۱۱۲۵۱۸۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

قاضی‌زاده: آمدن ریش‌دار‌ها مشکلی را حل نمی‌کند

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه ما مدل حکمرانی را باید اصلاح کنیم، گفت: ما نیاز به یک انقلاب در سازوکارهای کشور داریم.

خبرگزاری فارس: سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چقدر از سنگینی بار ریاست جمهوری آگاه هستید؟، اظهار داشت: من بیست سال است سابقه کار اجرایی دارم و ۱۳ سال است مجلس هستم. کسی که فکر بکند که این کار آسان است و به راحتی فکر بکند بدون کمک مردم حل و فصلش بکند مسئولیتی که به دوشش سپرده شده است.

قاضی‌زاده: آمدن ریش‌دار‌ها مشکلی را حل نمی‌کند

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چطور به جمع بندی رسیدید که به عرصه انتخابات ورود کنید، گفت: ما معتقدیم که عوض کردن مدیران مسئله را حل نمی کند اینکه مثلا ریش دارها بیایند بی ریش‌ها بروند، یقه سه سانتی ها بروند و یقه معمولی ها بیایند. مشکل سر اینکه اصولگرا باشد اصلاح طلب باشد اینها نیست، مسئله نهادی است و نهاد هم در سطح برنامه نه، مشکل رویکردی است.

قاضی‌زاده تاکید کرد: باید یک دگردیسی اتفاق بیفتد. ما نیاز به یک انقلاب در سازوکارهای کشور داریم. ما مدل حکمرانی را باید اصلاح کنیم.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به این پرسش مجری برنامه که برای همه مشکلات کشور برنامه دارید؟،تصریح کرد: ما برای همه مشکلات کشور یک نظام تحولی طراحی کرده ایم. برای همه مشکلات کشور طراحی راهبردی داریم اما برای 19 موضوع کشور اقدام و پروژه داریم.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر آمادگی دارید که نگویید نشد، نگذاشتند کار کنیم، گفت:فکر می‌کنم آماده ترین فرد حاضر در عرصه انتخابات کشور باشم. چون من یک نفر نیستم من نماد و نماینده یک طرز تفکر هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج