جاباما
۱۱۲۴۲۵۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تبلیغات انتخاباتی سعید محمد به نفع رئیسی

فعال سیاسی با بیان اینکه شاهد بی عملی، بدعملی، دیرعملی و عدم توجه مسئولان در کشور به مشکلات هستیم، گفت: داشتن نگاه لیبرالی بین دولتمردان اصلی ترین مشکل در کشور است.

خبرگزاری مهر: فعال سیاسی با بیان اینکه شاهد بی عملی، بدعملی، دیرعملی و عدم توجه مسئولان در کشور به مشکلات هستیم، گفت: داشتن نگاه لیبرالی بین دولتمردان اصلی ترین مشکل در کشور است.

سعید محمد شامگاه چهارشنبه در جمع حامیان ابراهیم رئیسی در تبریز گفت: آذربایجان همواره پیش رونده و پیش برنده است ولی از ظرفیت‌های سرشار در آذربایجان استفاده نشده است.

تبلیغات انتخاباتی سعید محمد به نفع رئیسی

وی سپس ادامه داد: آذربایجان شرقی مرکز دیپلماسی فرهنگی با کشورهای همسایه است و می‌تواند تأثیر شگرف داشته باشد، ظرفیت‌های بسیاری مانند کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات اشتغال در این استان را حل کند ولی متأسفانه مردم و کشاورزان مشکلاتی دارند و هیچ کسی نیست که به داد آنها برسد.

محمد افزود: این مردم مشکلات را بارها و بارها به مسئولان گوش زد کرده‌اند ولی آنها اقدامی نکرده‌اند. کشور ما مشکل بی عملی، بد عملی، دیر عملی و عدم توجه مسئولان دارد و نگاه لیبرالی وجود دارد. در استان معادن سرشار وجود دارد ولی استفاده‌ای از آن نمی‌شود.

وی افزود: مردم نباید اجازه دهند عده‌ای با شعارهای فریبنده زمامدار شوند و بر مشکلات بیفزایند.

محمد ادامه داد: گفتمان دولت جوان انقلابی را رایج دادیم. جوان‌گرایی فقط در سن و سال نیست و همه‌جا باید اتفاق رخ دهد. افراد انقلابی باید مطالبه‌گر این تحول باشند. تشکل جوان انقلابی را در اختیار جبهه انقلاب قرار داده‌ایم و پشت نامزد اصلح آمدیم و از آیت‌الله رئیسی اعلام حمایت کردیم.

این فعال سیاسی گفت: ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی شدنی است. این را بنده می‌گویم که ابر پروژه‌ها را اجرا کرده‌ام و با قاطعیت می‌گویم ساخت یک میلیون واحد مسکن در سال غیرممکن نیست. در فراخوان فریب مردم را به بورس دعوت و جیب مردم را زدند. ارزش پول مردم را از بین بردند و پاسخگو نیستند.

وی گفت: برای نجات بورس برنامه داریم. سهام خرد مردم را دولت می‌خرد تا ضرر نکنند، بورس را بیمه و تالار بزرگ آن را راه‌اندازی می‌کند. تعامل با دنیا را رها نمی‌کنیم. بین شرق و غرب توازن ایجاد و ارتباط با همسایگان را افزایش می‌دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سعید محمد دوستت داریم وبهت افتخار می کنیم
      دورود بر سردار جهادی سعید محمد
      سعید محمد =سید بزرگوار رئیسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج