جاباما
۱۱۲۳۸۸۷
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

نسل آینده مجیک ماوس اپل

اخیراً تصاویر رندر و مفهومی از سوی افشاکنندگان دنیای فناوری به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد شرکت اپل در حال کار بر روی نسل آینده مجیک ماوس‌های خود، تحت عنوان Apple Pro Mouse است که از از طراحی ارگونومیک و برگشت پذیر برای راحتی بیشتر کاربران برخوردار است.

فرارو: اگرچه شرکت اپل با جدیت در حال کار روی نسل بعدی Mac Pro خود است، اما به نظر می‌رسد که طرح توسعه این پروژه، طرح‌های دیگری را نیز با خود همراه کرده است.

اخیراً تصاویر رندری از یک ماوس جدید اپل نیز به بیرون درز کرده است که ادعا می‌شود قرار است به همراه نسل جدید Mac Pro عرضه شود. این ماوس نسل جدید که Apple Pro Mouse نام دارد، از طراحی برگشت پذیر، ارگونومیک، «نوار کناری تاپیک» برای حرکات سفارشی و حتی قابلیت استفاده از آن هنگام شارژ، برخوردار است.

به نقل از وبسایت ۹to۵mac، تصاویر مفهومی Apple Pro Mouse که توسط وینسنت لین، تحلیلگر دنیای فناوری در شبکه اجتماعی Behance به اشتراک گذاشته شده است، از تغییرات بسیار چشمگیری نسبت به نسل فعلی مجیک ماوس‌های اپل برخوردار است. وینسنت لین، با به اشتراک گذاشتن تصاویر مفهومی نسل آینده مجیک ماوس اپل نوشت؛ «مجیک ماوس نسل آینده بسیار زیبا هستند، اما هنوز مجال زیادی برای پیشرفت دارند».

کانسپت Apple Pro Mouse به غیر از بهره گیری از رنگ خاکستری فضایی، طراحی مینیمال مجیک ماوس را با ارگونومی موجود در ماوس‌هایی مانند سری MX Master شرکت لاجیتک Logitech ترکیب می‌کند. اما در ادامه اپل، کانسپت Pro Mouse را با طراحی برگشت پذیر توسعه می‌دهد تا بتواند برای کاربران راست و چپ دست، به سادگی قابل استفاده باشد.

Pro Mouse یک پیشرفت عالی در زمینه عملکرد مجیک ماوس اپل به شمار می‌رود، زیرا با بهره گیری از موتور تپتیک اپل و Magic Trackpad، نوار کناری Taptic را برای خود وام می‌گیرد. ویژگی مذکور در هنگام کلیک و پیمایش با حرکات قابل تنظیم متناسب با هر جریان کار، بازخورد دقیقی ارائه می‌دهد. یکی دیگر از موارد اضافه شده در اینجا دکمه میانی برای بهبود عملکرد است. درگاه لایتنینگ از پایین به جلو منتقل شده است بنابراین در صورت نیاز به شارژ می‌توانید این کار را به سادگی انجام و همزمان از موس خود نیز استفاده کنید.

در مورد نسل بعدی Mac Pro که در واقع در دست ساخت است، گزارش اخیر بلومبرگ توضیح می‌دهد که اپل در حال آزمایش یک پردازنده مرکزی ۴۰ هسته‌ای با یک پردازنده گرافیکی ۱۲۸ هسته‌ای است. گفته می‌شود که دسکتاپ Pro جدید، نسخه کم حجم تری از Mac Pro ۲۰۱۹ است و در حال حاضر برای راه اندازی در سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است.

بنابراین می‌توان گفت که Apple Pro Mouse نیز در همین سال معرفی خواهد شد و احتمالاً تا آن زمان تغییرات بیشتری را نسبت به این مدل‌های مفهومی منتشر شده، خواهد دید. به هرحال، Apple Pro Mouse که تصاویر مفهومی آن منتشر شده است را نمی‌توان محصولی کامل و نهایی دانست و نیازی‌های روز افزون کاربران قطعاً تغییراتی را در نسخه نهایی ایجاد خواهد کرد.

تصاویر مدل مفهومی مجیک ماوس Apple Pro Mouse

نسل آینده مجیک ماوس اپل

نسل آینده مجیک ماوس اپل

نسل آینده مجیک ماوس اپل

نسل آینده مجیک ماوس اپل

نسل آینده مجیک ماوس اپل

نسل آینده مجیک ماوس اپل

نسل آینده مجیک ماوس اپل

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج