جاباما
۱۱۲۱۸۰۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ترامپ تلویحاً حضور در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد

رئیس جمهوری سابق آمریکا با این گفته که "کشور ما ویرانه شده، انتخابات ما تقلبی ، فاسد و دزدیده شده و دادستان‌های ما سیاسی شده‌اند و من باید چون پنج سال گذشته به نبرد ادامه دهم!" به طور تلویحی حضور در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

ایرنا: رئیس جمهوری سابق آمریکا با این گفته که "کشور ما ویرانه شده، انتخابات ما تقلبی ، فاسد و دزدیده شده و دادستان‌های ما سیاسی شده‌اند و من باید چون پنج سال گذشته به نبرد ادامه دهم!" به طور تلویحی حضور در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

دونالد ترامپ شامگاه سه‌شنبه در بیانیه‌ای مطبوعاتی افزود: این ادامه بزرگترین جادوگری در تاریخ آمریکا است. از روزی که من از پله برقی برج ترامپ پایین آمدم شروع شد و هرگز متوقف نشد.

ترامپ تلویحاً حضور در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد

وی ادامه داد: آنها ۲ سال با ۴۸ میلیون دلار از دلار مالیات دهندگان برای مولر و روسیه، روسیه، روسیه، استیضاح جعلی شماره ۱، استیضاح جعلی شماره ۲ هدر دادند و با اطلاعات محرمانه فاش شده غیرقانونی تا امروز نیز ادامه دارد.

به دنبال انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و مطرح شدن اتهام دخالت روسیه به نفع ترامپ در آن، کمیته ویژه‌ای به ریاست بازرس رابرت مولر تشکیل شد که به مدت ۲ سال تمام ارتباطات ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه را بررسی کردند.

متعاقب آن، چند نفر از اعضای اصلی ستاد انتخاباتی ترامپ تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند که منجر به محکومیت آنها شد اما ترامپ در روزهای آخر حضور در کاخ سفید، آنها را مشمول عفو خود ساخت.

رئیس جمهوری چهل و پنجم آمریکا اضافه کرد: هیچ رئیس جمهوری دیگری در طول تاریخ مجبور به تحمل آنچه که من مجبور شده‌ام، نبوده است و علاوه بر همه اینها، من کار بزرگی برای کشورمان انجام داده‌ام، کاهش مالیات، اصلاح مقررات، تقویت ارتش، رسیدگی به کهنه‌سربازان، نیروی فضایی، حفاظت از مرزها، ایجاد سریع یک واکسن عالی (گفته می شود یک معجزه است!) و حفاظت از متمم دوم قانون اساسی.

ترامپ اظهار کرد: این کاملا سیاسی و توهین به تقریباً ۷۵ میلیون رأی دهنده‌ای است که در انتخابات ریاست جمهوری از من حمایت کردند و توسط دادستان‌های بسیار حزب‌گرای دموکرات هدایت می‌شود.

وی تاکید کرد: شهر و ایالت نیویورک از بالاترین میزان جرم و جنایت در طول تاریخ خود رنج می‌برند، و به جای اینکه به دنبال قاتلان، فروشندگان مواد مخدر، قاچاقچیان انسان و دیگران بروند، به دنبال دونالد ترامپ می‌آیند.

رئیس جمهوری سابق آمریکا اظهار کرد: جالب است که امروز یک نظرسنجی نشان داد که من در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری جمهوری‌خواهان و انتخابات عمومی در سال ۲۰۲۴ پیشتاز هستم.

ترامپ ادامه داد: کشور ما ویرانه، انتخابات ما تقلبی، فاسد و دزدیده شده است، دادستان‌های ما سیاسی شده‌اند و من فقط باید چون پنج سال گذشته به جنگ ادامه دهم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج