهد؟

نماینده تهران در مجلس با اشاره به کاهش قیمت دلار و طلا، گفت:از طرفی مشاهده می شود در حالی که در مذاکرات هنوز اتفاقی نیفتاده و ۲ طرف به توافق نرسیده‌اند و تحریمی برداشته نشده چطور شاهد کاهش قیمت دلار و طلا هستیم، به نظر می آید خود دولت دربحث قیمت دلار نقش داشته و ملت ما در ماه‌های گذشته خود تحریمی را تجربه کرده‌اند و شرایط برای قبل از انتخابات مدیریت می‌‌شود.

الهیان تاکید کرد: به هیچ وجه مورد قبول نیست که دولت بخواهد با معیشت مردم بازی انتخاباتی کند و معیشت مردم را ابزار و وسیله برای اهداف سیاسی قرار دهد.

وی تصریح کرد: آنچه که مسلم است این نوع مذاکرات و اصرار دولت بر مذاکرات به نوعی باعث شده است اقتصاد ما شرطی شود و فضای صبر، رکود و انتظار دوباره بر صنعت کشور حاکم شود.

وی با تاکید بر اینکه قاعدتا نگاه به ظرفیت‌های داخلی بیشترین تاثیر را در رفع مشکلات کشور دارد ، افزود: در زمانی که تحریم‌ها بر کشور حاکم بوده همواره شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی راه‌های دور زدن تحریم را یاد گرفته‌اند و همچنین در باب فروش نفت ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که توانسته‌ایم تا حد زیادی تحریم‌ها را دور بزنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات وین، تاکید کرد: مذاکرات هم باید در یک فضای احترام به ملت ایران برگزار شود و هر نوع فشار طرف غربی و آمریکا برای مجلس پذیرفته شده نیست و میبایست مر قانون راهبردی لغو تحریم‌ها اجرا شود و به نوعی اقدام کنیم که دشمنان متوجه شوند مجلس و دولت به هیچ وجه از حقوق ملت ایران نمی‌گذرد البته اصرار دولت آقای روحانی بر مذاکرات در هر شرایطی می‌تواند این موضع را خدشه دار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نماینده ده درصدی لطفا هیس
      ..شما کاسبان تحریمید و دوست اسراییل و ترامپ

    • بدون نام

      چه نمایندگان اگاهی،نکنه شما هم جمعه متوجه شدی همه زیر سر دولته؟!

    • بنام

      من نمی دانم چراوقتی قیمتها نزولی می شوند اینها ناراحتند

    • بدون نام

      دو کلمه هم از مادر عروس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج